خودروی استون مارتین DB5 در حراج بزرگ اقلام خاطره انگیز مجموعه فیلم «جیمز باند»

خودروی استون مارتین DB5 در حراج بزرگ اقلام خاطره انگیز مجموعه فیلم «جیمز باند»

نزدیک به ۲۰۰ پوستر فیلم، بیش از ۱۰۰ کتاب و یک خودروی استون مارتین DB5 به زودی در خانه حراج ساتبیز در قالب حراج بزرگ اقلام خاطره انگیز مجموعه فیلم جیمز باند به نمایش درخواهند آمد. قرار است طی چهار حراج اقلام مختلفی از این مجموعه فیلم مشهور و محبوب به فروش رود که اولین دور از این سری حراج ها این ماه برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود این اقلام بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار پوند به فروش روند.

حراج اقلام خاطره انگیز فیلم جیمز باند
این پوستر از آخرین اپیزود از مجموعه فیلم جیمز باند از جمله چیزهایی است که قرار است در حراج بزرگ اقلام خاطره انگیز جیمز باند به فروش رود.
در این حراج تعداد زیادی از نسخه های ارزشمند رمان های جاسوسی ایان فلمینگ، نویسنده ی خالق جیمز باند هم به فروش خواهد رفت، از جمله یک نسخه حاوی دستنوشته ای برای رابرت کندی، برادر رئیس جمهور سابق آمریکا، جان اف. کندی.
این نسخه از رمان «کازینو رویال» که از چاپ اول آن است انتظار می رود تا ۷۰ هزار پوند به فروش رود.

در اولین حراجی مجموعه ی نادری از رمان های ایان فلمینگ، نویسنده ی خالق جیمز باند به فروش خواهد رفت، از جمله یک نسخه ی ماشین نویسی شده از کتاب چهارم جیمز باند به نام «الماس ها ابدی اند».

تقریباً همه ی صفحات این نسخه حاوی اصلاحیه های دستنویس ایان فلمینگ هستند که تلاش فراوانی که نویسنده برای تبدیل کتاب خود به اثر نهایی صرف کرده را به خوبی نشان می دهند.

انتظار می رود این نسخه بین ۸۰ هزار تا ۱۲۰ هزار پوند به فروش رود.

این حراج همچنین دربرگیرنده ی یک نسخه از کتاب دیگر جیمز باند به نام «زندگی کن و بگذار بمیرد» است که به وینستون چرچیل هدیه داده شده بود. این نسخه حاوی یک دستنوشته هم هست: «برای وینستون چرچیل، کسی که بعضی جملات را از او وام گرفتم.» این کتاب هم پیش بینی می شود بین ۵۵ هزار تا ۷۰ هزار پوند در حراجی فروش رود.

این پوسترهای نادر از فیلم های جیمز باند انتظار می رود بین ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار پوند فروش روند.
نسخه ی ویرایش نهایی کتاب چهارم جیمز باند به نام «الماس ها ابدی اند» حاوی دستخط ایان فلمینگ که انتظار می رود بین ۸۰ هزار تا ۱۲۰ هزار پوند در حراجی به فروش رود.
این پوستر که متعلق به سال ۱۹۶۴ است از دیگر مواردی است که در حراج ماه آینده ی اقلام خاطره انگیز مجموعه فیلم جیمز باند به فروش خواهد رفت. مبلغ فروش پیش بینی شده برای این پوستر تا ۱۲ هزار پوند است.
خودروی استون مارتین DB5 که در حراج ساتبیز به نمایش درخواهد آمد.

یک خودروی استون مارتین DB5 هم در این حراج به نمایش درخواهد آمد.

یک مجموعه از ساعت های برندی که جاسوس معروف MI6 به دست داشت از جمله برندهای رولکس و امگا هم در حراج ساتبیز به نمایش در خواهد آمد.

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود