اولین مصاحبه سحر تبر پس از آزادی از زندان و افشای چهره واقعی او + ویدیو

اولین مصاحبه سحر تبر پس از آزادی از زندان و افشای چهره واقعی او + ویدیو

سحر تبر با نام اصلی فاطمه خویشوند یکی از چهره های جنجالی سال های اخیر ایران بوده که نامش به رسانه های خارجی نیز راه یافته است. سحر تبر در واقع یکی از شاخ های اینستاگرامی بود که با قرار دادن تصاویر عجیب و غریب از خود توانسته بود هزاران هزار فالوور کسب کند و در نهایت به خاطر فعالیت های نامتعارفش در فضای مجازی دستگیر و محاکمه شد. فاطمه خویشوند که اکنون ۱۹ سال دارد در مهر ۱۳۹۸ دستگیر و به اتهام های معاونت در فساد فی الارض، تشویق به فساد، توهین به مقدسات و تحصیل مال نامشروع متهم شد. سحر تبر با نام اصلی فاطمه خویشوند یکی از چهره های جنجالی سال های اخیر ایران بوده که نامش به رسانه های خارجی نیز راه یافته است.

بعد از ماه ها رسیدگی به پرونده سحر تبر و بازداشت وی در زندان قرچک، ورامین، بالاخره رأی دادگاه بدوی در مورد او اعلام شده و مشخص گردید که فاطمه خویشوند به ۱۰ سال زندان محکوم شده است. با این وجود این چهره اینستاگرامی سابق به این رأی اعتراض کرده و در نهایت با قرار وثیقه آزاد شده است. نکته جالب در مورد شخصیت سحر تبر این بود که تصاویر زیادی از چهره واقعی او وجود نداشت اما وی پس از آزادی مشروط از زندان در تماس با خبرگزاری رکنا صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

سحر تبر با نام اصلی فاطمه خویشوند یکی از چهره های جنجالی سال های اخیر ایران بوده که نامش به رسانه های خارجی نیز راه یافته است.

سحر تبر با نام اصلی فاطمه خویشوند یکی از چهره های جنجالی سال های اخیر ایران بوده که نامش به رسانه های خارجی نیز راه یافته است.

سحر تبر با نام اصلی فاطمه خویشوند یکی از چهره های جنجالی سال های اخیر ایران بوده که نامش به رسانه های خارجی نیز راه یافته است.

سحر تبر با نام اصلی فاطمه خویشوند یکی از چهره های جنجالی سال های اخیر ایران بوده که نامش به رسانه های خارجی نیز راه یافته است.

خویشوند در مورد علت و چگونگی آزادی خود چنین گفته است: «قاضی با تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه موافقت کرده است و من با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده ام». سحر تبر به رأی دادگاه اولیه اعتراض کرده و در شرایطی که با قرار وثیقه بیرون از زندان به سر می برد در انتظار رأی نهایی دادگاه است.

فاطمه خویشوند متولد سوم اسفند ۱۳۸۰ است و تصاویری که با دستکاری های کامپیوتری از وی منتشر می شد باعث گردید به او لقب آنجلینا جولی ایرانی داده شود. این شاخ اینستاگرامی سابق با دستکاری تصاویر خود، چهره و اندامی رنگ پریده و بسیار لاغر از خود ارائه می داد که نظر کاربران اینستاگرام را جلب کرده و در نهایت او را به یک شاخ اینستاگرامی پرطرفدار تبدیل کرد.

مسیح علینژاد چهره رسانه ای جنجالی نیز در صفحه توییتر خود آزادی سحر تبر را نتیجه «فشار عظیم رسانه ای» عنوان کرده و از آنجلینا جولی درخواست کمک کرده است. وی در این پیام توییتری خطاب به جولی چنین نوشته است: «۱۰ سال زندان برای اینستاگرامر ایرانی که از آرایش و فتوشاپ برای تبدیل شده به آنجلینا جولی زامبی استفاده می کرد. سحر تبر تنها ۱۹ سال دارد. شوخی او باعث زندانی شدنش شد. آنجلینا جولی عزیز ما به صدای شما نیاز داریم. به ما کمک کن».

بیشتر بخوانید: چگونه شاخ اینستاگرام باشیم؟ از «سحر تبر و مائده» تا «مراد و ناتالی»

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲۴ نظر

ورود

  • ناشناس آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    دیوانه

  • فراز آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    اختلال روانی داره قطعا.باید ده سال بره بیمارستان روانپزشکی بستری شه نه زندان

  • من آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    چقدر زشته

  • آنتی رضا ستوده آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    اینو باید یه مدت بدن دست عمو تا حالش جا بیاد…

  • TNT_KING آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    مسخره????

    • Bts آذر ۳۰, ۱۳۹۹

      دم بابات گونه درست صحبت کن هر کسی میتونه هر جوری باشه به تو هیچ ربطی نداره

  • Xtract آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    اون معصومه علی نژاد آخرین کسیه که می‌تونه در مورد حجاب صحبت کنه. چون خودش حتی توی انگلیس هم حجاب داشت!!! فیلم های مصاحبه ها شو با صدای آمریکا ببینید. یک کلاه خیلی بزرگ سرش میذاشت. بعداً وقتی دید می‌تونه از حجاب پول دربیاره ، حجابشو برداشت .

  • Arimi آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    آره مشکل روانی که داره ولی تقصیر اطرافیانشه که زود درمانش نکردن

  • Ali آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    به این شخصیت سازی میگن گریم حال چه کامپوتری باشه چه دستی
    نه ربطی به این داره که طرف مشگل روانی داره نه چیزی چون قیافه واقعی این فرد تغییر نکرده ولی افکار مردم تغییر کرده و عملا هیچ چیزی نبوده که این فرد بخواد بازداشت بشه فقط ادن دسه از سران مملکت که پول مملکتو بردن و خردن و مملکت رو به فساد و بدبختی بردن عملا هیچ وقت از این دسته رونمایی نمیشه ولی افراد بدبخت همیشه باید جواب گو باشن

  • جعفر آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    خوب که چی ادامه دارد بی شعورا

  • وحید آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    زشت تویی….اتفاقا خانم زیبایی هستن

  • وحید آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    تو مگه روانپزشکی؟؟؟؟
    اگه روانپزشک هستی؛ اول خودتو درمان کن چون خودت وضعیت جالبی نداری از لحاظ روانی

  • حسین تاپانی آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    اگه جریان سحر تبر رسانه ایی نمیشد حتما اینم ۱۰ سال زندونش میکردن ولی وقتی رسانه ایی شد مجبور شدم یواشکی داستانشو تموم کنن

  • زیبا آذر ۳۰, ۱۳۹۹

    نمیدونم چرا حس میکنم قبل عمل خوشکلتر بوده

  • من آذر ۳۰, ۱۳۹۹

    خاک تو سرت کنن این دیگه چه وضعشه فک کردم واقعانی رفته ایجور کرده خودشو خدا شفات بده بلا خونتون اجاره دادی واقعا

  • سارا آذر ۳۰, ۱۳۹۹

    این قبلا زندان بوده کجا بوده زندان بهش ساخته لب ماشالله پروتز صورتی موهای طلایی اونم گونه ??قیافه قبلی قشنگتر واقعا حیفه خدا چهره ای ک بهت داده رو چرا دستکاری میکنی

  • مژگان آذر ۳۰, ۱۳۹۹

    این کجا بوده ک بهش ساخته نه ک بگم قشنگ شده نه
    ۳۰ سال ب بالا بهش میخوره اما بعید میدونم زندان بوده باشه

  • مژگان آذر ۳۰, ۱۳۹۹

    راستی پرتز لباش یعنی تو این ی سال از بین نرفته یا تو زندان پرتز کرده?

  • انسیه دی ۱, ۱۳۹۹

    وای چه دل خوشی داره ،تازه ۱۹ سالشه بشه۴۰ سالش لابد از قبرستون مرده ها سر در میاره ،برو چند تا کتاب بخون بدرد آینده ات بخوره ناناز ?

  • ناسی دی ۵, ۱۳۹۹

    این واقعا۱۹سالشه؟؟:/
    شبیه خانمای سی سال ب بالا میمونه خودشو حیف کرد:|