قتل فجیع دختر تهرانی توسط راننده آژانس اینترنتی و فیلم توضیحات پدر شیما

قتل فجیع دختر تهرانی توسط راننده آژانس اینترنتی و فیلم توضیحات پدر شیما

شیما صباگردی مقدم دختر دانش آموز ۱۵ ساله تهرانی است که ۱۵ ماه پیش در تهران توسط فردی به نام بهلول که شصت و یک ساله داشته و در پوشش راننده آژانس اینترنتی، شیشه و مواد مخدر در شهر توزیع می کرد، ربوده شده و پس از شکنجه به قتل می رسد.

پدر شیما حدودا دو هفته پیش بود که با انتشار کلیپی خطاب به رئیس قوه قضائیه، تقاضای رسیدگی به پرونده دخترش را کرد؛ کلیپی که پرده از جزئیات این آدم‌ربایی و گم‌شدن مرموز شیما برمی‌داشت. دست به دست چرخید و خیلی از کاربران این حادثه تلخ را از زبان احمد، مرد کتابداری که حالا بازنشسته است، شنیدند.

بعد از انتشار این کلیپ بود که بهلول چهارشنبه، هفتم آبان، بار دیگر بازداشت شد. او به پلیس آگاهی منتقل شد. بازداشتی که پدر شیما از آن بی‌خبر بود، اما یک تماس از دوستانش کافی بود که پرونده معمایی شیما پس از ۱۵ ماه مشخص شود.

پدر و مادر شیما، ۱۵ ماه به دنبال دخترشان گشتند تا اینکه جسد وی را پس از مدتها پیدا کردند. آن ها گفته بودند که روزی ۱۸ ساعت نقطه به نقطه پایتخت را برای دیدن دخترشان می گشتند. ۱۰ روز پیش، پدر شیما ۱۵ ساله، کلیپی را منتشر کرد. خانه مخوف بهلول، طبق روایت پدر شیما، خانه وحشت بود. همه درزهای خانه با عایق و پتو بسته شده بود و در خانه او، یک گونی بودکه ده ها جفت کفش دخترانه و بچه گانه در آن یافت شد.

قتل شیما
تصویر بهلول راننده آژانس اینترنتی که به قتل شیما ۱۵ ساله اعتراف کرده است
تصویر احمد صبا گردی مقدم پدر شیما که از غم دخترش در بیمارستان بستری شد

داستان قتل شیما ۱۵ ساله به ۲۶ مرداد سال نود و هشت باز میگردد. شیما طبق اعلام رسانه ها، خام حرف های یک پسر بدلیجات فروش شده که روبروی مدرسه آن ها مشغول به کار بود. پسر بدلیجات فروش، شیما را مجبور کرده تا خانه را ترک کند.

خانه ای که طبق گفته های پدر، امکانات متنوعی برایش فراهم شده بود و شیما، معلم زبان خارجی و موسیقی و نقاشی هم داشت. فردی که متهم به قتل شیما ۱۵ ساله است، بهلول معروف به محمود است. آرش پسر بدلی فروش، شیما را به پایانه بیهقی می برد. شیما از طریق یک مغازه اسباب بازی فروشی با مادرش تماس میگیرد. این مکالمه آخر توسط پلیس ردیابی می شود.

شیما اغفال شد و ربوده شد و اسیر شد و پس از شکنجه، به قتل رسید. بهلول، توزیع کننده مواد مخدر در تهران بوده که دختران جوان را اغفال میکرد و ۷ سال پیش از همسرش جدا شده بود و در خانه مستاجری در منطقه نظام آباد تهران ساکن بود.

بهلول دارای پژو سفید رنگ بودی که با این خودرو، شیما را به خانه مخوف خود می برد. شیما ۴۵ روز در خانه بهلول زندانی بود و او را مجور کرده که شیشه مصرف کند. پدر شیما، بازنشسته و کتابدار است. شیما توسط بهلول به قتل می رسد و جسدش در کنار رودخانه در روستای کلیبر دفن شده است.

پدر شیما در ویدیو ۹ دقیقه ای زیر، جزییاتی از ربوده شدن دخترش را توضیح می دهد. این ویدیو مربوط به چند روز پیش از اعتراف بهلول به قتل دختر دانش آموز تهرانی است.

هنوز زمان برگزاری دادگاه محاکمه مرد شصت و یک ساله ای که دختر ۱۵ ساله دانش آموز تهرانی را در شکنجه گاه خود به قتل رسانده ، اعلام نشده است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • امیر آبان ۱۷, ۱۳۹۹

    مملکتو نیگا تروخدا ?
    دیونه خونه اس

  • سهراب خرما فروش آبان ۱۸, ۱۳۹۹

    آقا من نفهمیدم . الان طرف اسمش آرشه یا بهلول ؟ محمود کیه این وسط . قاطی کردم به قرآن . الان بهلول همون بدلیجات فروشه بوده یا مواد توزیع میکرده ؟ تاکسی اینترنتی چی میگه این وسط؟ پسر بدلیجات فروش همون بهلوله ؟ مگه بهلول ۶۱ سالش نبوده ؟ پس چطوری بهش میگن پسر . ینفر توضیح بده

  • .زهرا آبان ۱۸, ۱۳۹۹

    سلام. پسر جوون بدلی جات فروش اسمش آرشه . آرش با شیما دوست بوده ویبار باهم فرار کرده بودن البته بعد از چند ساعت دختر بر میگرده خونه اینبار آرش شیمارو به ترمینال بیهقی میرسونه و تنها میزاره. شیما از یه مغازه عروسک فروشی تو بیهقی با مامانش تماس میگیره و میگه میخواد برگرده خونه. روی نیمکت نشسته بود که محمود یا همون بهلول با پژو میاد وبا دختره همصحبت میشه بعد از ۴۵ دقیقه دختره رو میزنه و دختر سواره ماشین بهلول میشه و بقیه ماجرا…