اوباما سریالی کمدی درباره هرج و مرج دوران ریاست جمهوری ترامپ می سازد

اوباما سریالی کمدی درباره هرج و مرج دوران ریاست جمهوری ترامپ می سازد

باراک و میشل اوباما، رئیس جمهور و بانوی اول سابق آمریکا قصد دارند یک سریال کمدی جدید برای شبکه نتفلیکس تولید کنند بر اساس هرج و مرجی که با روی کار آمدن دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ در کشور آمریکا به وجود آمد.

این سریال که The G Word نام دارد، قرار است کار فیلمبرداری آن از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود و فیلمنامه ی آن بر اساس کتاب مایکل لوییس به نام «ریسک پنجم» (The Fifth Risk) است که حقوق آن را اوباما در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد.

«ریسک پنجم» یک کتاب غیر داستانی است که به بررسی «انتقال ناشیانه ی دولت ترامپ» می پردازد.

سریال The G Word قرار است یک کمدی نیمه مستند نیمه آیتمی (Sketch Comedy) باشد و قصد دارد پرده ها را از دولت ترامپ کنار زند.

آدام کانوور که مجری این برنامه خواهد بود در توییتی نوشت: «خیلی خوشحالم که بالاخره می توانم این خبر را بدهم: قرار است یک سریال کمدی درباره ی دولت فدرال برای نتفلیکس بسازم. اسمش هست The G Word و بی صبرانه منتظرم تا شما هم آن را تماشا کنید.»

باراک و میشل اوباما و شرکت آن ها به نام Higher Ground Productions در سال ۲۰۱۸ یک قرارداد چندین میلیون دلاری با شبکه ی نتفلیکس امضا کردند. اولین پروژه ی آن ها به نام «کارخانه آمریکایی» (American Factory) در سال ۲۰۲۰ جایزه اسکار بهترین فیلم مستند را دریافت کرد.

این اولین باری نیست که از کتاب های مایکل لوییس برای ساخت یک کار تصویری اقتباس می شود. فیلم های «رکود بزرگ»  (The Big Short) و مانیبال (Moneyball) از جمله فیلم هایی هستند که بر اساس اثری از لوییس ساخته شدند.

بیشتر بخوانید:

دونالد ترامپ در قالب ۳۰ واقعیت کوتاه؛ از سربازی نرفتن تا تغییر نام خانوادگی

روایت کارگردان «تنها در خانه» از حضور اجباری دونالد ترامپ در این فیلم

۶ پرونده قضایی بزرگی که پس از خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید گریبانگیر او خواهند شد

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود