فارست گامپ در ایتالیا: راهپیمایی خشم ۴۵۰ کیلومتری مرد ایتالیایی پس از مشاجره با همسر

فارست گامپ در ایتالیا: راهپیمایی خشم ۴۵۰ کیلومتری مرد ایتالیایی پس از مشاجره با همسر

مردی در ایتالیا که بعد از دعوا با همسرش ۴۴۸ کیلومتر پیاده رفت تا عصبانیتش فروکش کند، توسط پلیس به خاطر نقض قوانین مربوط به کرونا جریمه شد. این مرد ۴۸ ساله که نام او فاش نشده به مدت یک هفته راه رفت تا خود را آرام کند و از شهر شمالی کومو به فانو رسید، شهری که در ۲۸۰ مایلی جنوب ساحل دریای آدریاتیک قرار دارد. مرد عصبانی ساعت ۲ نیمه شب توسط پلیس متوقف شد در حالی که قوانین مربوط به منع آمد و رفت در منطقه به خاطر شیوع کرونا را نقض کرده بود.

مردی در ایتالیا که بعد از دعوا با همسرش 448 کیلومتر پیاده رفت تا عصبانیتش فروکش کند، توسط پلیس به خاطر نقض قوانین مربوط به کرونا جریمه شد.

نیروهای پلیس متوجه لنگیدن مرد مذکور شده و بعد از متوقف کردنش او را به نزدیک ترین پاسگاه پلیس منتقل کردند. بر اساس گزارش های محلی، نیروهای پلیس باور نمی کردند که این مرد نزدیک به ۵۰۰ کیلومتر پیاده روی کرده باشد اما بعد از بررسی نام و محل اقامتش متوجه شدند که همسرش یک هفته قبل خبر مفقود شدن او را داده است. این مرد ۴۸ ساله ایتالیایی مدعی شده که در طول این مدت دچار سرماخوردگی و خستگی مفرط شده اما ظاهراً سالم بوده و پذیرفته که باور نمی کرده این همه راه را طی کرده است. او خطاب به نیروهای پلیس گفته است: «حالم خوب است فقط کمی خسته ام».

مردی در ایتالیا که بعد از دعوا با همسرش 448 کیلومتر پیاده رفت تا عصبانیتش فروکش کند، توسط پلیس به خاطر نقض قوانین مربوط به کرونا جریمه شد.

در ادامه دستگیری ، این مرد ایتالیایی ۴۰۰ یورو به خاطر نقض مقررات منع آمد و رفت به خاطر شیوع کرونا جریمه شد. منع آمد و رفت در ایتالیا از ساعت ۱۰ شب آغاز شده و تا ساعت ۵ صبح ادمه دارد. این مرد می گوید که در طی راه پیمایی خشم خود غریبه ها به او غذا می داده و او تقریباً روزی ۴۰ مایل (۶۴ کیلومتر) راه می رفته است. بعد از دستگیری، همسرش برای بازگرداندن او به خانه به پاسگاه پلیس مراجعه کرده و آنجا بود که وی نیز تایید کرد همسرش یک هفته قبل بعد از یک مشاجره خانه را ترک کرده است. این مرد ایتالیایی که رسانه های کشور به او لقب «فارست گامپ ایتالیا» داده اند در مورد راهپیمایی خشم خود به پلیس گفته بود: «من با پای پیاده به اینجا آمده ام، از هیچ سرویس حمل و نقلی استفاده نکردم. در طول مسیر با افرادی روبرو شدم که به من غذا و نوشیدنی می دادند».

بیشتر بخوانید: ۷ توانایی منحصر به فرد کسانی که گرفتار اختلالات اضطرابی هستند

منبع: thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • Xtract آذر ۱۸, ۱۳۹۹

    فقط تصور کنید زنه چه بلایی سرش آورده که اینجوری عصبانیت شو خالی کرده ‌…

  • علی آذر ۱۸, ۱۳۹۹

    در ایران هم مهریه باعث شده زنان هر بلایی که میخواهند هر فشاری که میخواهند بر روی مردان آورند !

  • امیرعلی آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    مردای ایرانی اگه بخوان بخاطر عصبانیت راهپیمایی کنند از زمین خارج میشن تا خشمشون تموم شه?