ازدواج اسکارلت جوهانسون هنرپیشه هالیوودی با کالین جاست

ازدواج اسکارلت جوهانسون هنرپیشه هالیوودی با کالین جاست

اسکارلت جوهانسون بازیگر محبوب هالیوودی بارها به عنوان مجری در برنامه تلویزیونی مشهور «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) حضور داشته است، یعنی همان جایی که او و همسر فعلی اش کالین جاست در آن برای اولین بار با یکدیگر آشنا شدند.

جاست، سرپرست نویسندگان و از بازیگران برنامه ی «پخش زنده شنبه شب» و جوهانسون بیشتر از یک دهه ی قبل با یکدیگر آشنا شدند و روز پنجشنبه ی هفته ی گذشته اعلام شد این دو بعد از ۳ سال رابطه عاشقانه در مراسمی خودمانی با یکدیگر ازدواج کردند. در ادامه مروری بر ماجرای آشنایی این زوج خواهیم داشت.

جوهانسون در سال ۲۰۱۰ برای سومین بار مجری برنامه ی «پخش زنده شنبه شب» شد که در یک بخش نمایشی آن که توسط کالین جاست نوشته شده بود نقش ایفا کرد.

ازدواج اسکارلت جوهانسون

جوهانسون در سال ۲۰۱۷ برای پنجمین بار مجری این برنامه ی تلویزیونی شد و در بخش نمایشی آن در نقش ایوانکا ترامپ حاضر شد.

دو ماه قبل از آن رسانه ها از جدایی اسکارلت جوهانسون از همسر دومش، روزنامه نگاری به نام رومین دوریاک خبر داده بودند. جوهانسون پیش از آن در سال ۲۰۰۸ با رایان رینولدز، بازیگر هالیوودی ازدواج کرده بود. زندگی مشترک این زوج مشهور در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید.

اینطور که گفته می شود رابطه ی جوهانسون و جاست از سال ۲۰۱۷ صمیمی شد. همان سال آن دو چند باری با یکدیگر دیده شدند و شایعه ی رابطه ی عاشقانه ی آن ها بر سر زبان ها افتاد. اما مدتی بعد وقتی در مراسم اهدای جوایز امی از جاست درباره ی این شایعات سؤال شد او پس از تعریف و تمجید از جوهانسون گفت در هر حال آن ها با یکدیگر همکارند و حضورشان در کنار هم امری طبیعی است. جاست همچنین عنوان کرد که اولین آشنایی آن ها در واقع به سال ۲۰۰۶ برمی گردد یعنی زمانی که جوهانسون برای اولین بار مجری برنامه «پخش زنده شنبه شب» شد و جاست هم تازه همکاری خود به عنوان نویسنده را با این برنامه آغاز کرده بود.

کمی بعد رسانه ها از آشنایی جوهانسون و جاست با خانواده های یکدیگر در جریان جشن تولد جوهانسون خبر دادند.

اما بالاخره در همان سال ۲۰۱۷ اسکارلت جوهانسون و کالین جاست برای اولین بار در یک مراسم رسمی به همراه یکدیگر شرکت کردند. جوهانسون و جاست در سال ۲۰۱۸ هم در مراسم های نخستین اکران فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War)، مت گالا و اهدای جوایز امی به همراه یکدیگر بر فرش قرمز حاضر شدند.

در ماه مه ۲۰۱۹ بود که رسانه ها رسماً از نامزدی اسکارت جوهانسون با کالین جاست خبر دادند اما اعلام شد هنوز تاریخ ازدواج آن ها تعیین نشده است.

در ماه ژوئن ۲۰۱۹ جوهانسون با یک حلقه نامزدی ۱۱ قیراطی دیده شد که قیمت آن ۴۵۰ هزار دلار تخمین زده شده است.

جوهانسون در دسامبر ۲۰۱۹ در جریان ششمین حضورش به عنوان مجری در برنامه ی «پخش زنده شنبه شب» جاست را «عشق زندگی خود» نامید.

جوهانسون در این برنامه گفت: «این برنامه جایگاه خاصی برای من دارد. دوستان زیادی اینجا دارم و با عشق زندگی ام در اینجا آشنا شدم.» جوهانسون پس از گفتن این جمله نامزدش جاست را در آغوش کشید.

پنجشنبه ی هفته ی گذشته رسماً اعلام شد اسکارلت جوهانسون و کالین جالست در مراسمی خودمان با رعایت اصول بهداشتی در حضور خانواده و عزیزان شان با یکدیگر پیمان زناشویی بستند.

بیشتر بخوانید:

حقایقی جالب در مورد «اسکارلت جوهانسون» که احتمالاً از آنها خبر نداشتید

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • حمید آبان ۱۰, ۱۳۹۹

    این خانم از خیلی جهات خاص هست.ضریب هوشی بالا و زیبایی و بلد بودن چندین زبان خارجی باعث شده خاص باشه. معنی واژه« ژن خوب»افرادی از این دست انسانها هستن نه اون تعاریف دیگه. حیف این خانم که با شخصی مثل رایان رینولدز ازدواج کرده بود مطمئنا زندگی با این خانم از سطح درک رایان بالاتر بوده و نمیتونسته همپای این خانم باشه.ولی اسکارلت در ازدواج دومش عقلش را ملاک قرار داد و راه درست را انتخاب کرده است.

  • ناشناس خرداد ۱, ۱۴۰۲

    چه مثه باربی و کن می مونن حسودیم شد !🙄❤️💋