قابلیت جالب و کشف نشده پلی استیشن ۲ که کاربران تیک تاک را حیرت زده کرده است

قابلیت جالب و کشف نشده پلی استیشن ۲ که کاربران تیک تاک را حیرت زده کرده است

برای کریسمس امسال افراد زیادی خواهند بود که از بابا نوئل درخواست پلی استیشن ۵ را خواهند کرد اما اگر هنوز هم از بازی کردن با پلی استیشن ۲ قدیمی خود لذت می برید باید ادامه این مطلب را نیز بخوانید. ماجرا از این قرار است که یک کاربر شبکه اجتماعی تیک تاک ویژگی های جالب و کمتر شناخته شده ای از این کنسول بازی را فاش کرده که بسیاری را به حیرت واداشته است. این مرد که تحت نام @dkoldies در تیک تاک ویدیوهای خود را منتشر می کند بعد از آن پرطرفدار شد که از «یکی از ویژگی های محبوب پلی استیشن دو که هیچ کس ظاهراً در مورد آن اطلاعی ندارد» خبر داد.

یک کاربر تیک تاک ویژگی جالبی در کنسول بازی پلی استیشن 2 کشف کرده که بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی را به حیرت واداشته است.

در ویدیو منتشر شده توسط این کاربر تیک تاک، یک کنسول سیاه رنگ پلی استیشن ۲ را می بینیم که روی زمین گذاشته شده و صدای کاربر شنیده می شود که در این باره می گوید: «خب بسیاری از مردم پلی استیشن ۲ خود را اینچنین به شکل افقی می گذراند اما اگر فضای کافی برای قرار دادن آن به شکل عمودی به این شکل داشتید چه می شد؟». او کنسول بازی خود را در حالت عمودی قرار داده و می گوید: «خب اکنون آرم  پلی استیشن در جهت اشتباه قرار دارد. نگران نباشید چون سونی به این موضوع نیز فکر کرده است». سپس او شروع به پیچاندن آرم پلی استیشن کرده تا در حالت درست قرار بگیرد و می گوید: «اوووه اینجوری بهتر است».

یک کاربر تیک تاک ویژگی جالبی در کنسول بازی پلی استیشن 2 کشف کرده که بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی را به حیرت واداشته است.

ترفند جالب او بعدها توسط کاربری به نام @bodmayan که اصلاً به آن باور نداشت بازنشر شد. او در حالی که خود سعی داشت این ترفند را امتحان کند گفت :«تیک تاک تاکنون مرا ناامید نکرده است». آرم پلی استیشن سر جای خود قرار گرفته و او در حالی که بهت زده است می گوید: «تمام زندگی ام یک دروغ بود». بیش از ۱.۲ میلیون نفر ویدیویی bodmayan را تماشا کرده و هزاران نفر آن را لایک و در مورد آن صحبت کرده اند. همچنین بیش از ۶۰۰,۰۰۰ کاربر نیز ویدیوی اورجینال Dkoldies را تماشا کرده اند. یکی از کاربران در واکنش به این ویدیوها چنین نوشته است: «این کار را با حدود ۵ پلی استیشن ۵ انجام دادم و حیرت زده شدم». دیگری نوشته است: «واقعاً جالب است، اصلاً نمی دانستم». یک کاربر دیگر نیز می گوید: «خدای من زندگی ام زیر و رو شد».

بیشتر بخوانید: پلی استیشن ۳ هنگام ذوب شدن چگونه به نظر می رسد [تماشا کنید]

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • Mr. Saxobeat آذر ۱۹, ۱۳۹۹

    ادم یسری چیز ها رو میخونه شاخش در میاد
    بخدا قسم وقتی پدر من برام پلی استیشن دو همین نسل فت رو خریدن من لوگوش رو میچرخوندم.فک کنم حرف ۱۴-۱۵ سال پیش بود.
    واقعا برام تعجب برانگیز هست خیلی ها نمی دونستن اینو و از همه تعجب برانگیز تر اینه که این همه فیلمه ترند شده.انگار طرف اتم شکافته
    شانس هم نداریم بخدا خخخ.
    نسل سوخته که میگن همینه … .
    واقعا

  • صدرا آذر ۱۹, ۱۳۹۹

    ای وای .واقعا دلم برا خودمون سوخت

  • SINA آذر ۱۹, ۱۳۹۹

    یعنی واقعا دستش درد نکنه. اینکه گیج بودن طرف رو یک قابلیت کشف نشده ps2 می‌دونن شاهکاره.

  • متین آبان ۳, ۱۴۰۱

    آدم یوقتهایی چیزی رو می‌شنوه که دوست داره با سر بره تو دیوار..
    من۱۶ سال قبل خیلی اتفاقی ps2رو خریدم برای سرگرمی خودم و هیچوقت از کارتن بیرون نیومد.
    پسرم ۵سالش بود ،صاحبش شد، مدام لوگوی این رو میچرخوند ،مارو بگو فکر کردیم خرابش کرد.
    نگو بچه ۸سال قبل،کشفش کرده..

  • Matt خرداد ۲۶, ۱۴۰۲

    من از موقعی که خریدم میدونستم
    لعنت به این شانس
    خود سونی زبان نداشت اینارو بگه