نوه علی پروین با اضافه وزن بالا بازیکن پرسپولیس شد

نوه علی پروین با اضافه وزن بالا بازیکن پرسپولیس شد

علی پروین در حالی پرسپولیسی شدن نوه ی خود را تبریک گفت که اضافه وزن بالای او واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

پروین، بازیکن و مربی پیشکسوت تیم پرسپولیس روز پنجشنبه ی هفته ی گذشته با انتشار استوری ای در اینستاگرام پیوستن نوه ی دختری خود، والا رضا فرزین به تیم نوجوانان پرسپولیس را تبریک گفت.

نوه علی پروین
استوری تبریک علی پروین به نوه اش والا رضا فرزین

اما اضافه وزن بالای والا رضا که در تصاویر منتشر شده از او کاملاً مشهود است واکنش های زیادی را به دنبال داشته و مشخص نیست چگونه بازیکنی با این میزان اضافه وزن و بدون سابقه ای مشخص در فوتبال به آکادمی باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس راه پیدا کرده است.

عکسی که والا رضا پروین از خود و پدربزرگش در اینستاگرام منتشر کرده است

والا رضا فرزند آرش فرزین، داماد علی پروین است. فرزین در زمان سرمربی آلمانی سابق پرسپولیس، راینر سوبل، به عنوان مترجم از سوی پروین به این تیم تحمیل شد که این موضوع هم حواشی زیادی را به دنبال داشت.

آرش فرزین داماد علی پروین که مترجم سرمربی آلمانی سابق پرسپولیس، راینر سوبل بود

نکته قابل توجه دیگر آن است که رضا جباری، سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس و دستیارش، حسن خان محمدی، از بازیکنان سابق پرسپولیس و شاگردان قدیمی علی پروین هستند. جباری و خان محمدی بارها از شاگردی پروین ابراز خرسندی کرده اند و به نظر می رسد پیوستن والا رضا فرزین به تیم نوجوانان پرسپولیس بدون داشتن شرایط لازم بی ارتباط به این موضوع نباشد.

جالب آنکه والا رضا فرزین سال ها به تنها استقلالی خاندان پرسپولیسی پروین مشهور بود و علی پروین در مصاحبه های سال های گذشته ی خود بارها به این موضوع اشاره کرده بود که نوه اش، والا رضا به شدت استقلالی است و برای همه ی اعضای پرسپولیسی خانواده ی پروین کری می خواند.

علی پروین در سال ۸۴ پسر خود، محمد پروین را هم وارد دنیای فوتبال کرد. حضور محمد پروین در تیم پرسپولیس هم انتقادات زیادی را به دنبال داشت و او پس از بازی در چند تیم دیگر، بدون کسب موفقیت خاصی در این زمینه در سن ۲۶ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. محمد پروین در همان زمان اعلام کرد دیگر علاقه ای به فوتبال ندارد و از تصمیمی که گرفته خوشحال است. او پس از این مالکیت و مدیریت تولیدی نان فانتزی را عهده‌ دار شد و گفته می شود در حال حاضر به تجارت برنج مشغول است.

محمد پروین

انتشار خبر راه یافتن نوه علی پروین به تیم نوجوانان پرسپولیس انتقادات زیادی را به دنبال داشته است، اتفاقی که بسیاری معتقدند صرفاً بر اساس رابطه رخ داده و شایستگی در آن نقشی ندارد.

خانواده پروین و مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز پاسخ رسمی ای به انتقادات مطرح شده نداشته اند.

بیشتر بخوانید:

جریان فعالیت های خیریه همسر علی پروین چیست؟

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • Afi آذر ۹, ۱۳۹۹

    خب اصلا جای تعجب نداره،ما به اینجورر مسائل عادت کردیم خیلی ساله.
    پارتی بازی و دلالی و رشوه بخش جدایی ناپذیر کشورمونه