واکنش پرویز پرستویی به نتیجه انتخابات آمریکا: نه ترامپ نه بایدن!

واکنش پرویز پرستویی به نتیجه انتخابات آمریکا: نه ترامپ نه بایدن!

پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینمای ایران با انتشار پستی در اینستاگرام خود به تأثیر نتیجه ی انتخابات آمریکا بر وضعیت اقتصادی ایران که به بحث داغ این روزها بدل شده، واکنش نشان داد.

پرستویی دیروز مستند کوتاهی درباره ی جو بایدن در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

«هموطنان عزیزم اول بگویم بنده نه چپم نه راست. وابسته به هیچ کس و هیچ جا نیستم جز خدای بزرگ. امروز به این فیلم برخوردم، با دیدن آن تمام ذهنیتی که در این چند روزه انتخابات آمریکا داشتم تمام شد و تحقق پیدا کرد.

و آن اینکه نه بودن ترامپ برای ملت ما خیری داشت و نه با آمدن بایدن آبی گرم خواهد شد. حکایت ضرب المثل ((کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من)) برایم تداعی شد.

امیدوارم پس از این شلوغی ها و جابجایی ها و جار و جنجال ها، نمایندگان مردم ایران یعنی دولتمردان ایران زمین، برای این بحران هایی که در مملکتمان وجود دارد چاره ای بیاندشند.

چاره که میگویم بنده نه سیاستمدارم و نه تصمیم گیرنده پس چشم امید ملت ایران به شما مسئولین است و بس. به امید آرامش و آسایش و سلامتی برای ملت دوست داشتنی ایران.»

پرویز پرستویی انتخابات آمریکا

پس از داغ شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ابراز تمایل جو بایدن، نامزد حزب دموکرات به بازگشت به توافق برجام در صورت پیروزی در انتخابات، بسیاری در ایران به بهبود اوضاع اقتصادی کشور و رفع تحریم ها امیدوار شدند. با انتشار رسمی خبر پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز نرخ دلار در ایران پس از ماه ها افزایش بی رویه، روندی کاهشی در پیش گرفت. همین امر سبب شده برخی به جو بایدن به چشم فرشته ی نجات ملت ایران از مشکلات شدید اقتصادی و معیشتی خود نگاه کنند.

در مستند کوتاهی که پرستویی آن را در اینستاگرام خود منتشر کرد به واقعیاتی درباره ی رئیس جمهور جدید آمریکا پرداخته شده بود که بسیاری از مردم ایران از آن بی خبرند. این مستند حاوی تصاویری از صحبت های جو بایدن طی سال های گذشته بود، معاون دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا که توافق برجام در دوره ی او میان ایران و آمریکا صورت گرفت.

در این مستند بایدن درباره ی حمایت ایران از تروریسم صحبت می کند و می گوید برجام توافقی است در وهله ی اول به نفع آمریکا و اسرائیل. بایدن در جای دیگری با تأیید صحبت های نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ی کارآمد بودن تحریم های فلج کننده علیه ایران می گوید این تحریم ها باید ادامه یابد. بایدن همچنین در سخنرانی ای مربوط به سال ۲۰۲۰ از ترور سردار سلیمانی به دستور دولت ترامپ اظهار خوشحالی می کند و او را مستحق این مرگ می داند. بایدن از رفاقت قدیمی خود با نتانیاهو هم صحبت و خود را یک صیهونیست عنوان می کند و می گوید اگر اسرائیل وجود نداشت، آمریکا خود باید یک اسرائیل می ساخت چون امنیت و منافع آن ها از یکدیگر جدایی ناپذیر است.

بیشتر بخوانید:

جو بایدن کیست؟ زندگی و اصول اخلاقی-سیاسی مردی که از تراژدی های بزرگ عبور کرد

همه چیز در مورد کامالا هریس : معاون جو بایدن و زنی که او را «مومالا» صدا می‌زنند

دیدار با «جیل بایدن»: بانوی اول آینده آمریکا و همسر جو بایدن

واکنش سلبریتی های هالیوودی به پیروزی جو بایدن در فضای مجازی

اشلی بایدن کیست: دختر اول جدید ایالات متحده که قرار است جایگزین ایوانکا ترامپ شود

محتواهای بحث برانگیز لپ تاپ هانتر بایدن ؛ از شماره تلفن کلینتون‌ها تا تصاویر مستهجن

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود