اینستاگردی: مدلینگ «بهاره»، استوری زمستانی «مهناز» و قورباغه «هومن و نوید»

اینستاگردی: مدلینگ «بهاره»، استوری زمستانی «مهناز» و قورباغه «هومن و نوید»

خبر دستگیری و استرداد مینا نامداری اینفلوئنسر جنجالی ایرانی مقیم ترکیه در حوزه مد و لباس مثل خبر دستگیری میلاد حاتمی و پخش سریال قورباغه هومن سیدی و نوید محمد زاده، از اخبار پر توجه اینستاگردها در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی است. این گزارش تلاش کرده تا برخی از اتفاقات روزهای اخیر را مرور کند.

ریحانه پارسا پیش از کریسمس، هشتگ واکسن کرونا مطالبه ملی است را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و سپس اولین عکس خود پس از کریسمس ۲۰۲۱ را به یک سلفی با ماسک در روزگار ابری استانبول ترکیه اختصاص داد. او بیش از ۱.۲ میلیون فالوئر دارد و پست های انتقادی می گذارد .هوادارانش منتظر سورپرایزهایی از این بانوی دهه هفتادی هستند که احتمالا در سال ۲۰۲۱، کم نخواهد بود.

ریحانه پارسا از اینکه مورد قضاوت قرار بگیرد، ناراحت است. اخلاقی که در فرهنگ امروز ایرانیان، رایج است. در پست های انتقادی بهاره رهنما و کیمیا علیزاده نیز این مساله گاها دیده می شود.

اولین پست دی ماهی ۹۹ ریحانه پارسا

کیمیا علیزاده، تنها بانوی مدال آوران ایران در المپیک، چند سال پیش با همسرش حامد معدنچی به هلند مهاجرت کرد. پیش از کریسمس، عکس عروسی خود را منتشر کرد و اکنون با ۴۱۲ هزار دنبال کننده و تیک آبی، در فهرست توجه اینستاگردهای ایرانی قرار گرفته است. عکس های طبیعت گردی او معمولا لایک و کامنت زیادی می خورد. وی هنوز به مناسبت کریسمس، عکسی منتشر نکرد.

اینستانوشته انتقادی و مفهومی کیمیا علیزاده از هلند

بهاره رهنما پس از جنجال شام ایرانی و دختر لر، کمی از حاشیه ها فاصله گرفته و در صفحه ۴.۷ میلیون فالوئریش، به موضوعات مختلفی می پردازد. او خود را مشاور، نویسنده، کارشناس حقوق، استاد دانشگاه، کارگردان، نویسنده وبازیگر می داند و چند سال پیش از اینکه ویزای کانادا را گرفت، بسیار خوشحال بود. عکس مدلینگ بهاره رهنما، ۲۶ هزار لایک بیشتر نگرفت. اما یلدا خوانی وی، ۱۱۵ هزار بازدید گرفت.

بهاره رهنما در روزهای منتهی به سال ۲۰۲۱ میلادی به عنوان سفیر تبلیغاتی برند گلاویژ همکاری دارد و استوری های شبانه پر مخاطبی را هدایت می کند. میترا قاسم خانی دخترش نیز از کامنت زن های مطالب او به شمار می رود. عکس شاخص این گفتار، تصویر مدلینگ بهاره رهنما با محصولات برند مربوطه را نشان می دهد. عکس زیر، مراجعه او به مجموعه چشم پزشکی در تهران است که تبلیغ عینک و لنز برای بانوان می کند.

اکسسوری های بهاره رهنما و عینک جدید

نخستین عکس زمستانی در صفحه اینستاگرام مهناز افشار، خاطرات او با سامان مقدم و ویشکا آسایش سر یکی از صحنه های فیلمبرداری در تهران است. عکسی با ۱۸۶ هزار لایک و هزاران کامنت که برداشتی از صفحه سامان مقدم است. مهناز افشار، ۱۲.۸ میلیون دنبال کننده دارد و در سال ۲۰۲۱، شمار مخاطبانش احتمالا از ۱۳ میلیون تن فرا تر برود. حداقل یک سوم کاربران ایرانی، به نظر می رسد که فالوئر مهناز افشار باشند که این روزها در شهر دوسلدورف آلمان با دخترش زندگی می کند و قصد همکاری با یک برند هنری دارد.

اولین عکس کریسمسی مهناز افشار که خاطرات گذشته با سامان مقدم بود

ویشکا آسایش هم که اسکی باز حرفه ای است و او را در نقش قطام سریال امام علی به یاد داریم، ۱.۲ میلیون دنبال کننده دارد و مجسمه ساز و هنرپیشه سینما و تلویزیون است. بهنوش بختیاری و رضا کیانیان از جمله فالوئرهای صفحه او هستند. طبیعت گردی های زمستانی اش را اخیرا به اشتراک گذاشت.

طبیعت گردی ۱۱ کیلومتری ویشکا آسایش ودوستان

محمد رضا گلزار هم که مثل ویشکا آسایش، اسکی باز ماهری است، در صفحه ای که نزدیک به ۱۰ میلیون دنبال کننده دارد، آخرین عکس پاییزی اینستاگرامش را به به معرفی برند Hype‌اختصاص داد با یک هودی صورتی رنگ که با کامنت های علی انصاریان و رامین رضاییان و سینا طلوعی نیز همراه شد.

آخرین عکس پاییزی محمد رضا گلزار که او را با تبلیغ جدید نشان می دهد

مینا نامداری که این روزها به واسطه لایو اینستاگرام جنجالی با پسر ۱۴ ساله، در کانون توجه افکار عمومی قرار گرفته و حتی وزیر جوان فناوری اطلاعات نیز به آن واکنش نشان داد، ۶۰۷ هزار دنبال کننده داشته و چند روزی است که از پست هایش خبری نیست. خبر بازداشت و دستگیری مینا نامداری و استرداد وی به ایران از ترکیه مثل خبر میلاد حاتمی، در کانون توجه اینستاگردها قرار دارد. هنوز خبر قطعی درباره دستگیری یا استرداد مینا نامداری در دسترس نیست. اما ویس هایی در کانال تلگرامی اش در این باره شنیده می شود.

این اینفلوئنسر جنجالی مد و لباس مقیم ترکیه، عکس زیر را در Sephora Akamerkez منتشر کرده بود.

آخرین عکس های شاپینگ مینا نامداری در ترکیه

میلاد حاتمی و پویان مختاری دو تن از فعالان شرط بندی ایرانیان مقیم خارج از کشور مثل مینا نامداری، در کانون توجه اینستاگردهای ایرانی قرار دارند و لایوها و تصاویر و استوری آن ها از جنجالی ترین عکس های اینستاگرام ایرانیان در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی بود.

از ویدیوهای مشترک پویان مختاری و میلاد حاتمی

پویان مختاری که خبر پیگرد وی توسط اینترپل در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی رسانه ای شده بود، کریسمس ۲۰۲۱ را در سواحل ریو دوژانیرو برزیل می گذراند و به هوادارانش قول داده که در یک استودیو ، یک ترانه ضبط کند. نخستین عکس او در هوای ابری برزیل را در زیر مشاهده می کنید.

پویان مختاری در برزیل

نیکی کریمی نیز نخستین عکس زمستانی خود را به خبر انتشار پروانه نمایش آتابای اختصاص داد که با استقبال هوادارانش مواجه شد. در فیلم آتابای، سحر دولتشاهی، هادی حجازی فر، جواد عزتی، دانیال نوروش و یوسفعلی دریا دل حضور دارند.

نیکی کریمی و فیلم آتابای

نوید محمد زاده که خیلیها منتظر نخستین هنرنمایی او در شبکه نمایش خانگی با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی هستند، تصاویر زمستانی اینستاگرامش را به این سریال اختصاص داد.

سریال قورباغه از روبیکا و نماوا از ۴ دی ۹۹ پخش می شود. سریال قورباغه هر دوشنبه راس ساعت ۸ پخش می شود و به نظر می رسد پس از آقازاده از جمله سریال های پر مخاطب نیمه دوم سال کرونایی ۹۹ باشد. داستان جنایی سریال قورباغه که در ۱۶ قسمت در ایران و تایلند ساخته شده، داستان دزدی ۳ نفر (با حضور صابر ابر) از نوید محمد زاده است. داستانی بر مبنای تراژدی سم قورباغه!

۶ پست آخر هومن سیدی پیش از پخش نخستین قسمت سریال قورباغه

هومن سیدی هم احتمالا پس از پخش سریال قورباغه در نماوا، از جمله صفحات پربیننده اینستاگرام سلبریتی ها در زمستان امسال باشد. ۲.۷ میلیون دنبال کننده دارد و مدیر مسئول موسسه سینمایی هشت میلی متری است. گفته که ۳ سال از زندگی حرفه ای و شخصی خود را پای ساخت سریال قورباغه گذاشته است و با تیم کاملا حرفه ای کار کرده است.

فرهاد مجیدی، کاپیتان و سرمربی سابق استقلالی ها پس از تکذیب ادعایش درباره «عدم دریافت ارز دولتی» به منظور واردات توسط مجلس و دولت، نخستین عکس زمستانی خود را به جهانگردی هایش در یک کافه اختصاص داد که با ۴۰۰ هزار لایک هوادارانش روبرو شد.

اولین عکس زمستانی فرهاد مجیدی

سارا رسول زاده، هنرپیشه سینما و تلویزیون که شاهد نقش آفرینی وی در نقش نجلا در سریال نجلا شبکه ۳ سیما بودیم، ۵ شنبه شب مهمان برنامه دورهمی شبکه نسیم شد و درباره فعالیتهایش سخن گفت.

استایل سارا رسول زاده در برنامه دورهمی شبکه نسیم

اینستاگرام فن پیجش ۹۴ هزار دنبال کننده دارد و بخش هایی از مصاحبه سارا رسول زاده با دورهمی را در اینستاگرامش مشاهده کنید.

عکس مشترک ملیکا شریفی نیا و مادرش (آزیتا حاجیان) و سارا رسول زاده در پشت صحنه سریال نجلا

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود