بافتنی در قرنطینه؛ سرگرمی تازه مدال آور المپیک بریتانیا

بافتنی در قرنطینه؛ سرگرمی تازه مدال آور المپیک بریتانیا

تام دیلی شیرجه زن بریتانیایی که در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۰۸ میلادی موفق شد مدال برنز المپیک را از آن خود کند اخیر سرگرمی تازه ای پیدا کرده است. این ورزشکار جوان به بافتنی در قرنطینه روی آورده و تصاویر دست سازه های رنگارنگ خود را از طریق اکانت اینستاگرامی اش با دوستان خود به اشتراک می گذارد و به نظر می رسد که قصد دارد کسب و کار تازه ای در این زمینه راه اندازی کند.

دیلی ۲۶ ساله که ظاهرا به تبحر خوبی هم در این زمینه دست پیدا کرده است عکس هایی از یک کیسه بافتنی نگهداری قوری چای، یک بلوز بافتنی و یک پانچو را با دوستانش به اشتراک گذاشته که برای پسرش بافته است. در حساب اینستاگرامی این ورزشکار المپیک به آدرس @madewithlovebytomdaley همچنین می توانید عکس هایی از یک کلاه بچگانه بافتنی و بوت روی فرشی را هم ببیند.

 

این ورزشکار جوان که هم اکنون برای شرکت در دوره آموزشی ویژه المپیک در ترکیه به سر میبرد روز گذشته ویدیویی از خود حین بافتن منتشر کرد که بسیار مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفت. دیلی تاکنون دو مرتبه مدال برنز المپیک را دریافت کرده و خودش می گوید برای گذران اوقات فراغتش در قرنطینه به بافتنی روی آورده است و ظاهرا او تنها شخصیت مشهوری نیست که در این دوره به این سرگرمی روی آورده است.

رونی وود ۷۳ ساله عضو پیشین رولینگ استون همراه با همسر و فرزندانش

اوایل این ماه نیز رونی وود عضو پیشین رولینگ استون اعلام کرد که مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی را با بافتنی جایگزین کرده است و حالا در اوقات فراغتش بافتنی می کند.

اما تام دیلی گفته فکر کردن به اینکه چه زمانی شرایط به حالت عادی بر می گردد واقعا برای خسته کننده شده و برای همین تصمیم گرفته در اوقات قرنطینه بافتنی کند.

حالا دوست دارم تمام وقت روی کاناپه لم بدهم و بافتنی ببافم.

 

لمس صورت نامحرم با دستکش ظرفشویی در سریال آقازاده

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود