جزییات پخش سریال جاسوسی و امنیتی «خانه امن» از شبکه اول

جزییات پخش سریال جاسوسی و امنیتی «خانه امن» از شبکه اول

سریال خانه امن سریال جدید شبکه اول سیما است که از شنبه ۱۰ آبان ۹۹ روی آنتن شبکه ملی می رود. سریال خانه امن با تم جاسوسی و امنیتی ساخته شده و برای برخی از مخاطبان رسانه ملی یادآور سریال گاندو است. ساعت پخش سریال خانه امن شبکه اول سیما ساعت ۲۲ اعلام شده است. برای دانلود قسمت های مختلف سریال خانه امن می توانید به سایت شبکه اول در نشانی TV1.ir یا سایت LIVE.irib.ir مراجعه کنید.  پس از پخش سریال نجلا در ۱۵ قسمت، کنداکتور شبکه اول سیما از هفته دوم آبان دست پر است.

در قسمت های نخست سریال خانه امن دیدیم که امین زندگانی در نقش بازجو حضور دارد و در سکانسی، با سلاحی مجهز به دوربین (قناسه)، یکی از مجرمان فراری به کانادا را هدف قرار میدهد و میکشد.

سریال خانه امن روایت جذاب یک اتفاق جاسوسی و امنیتی است که از لایه های بسیار پیچده ای برخوردار بوده و شیوه مقابله نیروهای امنیتی ایران با گروهک های تروریستی و جاسوسی را با نمایش برنامه های ضد جاسوسی و غافلگیرانه در قالب تلویزیون به نمایش می گذارد.

سریال خانه امن روایت گر بخشی از اقدامات ضد جاسوسی در مقابله با گروهک تروریستی تکفیری داعش است که در دومین دهه هزاره سوم میلادی، جنایت های مختلفی در خاورمیانه به راه انداختند. نویسنده سریال خانه امن حسین تراب نژاد است و سریال خانه امن شبکه اول سیما توسط ابوالفضل صفری تهیه کنندگی شد.

احمد معظمی به عنوان کارگردان سریال خانه امن تلاش کرده تا در ۵۰ قسمت، مخاطبان شبکه اول را در قالب یک سریال مهیج، با لایه های برخورد گروه های امنیتی با مجموعه های تروریستی آشنا کند.

سریال خانه امن
سیما تیرانداز در سکانس پارکنیگ سریال خانه امن شبکه اول سیما

در سریال خانه امن شاهد نقش آفرینی هنرپیشه هایی چون: حمید رضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمید رضا عطایی و سپیده خداوردی هستیم. همچنین برای نخستین بار، سوگل طهماسبی و کاوه آفاق نیز در یک سریال پلیسی هم بازی شده اند.

تصویربرداری سریال خانه امن از زمستان کرونایی ۹۸ آغاز شد و هنرپیشه های زیادی برای این سریال روبروی دوربین احمد معظمی کارگردان سریال رفتند و لوکیشن های زیادی هم دارد که می تواند فضای جذابی را برای مخاطب خسته از سریال های تاریخی و آپارتمانی به ارمغان آورد. نقش متفاوت شهره سلطانی و شیوا ابراهیمی در سریال خانه امن را می توان یکی از نقاط اتکا سریال دانست.

تصویر پشت صحنه سریال خانه امن شبکه اول سیما
عوامل تولید سریال خانه امن در لوکیشن خانه در ساوه

بخشی از لوکیشن فیلمبرداری سریال خانه امن در ارومیه بوده است. شهره سلطانی هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون، در کنار شیوا ابراهیمی ، نقش ۲ مادر را ایفا می کنند. در سریال خانه امن شاهد نقش آفرینی پرویز فلاحی پور بازیگر سریال شب دهم و شهرزاد در شبکه خانگی هستیم که در سریال در نقش یک قاضی حضور دارد. این برای دومین بار است که شاهد همکاری احمد معظمی و پرویز فلاحی پور پس از سریال ترور خاموش هستیم.

سیما تیرانداز بازیگر زن اصلی سریال خانه امن شبکه اول سیما، صفحه اینستاگرام یا توییتر ندارد. سیما تیرانداز در کنار کاوه آفاق که در نقش قاچاقچی حضور دارد، بازی می کند. بیش از ۳۵ هنرپیشه در سریال خانه امن نقش آفرینی کرده و بخش هایی از مجموعه تلویزیونی در ساوه فیلمبرداری شده است. تصاویر پشت صحنه سریال خانه امن را در این گفتار شاهد هستید. سریال خانه امن صفحه اینستاگرام یا تلگرام ندارد.

شیوا ابراهیمی بازیگر اصلی سریال خانه امن شبکه اول، متولد بهمن سال ۱۳۵۵ در تهران است و در رشته سینما و تئاتر تحصیل کرده است و در سریال زمین گرم هم نقش آفرینی کرده بود.

اینستاگرام شیوا ابراهیمی بازیگر اصلی سریال خانه امن

روایتی که سریال خانه امن از نحوه دستگیری و برخورد با تروریست های داعش دارد، احتمالا در پاییز امسال با نقدهایی از سوی منتقدان تلویزیون و کارشناسان مسائل امنیتی روبرو شود که به جذابیت کار می افزاید.

از امشب سریال صفر بیست و یک ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۳ سیما روی آنتن می رود که سریال طنز به کارگردانی مشترک سید جواد رضویان و سیامک انصاری است که نقش دو باجناق شاغل در شهرداری را بازی می کنند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود