آشپزی کاربران تیک تاک با وسایل هتل! از اتو تا کتری برقی + ویدئو

آشپزی کاربران تیک تاک با وسایل هتل! از اتو تا کتری برقی + ویدئو

پن کیک های هوس انگیزی که روی اتو درست شده اند. مارچوبه های تردی که از داخل کتری برقی بیرون آمده اند.

یک آشپز جوان انگلیسی با ویدئوهای خود طرفداران زیادی در شبکه اجتماعی تیک تاک پیدا کرده است، ویدئوهایی که در آن ها با استفاده از وسایل اتاق هتل غذاهای خوشزه ای در سطح رستوران می پزد.

یاگو رندلز پس از رسیدن به کانادا به مدت ۲ هفته در هتلی در شهر ونکوور قرنطینه شده بود. او به کانادا رفته بود تا کار جدیدش را در هتل یک پیست اسکی در استان بریتیش کلمبیا آغاز کند.

او در مجموعه ویدئوی خود به نام «آشپزخانه ی قرنطینه» با استفاده از هر چیزی، از دستگاه قهوه ساز گرفته تا اتو، انواع و اقسام غذاهای لذیذ که غذاهای مختصر و ساده ای هم نیستند را درست می کند.

اولین ویدئوی رندلز ۲۲ نوامبر منتشر شد که یعنی چیزی حدود ۲ هفته از انتشار آن می گذرد اما تاکنون بیشتر از ۳/۷ میلیون بار در شبکه اجتماعی تیک تاک لایک شده و توجه گوردون رمزی، سرآشپز مشهور و مشکل پسند انگلیسی را هم به خود جلب کرده است.

رمزی در ویدئویی در صفحه ی تیک تاک خود درباره ی غذاهای رندلز گفت: «غذاهای خوبی به نظر می آیند، حتماً از بهترین غذاهایی هستند که در هر هتلی دیده ام.»

غذاهای رندلز گرچه بسیار لذیذ به نظر می رسند، اما تلاش های او همه را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

رندلز در ویدئوهای خود از کاغذ روغنی، فویل و سلفون محافظ غذا برای محافظت از وسایل هتل و رعایت بهداشت در هنگام پخت و پز استفاده می کند، اما با این وجود نظرات انتقادی زیادی دریافت کرده است.

یکی از کاربران در واکنش به ویدئوی رندلز نوشته: «خیلی سال پیش نظافتچی هتل بودم. یک خانواده آمدند که در اتاق شان غذا درست کردند. تا یک هفته اتاق بوی تعفن می داد.»

کاربر دیگری هم نوشته: «شغل من طوری است که زیاد هتل می روم. به خاطر امثال تو است که از کتری برقی/ اتوی هتل ها استفاده نمی کنیم.»

اما رندلز تنها انگلیسی ای نیست که امسال آشپزی با وسایل اتاق هتل را امتحان کرده است.

جیمی استوارت ماه ها است که مخاطبان وفادار صفحه ی تیک تاک خود را با آشپزی های عجیب و غریبش سرگرم می کند.

او با اتو پرس شلوار کباب پخته و با اتوی مو مرغ و بیکن درست کرده است.

استوارت می گوید به خاطر شغلش در راه آهن حدود ۱۸ سال است که در هتل زندگی می کند به همین دلیل در قرنطینه شروع کرد به درست کردن این ویدئوهای آشپزی.

گرچه او گاهی برای خود واقعاً آشپزی می کند، اما می گوید درست کردن غذا با اتو پرس شلوار فقط یک شوخی است.

او در اینباره می گوید: «فقط من بودم که این کار را می کردم. اما چند نفر دیگر هم وارد این کار شده اند که می بینم حرفه ای هستند.»

استوارت می گوید دنبال کنندگان صفحه اش خیلی وقت است که گوردون رمزی را در بخش نظرات ویدئوهایش تگ می کنند، به همین دلیل کمی برایش مایه ی سرخوردگی است که رمزی هرگز توجهی به او نداشته در حالی که به یک کاربر دیگر که همینطور آشپزی می کند و یک هفته بیشتر هم نیست که کارش را شروع کرده توجه نشان می دهد.

علاوه بر این ها، ماه گذشته ویدئوی جنجالی ای از یکی از کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک به نام مارکوس مونرو منتشر شد که او را در حال درست کردن استیک روی توالت یک هواپیما نشان می داد. این ویدئو بعداً حذف شد.

منبع: cnn
دیجیاتو
بدون نظر

ورود