دیدار با امیر حسین رستمی: «تورج» سریال ۰۲۱ شبکه ۳

دیدار با امیر حسین رستمی: «تورج» سریال ۰۲۱ شبکه ۳

امیر حسین رستمی هنرپیشه نقش تورج در سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ سیما که است در پاییز ۹۹ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه ۳ می رود. او در کنار سید جواد رضویان (جلال سیف) و سیامک انصاری، هم بازی استاد سیاوش طهمورث (غفور خان) شده است. تورج در این سریال به عنوان برادر زن جلال (سید جواد رضویان) و مازیار (سیامک انصاری) حضور دارد. یعنی برادر مرجان (با بازی رویا میرعلمی) و شهره (با بازی نگار عابدی) است. آزیتا ترکاشوند نیز به عنوان همسر او در سریال مطرح است.

همسر امیر حسین رستمی، پورانداخت الستی است بوده و فرزندی به نام ارشیا دارند. امیر حسین رسمی متولد بهمن ماه سال پنجاه و چهار در تهران است.

صحبت های بی باکانه امیر حسین رستمی در برنامه زنده فرمول یک در حضور علی ضیا در چند ماه پیش، باعث قطع پخش زنده برنامه شد و از حاشیه های بازیگر اصلی سریال لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها است.

امیر حسین رستمی تا کنون در نقش های بسیاری حضور داشته که نقش پسر جهانگیر شاه در شش قسمت سریال قهوه تلخ مهران مدیری از آن جمله است که آن قسمت ها توقیف شد. بازیگر نقش تورج در سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ در فیلم سینمایی سعادت آباد نیز حضور یافت که سانسور شد.

آزیتا ترکاشوند و همسرش تورج در سکانسی از سریال ۰۲۱

بازیگر نقش تورج در سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ سیما در تئاترهای مختلفی در سال های اخیر حضور یافته که خروس لاری به کارگردانی امید سهرابی، کلمه سکوت کلمه به کارگردانی فرهاد آئیش، کمی بالاتر، سیستم گرون هلم و آنتراکت بی آنتراکت از آن جمله است.

امیر حسین رستمی در سریال های شبکه خانگی حضور فعالی داشته است. فهرست نقش آفرینی های امیر حسین رستمی در سریال های شبکه نمایش خانگی عبات است از: هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی در سال ۹۷، ساخت ایران ۲ به کارگردانی بروز نیک نژاد در سال ۹۷، سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در سال ۹۴، سریال قلب یخی به کارگردانی سامان مقدم سال ۹۱.

فیلم های سینمایی امیر حسین رستمی 

بازیگر نقش تورج سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ سیما از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۹۴ در بیش از ۱۰ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است که عبارتند از: اسپاگتی در ۸ دقیقه به کارگردانی رامبد جان، فقط چشم هاتو ببند به کارگردانی علیرضا امینی، رئیس به کارگردانی مسعود کیمیایی، خاک آشنا به کارگردانی بهمن فرمان آرا، زیگزاگ به کارگردانی مجید توکلی، زنان ونوسی، مردان مریخی به کارگردانی کاظم راست گفتار، یک عاشقانه ساده به کارگردانی سامان مقدم، سورپرایز به کارگردانی مهدی ودادی، مشکل گیتی به کارگردانی بهرام کاظمی و یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیر شهاب رضویان.

امیر حسین رستمی در کنار اصغر فرهادی و سارا خوئینی ها (سریال آچمز)

سریال های تلویزیونی امیر حسین رستمی

نقش آفرینی بازیگر نقش تورج در سریال صفر بیست و یک در سریال های تلویزیونی از سال ۱۳۸۶ تا به امروز ادامه داشته است. سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت، سریال آچمز به کارگردانی مهرداد خوشبخت، سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت، سریال آخرین بازی به کارگردانی حسین سهیلی زاده، سریال دودکش به کارگردانی محمد حسین لطیفی، سریال یه تیکه زمین به کارگردانی مهدی کرم پور، سریال دختران حوا به کارگردانی حسین سهیلی زاده، سریال نون و ریحون به کارگردانی فرزاد موتمون و سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۸۶.

درباره این عکس نوشته بود: عادل جون ،داداشی چقدر خوشحالم که در اولین فیلم سینماییت حضور دارم.رفت تو پونزده سال رفاقتمون .از دفتر مسعودخان کیمیایی تا الان.و مطمئنم موقع اکران همه لذت میبرن و حسابی میخندن و ما هم لبخند میزنیم به رویای پونزده سال پیش خودمون که بالاخره ردش کردیم و..?. مطمئنم از فیلم سینمایی گیجگاه خوشتون میاد حسابی.???❤️.

اینستاگرام امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی حضور فعالی در اینستاگرام دارد. به نظر می رسد در پاییز ۹۹، با پخش ۲۵ قسمت فصل اول سریال طنز صفر بیست و یک، شاهد افزایش شمار فالوئرهای هنرپیشه های این سریال باشیم. امیر حسین رستمی بیش از ۸۶۰ پست به اشتراک گذاشته و ۱ میلیون دنبال کننده با تیک آبی دارد. اینستاگرام امیر حسین رستمی در نشانی: @amir_hrostami قرار دارد.

امیر حسین رستمی
اینستانوشته امیر حسین رستمی (بازیگر نقش تورج سریال ۰۲۱) یک هفته پیش از پخش قسمت اول سریال طنز صفر بیست و یک که نشان از علاقمندی وی به اسب سواری دارد
سلفی امیر حسین رستمی با بهاره کیان افشار که از او به عنوان یک پارتنر خوب یاد میکند
تیپ های امیر حسین رستمی در سال ۹۸
نظر امیر حسین رستمی درباره شماری از هنرپیشه های سریال فوق لیسانسه های سروش صحت
ژست های شیک امیرحسین رستمی در پاییز ۹۹ که با لایک متین ستوده هنرپیشه سینما نیز همراه شده است

بهنوش بختیاری، ترانه علیدوستی از جمله فالوئرهای وی بوده و ایشان حامد کمیلی، امین تارخ، حسین آقاهرندی، پریسا مقتدی، احمد مهران فر، علی دایی، جمشید هاشم پور، سیاوش طهمورث، غزل شاکری و همایون شجریان فرزند استاد آواز ایران را دنبال می کند.

نظر خود را درباره بازی امیر حسین رستمی در قسمت های مختلف سریال صفر بیست و یک از طریق کامنت به اشتراک بگذارید.

هر شب بعد از پخش سریال طنز ۰۲۱، مسابقه تلویزیونی زوجی نو به مجری گری باربد بایایی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه پخش می شود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • انوشا خرداد ۲۷, ۱۴۰۰

    ممنون از معرفی کامل اقای رستمی ایشون بهترین بازیگرن و من با افتخار طرفدارشونم و خسته نباشید میگم به عوامل صفر بیست و یک که سریال بسیار جذاب طنز و جالبی بود مممنونن????