حمل سر دو انسان در پرواز اسکاتلند توسط یک کارشناس پزشکی قانونی

حمل سر دو انسان در پرواز اسکاتلند توسط یک کارشناس پزشکی قانونی

یک کارشناس برجسته ی پزشکی قانونی در پرواز خود از ایتالیا به اسکاتلند سر دو انسان را به همراه خود برده بود. از این سرها قرار بود در تحقیقات مربوط به یک قاتل زنجیره ای استفاده شود.

پرفسور سو بلک، انسان شناس اسکاتلندی گفته بعد از آنکه از او خواسته شد به همکاران ایتالیایی خود که در حال تحقیق درباره ی یک قاتل زنجیره ای به نام جانفرانکو استوانین بودند کمک کند، این محموله ی هولناک را با خود از شهر ورونای ایتالیا به شهر گلاسگو در اسکاتلند برد.

جانفرانکو استوانین، قاتل ایتالیایی که به «هیولای ترازو» مشهور است به قتل ۶ زن در سال های ۱۹۹۳ و ۱۹۹۴ محکوم شده بود.

پروفسور بلک در گفتگویی درباره ی سفر جالب و پرماجرای خود توضیح داده است.

پروفسور سو بلک
جانفرانکو استوانین قاتل زنجیره ای ایتالیایی

این پرفسور ۵۹ ساله گفته او برای کمک به انجام فرآیندی به نام «بازسازی چهره» که تکمیل آن تنها در محل کار او در اسکاتلند امکان پذیر بود مجبور به این سفر شد.

او گفته: «مجبور شدم این کار را انجام دهم چون آن ها در ایتالیا امکاناتش را نداشتند، به خاطر همین باید جمجمه ها را به بریتانیا می بردم.»

«اما آن ها جمجمه نبودند و مسأله همین بود. روی آن ها هنوز گوشت بود و کرم های حشره داخل شان مشغول فعالیت بودند، به خاطر همین خیلی خیس و بدبو بودند.»

«به خاطر همین تصمیم گرفتند سرها را جداگانه داخل سطل های سفیدی بگذارند که بتوان آن ها را مهر و موم کرد تا در فرودگاه کسی را اذیت نکند. من آن ها را در دو ساک برند گذاشتم تا جلب توجه نکنند.»

«دو نامه هم نوشتم یکی به زبان ایتالیایی و یکی هم به زبان انگلیسی و در آن ها توضیح دادم که با خودم چه حمل می کنم.»

پرفسور بلک وقتی از بخش حفاظت فرودگاه ایتالیا عبور کرد و سوار هواپیما شد، در آنجا یکی از مهمانداران از او خواست ساک هایش را در قفسه ی بالای صندلی اش بگذارد.

بلک در اینباره گفته: «نامه ی انگلیسی را نشانش دادم و او کاملاً وحشت کرد ولی  مرا به قسمت بیزنس کلاس هواپیما برد که من از این اتفاق خوشحال شدم.»

«اما انگار دورم سیم خاردار کشیده بودند چون تمام مدت پرواز به من بی اعتنایی می کردند. انگار طاعون داشتم.»

وقتی پروفسور به سلامت به فرودگاه لندن رسید، از آنجا سوار هواپیمای دیگری به مقصد شهر گلاسگوی اسکاتلند شد.

او گفته: «وقتی سوار پرواز گلاسگو شدم همان مشکل را با مهماندار مرد هواپیما پیدا کردم. این دفعه او مرا به انتهای هواپیما برد و بقیه ی مسافرها را به قسمت بیزنس کلاس فرستاد.»

«در تمام مسیر سفرم از ورونا تا گلاسگو هیچ کس داخل سطل ها را نگاه نکرد.»

بیشتر بخوانید:

۷ حقیقت عجیب و جالب درباره تجزیه جسد انسان بعد از مرگ

۸ قاتل سریالی مخوفی که علیرغم جنایت های هولناکشان قسر در رفتند

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

منبع: mirror
بدون نظر

ورود