چطور بفهمم سرما خوردم یا به کرونا مبتلا شدم؟

چطور بفهمم سرما خوردم یا به کرونا مبتلا شدم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پاییز، فصل سرماخوردگی، آنفولانزا و حساسیت‌های فصلی است و امسال پاییز و زمستان متفاوتی را تجربه خواهیم کرد. بیماری ویروسی کرونا که علائم آن بسیار شبیه آنفولانزا و سرماخوردگی است، همه‌گیر شده و تشخیص اینکه علائمی که ما یا عزیزانمان داریم مربوط به کدام بیماری است، بسیار دشوار است. از سوی دیگر مراجعه به مراکز درمانی و مطب پزشکان هم به دلیل امکان آلوده بودن محیط ریسک بالایی دارد. استارت‌آپ دکتر ساینا راه حلی برای این مشکل ارائه داده.

راه‌‌های تشخیص کرونا چه چیزهایی است؟

مهمترین راه تشخیص هر بیماری بررسی علائم آن است، معمولا علائم آنفولانزا خیلی سریع نمایان می‌شود، درحالیکه نشانه‌های سرماخوردگی و کرونا به تدریج در فرد ظاهر می‌شوند.

به دلیل اخبار نگران کننده و آمار مرگ‌ومیر بالایی که هر روز در اخبار منتشر می‌شود، بسیاری از مردم در مورد کرونا به وسواس دچار شده‌اند و در بسیاری مواقع علائم ظاهر شده در فرد ریشه روانی دارد.

از سوی دیگر نباید نسبت به علائم بی‌تفاوت بود چراکه فرد بیمار هم باید از خود مراقبت‌های لازم را به عمل آورد تا سریع‌تر بهبود یابد و هم فاصله لازم را با اعضای خانواده و دیگران حفظ کند تا از بیمار شدن آن‌ها پیشگیری کند.

در این شرایط ممکن است هر یک از ما بر سر دوراهی عجیب مراجعه به مراکز پزشکی و مواجه شدن با خطر ابتلا یا ماندن در خانه روبه‌رو شویم.

لازم نیست خود را نگران کنیم و به سراغ راهکارهای پرریسک برویم، دکتر ساینا کار را برای ما ساده کرده است. با خدمات مشاوره آنلاین پزشکی می‌توانیم در منزل یا هر مکان دیگری که راحت هستیم با بهترین پزشکان متخصص به صورت آنلاین مشورت کنیم و راهکارهای تشخیصی و درمانی لازم را بگیریم. اگر علائم کرونا را در خود یا عزیزانتان احساس می‌کنید همین حالا مشاوره کرونا بگیرید.

دریافت مشاوره کرونا 

مشاوره آنلاین دکتر ساینا چطور به تشخیص کرونا کمک می‌کند؟

دکتر ساینا هر آنچه برای تشخیص بیماری نیاز دارید در بستر وب به صورت یکجا گرد هم آورده تا به راحتی بتوانیم کار تشخیص و درمان را توسط پزشکان فوق‌تخصص و متخصص از منزل پیگیری کنیم.

تمام پزشکان فعال در سامانه توسط کمیته تخصصی – پزشکی بررسی شده و مدارک تحصیلی و سوابق کاری آن‌ها، پس از تایید به سامانه اضافه شده‌اند.

پس از اینکه وقت مشاوره آنلاین گرفتیم، پزشک در زمان مقرر با ما تماس می‌گیرد و علائم را بررسی می‌کند. امکان ارسال نتایج آزمایش، عکس و صدا در قالب فایل برای پزشک وجود دارد تا کار تشخیص دقیق‌تر انجام شود.

پس از تشخیص کار معالجه از خانه پیگیری می‌شود و متخصص به صورت مستمر علائم ما را بررسی می‌کند. هر لحظه که احساس کردیم تغییری در حال ما ایجاد شده یا سوالی داشتیم به راحتی می‌توانیم با پزشک خود در ارتباط باشیم و از او کمک بگیریم.

تنها در صورتیکه خدای نکرده حال ما یا عزیزانمان وخیم باشد، بدون اتلاف وقت از طرف پزشک به مراکز درمانی معرفی خواهیم شد. خوبی مشاوره آنلاین این است که از نظر هزینه مالی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از مراجعه حضوری به مطب پزشک است. برای دریافت مشاوره همین حالا روی لینک زیر کلیک کرده و تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دریافت مشاوره آنلاین پزشکی

چطور از خدمات مشاوره پزشکی دکتر ساینا برای تشخیص کرونا استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره پزشکی دکتر ساینا می‌توانیم به سایت این سامانه مراجعه کنیم یا اپلیکیشن اندروید آن را روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنیم.

بعد از یک ثبت نام ساده، تخصص و پزشک خود را انتخاب کرده، سوال خود را می‌پرسیم و هزینه مشاوره را پرداخت می‌کنیم، پس از آن پزشک بنا به پلن انتخاب شده ما به صورت آنلاین یا تلفنی با ما در تماس خواهد بود. در صورتیکه به هر دلیل از خدمات مشاوره رضایت نداشتیم، می‌توانیم وجه مشاوره را به صورت کامل بازپس بگیریم.

بیش از ۱ میلیون مشاوره موفق ثبت شده در این سامانه نشان دهنده اعتماد کاربران به دکتر ساینا است. تیم پشتیبانی این سامانه به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل هم پاسخگوی سوال‌های مخاطبان است.

اگر علائمی در خود مشاهده می‌کنید یا نگران هستید به کرونا مبتلا شده باشید، همین الان از مشاوره آنلاین دکتر ساینا استفاده کنید و خیال خود را راحت کنید.

دریافت مشاوره پزشکی دکتر ساینا

بدون نظر

ورود