واکنش مشاور علی فروغی به استقبال از گزارش عادل فردوسی پور در اینستاگرام

واکنش مشاور علی فروغی به استقبال از گزارش عادل فردوسی پور در اینستاگرام

ماجرای عادل فردوسی پور ، برنامه نود، علی فروغی و شبکه سه سیما داستانی است که کمتر کسی در ایران هست که از آن بی خبر باشد. داستان مربوط به کنار گذاشته شدن یکی از محبوب ترین مجریان صدا و سیما و تعطیل شدن یکی از پرطرفدارترین برنامه های رسانه ملی است. علی فروغی مدیر جوان شبکه سه سیما بعد از انتخاب شدن به این سمت خیلی زود نشان داد که نمی تواند با سبک و سیاق کار کردن عادل فردوسی پور کنار بیاید و بعد از حواشی متعدد بالاخره فردوسی پور را کنار گذاشت و مجری دیگری را جایگزین وی در برنامه ای کرد که همه آن را با نام فردوسی پور می شناختند.

ماجرای عادل فردوسی پور ، برنامه نود، علی فروغی و شبکه سه سیما داستانی است که کمتر کسی در ایران هست که از آن بی خبر باشد.

علیرغم شایعات و وعده های بسیار مبنی بر بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما، این اتفاق دستکم تا زمان نوشتن این مطلب رخ نداده است. در تازه ترین جنجال، فدراسیون فوتبال آسیا برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا که بین پرسپولیس و اولسان هیوندای برگزار می شد از عادل فردوسی پور دعوت کرد تا با حضور در استادیوم محل برگزاری مسابقه در قطر، این مسابقه را به طور مستقیم از اینستاگرام ای اف سی گزارش کند. این اتفاق با استقبال قابل توجه مخاطبان ایرانی همراه شد، چیزی که به وضوح به مذاق مدیر شبکه ۳ سیما و همفکران و مشاوران او خوش نیامد.

ماجرای عادل فردوسی پور ، برنامه نود، علی فروغی و شبکه سه سیما داستانی است که کمتر کسی در ایران هست که از آن بی خبر باشد.

در تازه ترین واکنش به این موضوع، کوروش کمره ای مشاور علی فروغی در صفحه شخصی خود در توییتر به این موضوع واکنش نشان داده و مدعی شده که عادل فردوسی پور بازیچه بازی سیاسی آل سعود و رسانه های بیگانه شده است. او در این توییت خود مدعی می شود که بارها با عادل فردوسی پور برای بازگشت به صدا و سیما دعوت شده است. متن توییت مشاور علی فروغی در توییتر به شرح زیر است:

سه نکته در رابطه با اتفاقات چند روز اخیر:

۱- طراحی مشترک afc، آل سعود و رسانه‌های بیگانه شکست خورد و با وجود تبلیغات پرطمطراق چند روز اخیر حتی حریف یک پلتفرم داخلی هم نشدند. فقط حیف که آقای عادل‌فردوسی‌پور را بازیچه یک بازی سیاسی کردند.

۲- در یک سال اخیر حداقل سه مرتبه و در فواصل زمانی مختلف به آقای فردوسی پور پیشنهاد بازگشت به عرصه گزارشگری فوتبال داده شد. هر بار این پیشنهاد را رد کردند تا اینکه حدود سه هفته پیش که آخرین پیشنهاد داده شد و ما منتظر پاسخ بودیم، ناگهان صدای ایشان را از صفحه اینستاگرام afc شنیدیم.

۳- قبل از پایان برنامه نود در سال ۹۷، بار‌ها و بار‌ها مستقیم یا با واسطه، مدیران فعلی و قدیمی و حتی دوستان آقای فردوسی‌پور با ایشان درباره برنامه ۹۰ صحبت کردند. محور صحبت‌ها هم فقط یک چیز بود، رعایتِ عرف، روال و رویه برنامه سازی.

بیشتر بخوانید: واکنش عادل فردوسی پور به گزارش اینستاگرامی اش و باخت پرسپولیس در فینال

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۸۰ نظر

ورود

  • $ دی ۴, ۱۳۹۹

    درود بر دکتر عادل فردوسی پور ????????

  • فواد دی ۵, ۱۳۹۹

    شماها دروغ میگید شما میخواید عادل فردوسی پور بازی چه شما بشه میخاید هر چه شما بخواید باید عادل بگه.. که متاسفانه براتون نمیخواد این کار انجام بده. چون عادل شفاف سازی میکنه. که شما دوست ندارید. شما آدم راستگو. رو لازم نداریم.

  • زیبا دی ۵, ۱۳۹۹

    مرگ بر ظلم
    مرگ بر اختلاس گر
    مرگ بر چپاول گر
    مرگ بر میران نالایق

  • کمال مصطفی پور دی ۵, ۱۳۹۹

    واقعا امثال فروغی، اموال مردم رو گروگان گرفتن و حرفهایی که میزنن رو خودشون هم بعیده باور کنن، یا شاید خودشون رو زدن به خواب، خیلی سخته کسانی که از این خواب پول درمیارن رو بشه با ندا بیدار کرد، باید تاسف خورد که صداوسیمایی که با پول مردم اداره میشه به حرف مردم مدیریت نمیشه، حیف

  • سعید دی ۵, ۱۳۹۹

    کسی با واژه ماله کشی آشنایی داره؟!

  • حامی فروغی دی ۵, ۱۳۹۹

    عادل در حد واندازه ای نیست جناب فروغی بخواهد باهاش در بیفته .عادل گزارشگر وبرنامه ساز واستاددانشگاه وشخصیت بین المللی بیش نیست ولی جناب فروغی مدیر باتجربه که تمام مدارج رو طی سالهای طولانی باخون دل طی کرده بدون یک ذره رانت وپارتی .شنیدم قدیما که ماشین اختراع نشده بود سینه موبایل رو میبستن به جناب فروغی و اون میکشید اینور وانور
    یا بزرگترین کارگردانان دنیا از زوایای شخصیت ایشان در فیلمهایشان استفاده کردند مانند بوشوک ، زومبه، وسید در عصر یخبندان

  • رضا دی ۵, ۱۳۹۹

    نظرات خیلی جالبه چقدر صداو سیما میلی با مردم زاویه پیدا کرده، دیکتاتوری هیچ وقت پایدار نخواهد ماند حتی خلفا که ۱۰۰۰ سال حکومت کردند به زباله دان تاریخ پیوستند. این نیز بگذرد.

  • @li دی ۵, ۱۳۹۹

    شکست اصلی رو صدا و سیما خورد که عادل فردوسی پو رو از دست داد.وقتی با رانت دوتا بچه میان میشن مسوول شبکه سه از این بیشترم نمیشه توقع داشت

  • جمشاد دی ۵, ۱۳۹۹

    ابله کسی که حرف ابلهی چون شماراباورکند حالا کم مونده ترورشهید فخری زاده راربط بدین به عادل فردوسی پور اگه عادل مثل شما ریاکار بود اینقدر محبوب نمیشد بقول معروف ارباب زاده ها برین کشکتون روبسابید!

  • ایمان دی ۶, ۱۳۹۹

    گیرم تمام این حرفهای که میزنی درسته،بابت گزارش بازی فینال آسیا،میمردید تیم پخش خودتون رو باعادل میفرستادید و از اونجا گزارش میشد؟
    یا چرا بعد از اینکه رفته از اونجا گزارش کرد شما اعلام کردید که ازش درخواست گزارش گری داشتید جواب مثبت نداده.
    برای مورد سوم.
    آخه اسگل،
    اگر اون چیزی که شما میخواهید بشه عادل بپذیره دیگه چ شاخصه ای برنامه نود برای مردم میتونه داشته باشه.
    دلقک.

  • shahin دی ۷, ۱۳۹۹

    اگه بگین الان روزه میگم شبه ، از بس که دغل کارید ، همه حرفهاتونم مفت و دروغه