سیلوستر استالونه به فهرست بازیگران فیلم جدید The Suicide Squad پیوست

سیلوستر استالونه به فهرست بازیگران فیلم جدید The Suicide Squad پیوست

سیلوستر استالونه به تیم بازیگران The Suicide Squad پیوست. جیمز گان کارگردان فیلم روز شنبه با انتشار یک سلفی از خود و استالونه ۷۴ ساله در صفحه اینستاگرامش این خبر را اعلام کرد و زیر آن نوشت: «همیشه عاشق کار کردن با دوستم استالونه هستم و کار امروزمان روی جوخه انتحار نیز از این قاعده مستثنی نیست. علیرغم اینکه سیلوستر یک ستاره افسانه ای سینماست، اکثر افراد هنوز هم نمی دانند این پسر چه بازیگر فوق العاده ای است».

سیلوستر استالونه به تیم بازیگران The Suicide Squad پیوست. جیمز گان کارگردان فیلم روز شنبه با انتشار یک سلفی از خود و استالونه 74 ساله در صفحه اینستاگرامش این خبر را اعلام کرد

استالونه نیز در پاسخ به این صحبت ها نوشته است: «جیمز، از یک کارگردان فوق العاده و خستگی ناپذیر، فکر می کنم دستاور بسیار خارق العاده ای باشد! به مشت زدن ادامه بده، سیلوستر». وقتی یکی از دنبال کنندگان جیمز گان در زیر این پوست سوال کرد که آیا سیلوستر استالونه در ساخت The Suicide Squad مشارکت خواهد کرد یا خیر، کارگردان ۵۴ ساله پاسخ داد:«بله». استالونه در ادامه این خبر را در صفحه اینستاگرامش تایید کرده و با انتشار اسکریت شاتی از گزارش مجله ددلاین در مورد این خبر نوشت: «کار با این کارگردان فوق العاده در این پروژه بزرگ باعث شده امسال سال جذابی باشد. من بسیار خوش شانس هستم که با چنین استعدادی همکاری کنم!».

سیلوستر استالونه به تیم بازیگران The Suicide Squad پیوست. جیمز گان کارگردان فیلم روز شنبه با انتشار یک سلفی از خود و استالونه 74 ساله در صفحه اینستاگرامش این خبر را اعلام کرد سیلوستر استالونه به تیم بازیگران The Suicide Squad پیوست. جیمز گان کارگردان فیلم روز شنبه با انتشار یک سلفی از خود و استالونه 74 ساله در صفحه اینستاگرامش این خبر را اعلام کرد

تاکنون جزییات بیشتری در مورد نقش آفرینی سیلوستر استالونه و نقشی که ایفا خواهد کرد افشا نشده است. The Suicide Squad یک دنباله مجزا از فیلم دیوید آیر در سال ۲۰۱۶ است که از ستارگانی مانند پیت داویدسون در نقش محافظ سیاه، ادریس البا در نقش ورزش خونین و جان سینا در نقش صلح ساز استفاده می کند. مارگو رابی، وایولا دیویس، جوئل کینامان و جی کورتنی نیز نقش های اصلی خود را در این فیلم جدید تکرار خواهند کرد. از دیگر بازیگران فیلم جدید The Suicide Squad می توان به دیوید دستمالچیان، استیو ایگی، دانیلا ملشوا، ناتان فیلیون، پیتر کاپالدی، آلیس براگا، مایکل روکر، تایکا وایتیتی و جنیف هالند اشاره کرد. جیمز گان مدعی شده که The Suicide Squad از تمام فیلم های ابرقهرمانی متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ۱۰ بازیگر سرشناسی که تنها با قواعد و شرایط خاص خود حاضر به بازی در فیلم ها شدند

منبع: people
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود