اشک های ریحانه پارسا پس از کشف حجاب: «می خواهند دستگیرم کنند»

اشک های ریحانه پارسا پس از کشف حجاب: «می خواهند دستگیرم کنند»

ریحانه پارسا بازیگر تازه کار و پرحاشیه سینما و تلویزیون ایران که هفته ی گذشته با خبر کشف حجابش در ترکیه جنجال برانگیز شد، حالا مدعی تهدید و تلاش برای بازگرداندن او به کشور شده است.

پارسا در یک لایو اینستاگرامی جدید مدعی شد تحت تهدید و مراقبت است و دوستانش به او می گویند می خواهند او را بدزدند و به کشور بازگرداندند یا پلیس اینترپل به دنبال بازگرداندن او است. پارسا همچنین در حالی که اشک می ریخت گفت تنها است و هیچ حمایتی از او نمی شود اما همه ی عواقب تصمیم خود را به جان می خرد. او به مخاطبان خود گفت اگر زمانی خبری از او نشد بدانند که این تهدیدها و فشارها وجود داشته.

ریحانه پارسا پس از کشف حجاب

ریحانه پارسا همچنین در مصاحبه ای با رادیو فردا به تکرار این ادعاها پرداخت.

او در این مصاحبه همچنین مدعی شد بعد از آنکه تصاویری از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که متفاوت از پوشش نقش خود در سریال «پدر» بود، او را احضار کردند و گفتند با این کار به نوعی قصد داشته رو به روی صدا و سیما قرار گیرد. ریحانه پارسا ادعا کرد در جریان این احضار متوجه شد تلفنش شنود شده بود و گفت به دنبال این اتفاقات ۶ ماه ممنوع الکار شده بود.

پارسا در این گفتگو به ماجرای توییت جنجالی خود درباره ی حق طلاق مردان هم پرداخت. او مدعی شد این توییت‌ به درخواست یک تهیه کننده ی بانفوذ سینما منتشر ‌شد چرا که این تهیه‌ کننده می‌ گفته انتشار این توییت‌ می‌ تواند به حل و فصل پرونده ی قضایی این بازیگر کمک کند. پارسا نام این تهیه‌ کننده را اعلام نکرد.

او همچنین ادعا کرد به اتهام جریحه‌ دار کردن عفت عمومی به یک سال زندان و ۸۴ شلاق محکوم شده بود. پارسا مدعی است آن تهیه‌ کننده ی سینما این حکم را به پرداخت جریمه نقدی تغییر داده بود.

پارسا که مدتی است در ترکیه به سر می برد هفته ی گذشته در میانه ی لایو اینستاگرامی خود یکباره کشف حجاب کرد. پس از این اتفاق او گفت این واقعی ترین تصویر او است و باید اینگونه پذیرفته شود. پارسا همچنین گفت دیگر تصمیم به بازگشت به ایران و فعالیت در سینمای آن را ندارد و پل های پشت سر خود را به عمد خراب کرد تا مسیر اشتباهی که رفته بود را دیگر تکرار نکند. ریحانه پارسا تأکید کرد قصد ایستادن رو به روی هیچ چیزی را ندارد و تنها به دنبال دغدغه های شخصی خود و آرامش است.

یک روز پس از این اتفاق ریحانه پارسا به درخواست خودش مصاحبه ای از طریق لایو اینستاگرام با مسیح علینژاد، خبرنگار جنجالی ساکن آمریکا داشت، امری که از سوی برخی مخاطبان تلاشی برای دریافت پناهندگی تلقی شد.

ریحانه پارسا در این لایو اینستاگرامی به ماجرای حکم های کیفری ای پرداخت که از زمان به شهرت رسیدنش در دنیای بازیگری برایش صادر شده بود و از کابوس ها و فشارهای عصبی ای گفت که در این مدت تحمل کرده بود.

به گفته ی پارسا یکی از این حکم های کیفری به خاطر رفتارهای جنجالی اش در نشست خبری فیلم «خوب بد جلف ۲» در جشنواره فیلم فجر  صادر شده بود. ریحانه پارسا به عشوه گری در این نشست خبری متهم شده بود.

پارسا همچنین درباره ی ماجرای ازدواجش با مهدی کوشکی گفت که آن ها هرگز با یکدیگر عقد نکرده بودند اما برای آنکه بتواند رابطه ی خود را علنی کند و همچنین به دیگران بگوید که متأهل است و مردی بالای سر خود دارد، به دروغ اعلام کرده بود که ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی در لایو اینستاگرامی جدیدش

کشف حجاب ریحانه پارسا و انتقاد شدید بهنوش بختیاری + ویدئو

رابطه ریحانه پارسا و محسن افشانی، جنجال تازه ملکه و سلطان حاشیه ایران! + ویدئو

داستان رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری، قمار باز معروف چیست؟

ریحانه پارسا هم از ایران رفت؟ + ویدئو

واکنش ریحانه پارسا به شایعه رابطه اش با روزبه بمانی

ریحانه پارسا از مهدی کوشکی جدا شد؟ + ویدیو جدید از حرف های ریحانه پارسا

بغض ریحانه پارسا: باید بین بازیگری و خانواده یکی را انتخاب می کردم + ویدئو

صحبت های جنجالی همسر ریحانه پارسا در مورد حق طلاق + ویدیو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۷ نظر

ورود

  • آرش آبان ۱۷, ۱۳۹۹

    لطفا از این دست مطالب توی سایتتون نذارید، واقعا این مطالب جاش اینجا نیست سطح سایتتون شدیداً میاد پایین
    خدایی چیه این چرت و پرتا…

  • Shadow آبان ۱۷, ۱۳۹۹

    دیگه این کارا خز شده خداییش… الکی گریه و سر و صدا… که یه کشور ثالث (بخونید کشوری که با مسی علیننژاد هماهنگ شده) زودتر بهش اقامت بده و سیاه تمایی درباره کشور خودش…

  • من آبان ۱۷, ۱۳۹۹

    جوری میگن کشف حجاب انگار ماه شب چهارده از پشت ابر دراومده !!! دیگه چهار تا موی وزوزی که این حرفها رو نداره . مطمئن ام خودشم قیافه واقعیه بدون دو کیلو آرایش و مژه مصنوعی خودشو نمی‌تونه تحمل کنه .

  • مجتبی آبان ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام
    عزیزان لطفا سطح سایتتون رو پایین نیارید با این اخبار زرد چرت
    تشکر از زحماتتون

  • Amir آبان ۱۷, ۱۳۹۹

    از مدیریت سایت خواهش و تمنا میکنم اخبار راجب پوچ ترین و بی هویت ترین آدم روی کره زمین نذاره .. خواهش میکنم این سایت یکی از سایت ها مورد علاقه منه که ازش انرژیه خوبی میگیرم ولی متاسفانه اگه ادامه داشته باشه خبر مخصوصا از آدم های این شکلی دیگه این سایت چک نمیکنم با این که میدونم من یه نفر شاید واستون مهم نباشه.

  • امیر آبان ۱۷, ۱۳۹۹

    آخرالزمان که میگن همینه

  • ادریس آبان ۱۷, ۱۳۹۹

    عقل که نباشد،
    جان در عذابست

  • فاطمه آبان ۱۸, ۱۳۹۹

    خانم پارسا از شما بعید بود واقعا بچگی کردی میتونستی خیلی ابرومند معروف شی این کارا واقعا لازم بود ؟؟

  • Hana آبان ۱۸, ۱۳۹۹

    باید ادما رو همینجوری که هستند بپذیریم
    بی کم کاست
    مگه جرمی کرده

    ریحانه جان به امید خدا تو همه کارات موفق باشی و به حرفای امثال ادمایی که بویی از انسانیت نبردن و افکار شون که برا عهده بوقه اهمیت ندی

  • ایناز آبان ۱۹, ۱۳۹۹

    مگه نشنیدین که میگفت خیلی بهش فشار اومده بعدشم هر انسانی حق داره خودش سبک زندگی و نوع پوشش رو انتخاب کنه یکی چادری یکی بی چادر گناهی که نکرده بیچاره فقط ازین زندگی که واسش اینجا بود خسته شده اونایی هم که انقدر بژ رحمانه درموردش حرف میزنن خودشونو جای ایشون بزارید

  • am آبان ۱۹, ۱۳۹۹

    لطفا وقت مردم رو با این اخبار بی فایده پر نکنید

  • منتظر آبان ۲۰, ۱۳۹۹

    این عن پارسا رو از تیتر خبرها پاک کنید زشت برای ایرانیها مشغول این خبر شوند حالا یه روانی شده بازیگر خیلی هنر کرده؟
    مسائلی مهمتر این خبر هست مثلا سگ همسایه ما چندتا توله زایید؟

  • مهدی آبان ۲۰, ۱۳۹۹

    چقدر این سلبریتی های ما بدرد نخور هستن و خودشونو گم میکنن
    بلد که نیستن دوتا فیلم خوب بازی کنن هیچ
    این کارا هم ازشون سر میزنه
    واقعا باید یه پاک سازی صورت بگیره و هر کسی نتونه بیاد وارد سینما شه

  • نرگس آبان ۲۰, ۱۳۹۹

    بابا ولش کنید این بنده خدارو دهن بدبخت رو سرویس کردین منع نکنید کسی روبه خدا سرتون میاد چیکار کرده مگه هرجور دوست داره زندکی میکنه یه دوتا فیلم بازی کرده انگار بازی نکرده ولش کنین دیگه همه مشکلات زندگیتون حل شده فقط این یکی مونده

  • حکیم خرداد ۱۴, ۱۴۰۰

    سلام.
    خودش رو تباه کرد.
    قرار بود با حلال به اینجا برسه.
    ولی اون رو با حرام آمیخت.
    بهتره که توبه کنه.
    چونکه حرام ، زندگی انسان رو به آتش میکشه.

  • ز خرداد ۳۱, ۱۴۰۰

    در فضای مجازی تشخیص اخبار درست از غلط سخته.زندگی خصوصی افراد به خودشون مربوطه.غیبت ممنوع