پیشگویی های بابا وانگا برای سال ۲۰۲۱ چیست؟ از اژدهای بزرگ تا درمان قطعی سرطان

پیشگویی های بابا وانگا برای سال ۲۰۲۱ چیست؟ از اژدهای بزرگ تا درمان قطعی سرطان

پس از آنکه بابا وانگا حملات تروریستی یازده سپتامبر ۲۰۰۱ و برگزیت را سال ها پیش از مرگش پیش بینی کرده بود، بسیاری انتظار راستی آزمایی پیشگویی های این روشن بین رومانیایی در مورد سال ۲۰۲۱ را می کشند. بابا وانگا (Baba Vanga) با نام واقعی وانجلیا گوشترووآ پیرزنی نابینا اهل بالکان بود که به او لقب نوستراداموس بالکان را داده اند، کسی که ظاهراً برخی از پیشگویی های عجیبش به واقعیت پیوسته اند.

بسیاری انتظار پیشگویی های بابا وانگا در مورد سال 2021 را می کشند، پس از آنکه اتفاقات بسیاری را سال ها پیش از مرگش درست پیش بینی کرده بود.

بابا وانگا در سن ۱۲ سالگی بینایی خود را از دست داده و همان زمان بود که فهمید خداوند به او قدرتی بسیار خاص و نادر بخشیده که می تواند با استفاده از آن آینده را ببیند. او پیش بینی کرده که دنیا در سال ۵۰۷۹ به پایان خواهد رسیده و ظاهراً بسیاری از اتفاقات مهم تا آن زمان را پیش بینی کرده است. گفته می شود که بابا وانگا از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، حملات یازده سپتامبر، مرگ پرنسس دایانا و فاجعه چرنوبیل خبر داده بود و تاکنون بیش از ۸۵ درصد از پیشگویی های وی به حقیقت پیوسته اند. درست پیش از مرگش در سن ۸۵ سالگی در سال ۱۹۹۶، باباوانگا گفته بود که در سال ۲۰۲۱ درمان بیماری سرطان کشف خواهد شد.

بسیاری انتظار پیشگویی های بابا وانگا در مورد سال 2021 را می کشند، پس از آنکه اتفاقات بسیاری را سال ها پیش از مرگش درست پیش بینی کرده بود.

پیش بینی باباوانگا در مورد این اتفاق در سال ۲۰۲۱ چنین است: «در آغاز قرن بیست و یکم، بشریت از شر سرطان خلاص خواهد شد. روزی فرا خواهد رسید که سرطان به وسیله زنجیرهای آهنین بسته خواهد شد». سال ۲۰۲۱ اما تا پیش از پیشگویی های بابا وانگا نیز برای دونالد ترامپ چندان خوب نبود در حالی که وی مدعی شده رییس جمهور ایالات متحده از یک بیماری مرموز رنج می برد که در سال ۲۰۲۱ خود را نشان خواهد داد. این پیشگوی بالکانی مدعی شده که چهل و پنجمین رییس جمهور ایالات متحده به یک «بیماری مرموز مبتلا خواهد شد که باعث می شود او شنوایی اش را از دست بدهد و به مغز او آسیب خواهد زد». بر اساس پیش بینی های بابا وانگا ، در سال ۲۰۲۱ اقتصاد اروپا نیز سقوط خواهد کرد، یکی از هموطنان ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به جان او سوء قصد کرده و افراط گرایان اسلامی به اروپا حمله خواهند کرد.

گفته می شود وی در مورد حمله تروریست ها به اروپا چنین گفته است: «[افراط گرایان] از زرادخانه سلاح های شیمیایی علیه اروپاییان استفاده خواهند کرد. جهان از تغییرات طبیعی زیانبار متعدد و فاجعه های بزرگ رنج خواهد برد. شناخت مردم تغییر خواهد کرد. روزگاران سختی در پیش خواهد بود. مردم بر اساس دین شان از هم جدا خواهند شد. شاهد اتفاقات ویرانگری خواهیم بود که سرنوشت بشریت را تغییر خواهند داد». به نظر می رسد که این پیرزن پیشگوی بلغاری پیشگویی های جالبی نیز در مورد سال ۲۰۲۱ داشته که از آن میان می توان به توقف تولید بنزین و «پرواز قطارها با استفاده از نور خورشید» اشاره کرد. بابا وانگا در ادامه پیشگویی های خود چنین گفته است: «تولید بنزین متوقف شده و زمین استراحت خواهد کرد». عجیب ترین پیشگویی او در مورد سال ۲۰۲۱ اما این است که یک اژدهای بزرگ کنترل زمین را در دست خواهد گرفت.

نوستراداموس بالکان در این باره چنین گفته است: «یک اژدهای قدرتمند بشریت را به تسخیر خود در خواهد آورد. سه غول پیکر با هم متحد خواهند شد. برخی از مردم پول قرمز در اختیار خواهند داشت. من اعداد ۱۰۰، ۵ و صفرهای زیادی را می بینم». جمله ها و کلمات ادا شده توسط بابا وانگا، بر اساس تجربیات قبلی، نباید بیش از حد ادبی و تمثیلی در نظر گرفته شود و به همین دلیل بسیاری می گویند منظور او از اژدها در واقع همان چین است. سه غول بزرگ نیز می توانند روسیه، هند و چین باشند و پول قرمز نیز می تواند اسکناس ۱۰۰ یوانی و اسکانس ۵۰۰۰ روبلی باشد که هر دو قرمز رنگ هستند.

بسیاری انتظار پیشگویی های بابا وانگا در مورد سال 2021 را می کشند، پس از آنکه اتفاقات بسیاری را سال ها پیش از مرگش درست پیش بینی کرده بود.

بابا وانگا همچنین معتقد است که در ۲۰۰ سال آینده انسان با موجودات فضایی تماس برقرار خواهد کرد. وی در این مورد چنین پیشگویی کرده است: «زندگی در کیهان کشف خواهد شد و ناگهان ظهور حیات روی زمین برای اولین بار آشکار خواهد شد. انسان با همزادهای عرفانی خود در جهان های دیگر تماس برقرار خواهند کرد». بابا وانگا همچنین پیش بینی کرده که قحطی و گرسنگی در سال ۲۰۲۸ به پایان رسیده، ساکنان ماه در سال ۲۲۵۶ به سلاح های هسته ای دست خواهند یافت و زمین در سال ۲۳۴۱ غیرقابل سکونت خواهد شد. او تا سال ۵۰۷۹ اتفاقات بسیاری را پیش بینی کرده است، سالی که به گفته او دنیا به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: ۲۰ باری که پیشگویی های کارتون سیمپسون ها در کمال ناباوری به واقعیت پیوستند

پیشگویی که شیوع کرونا را پیش بینی کرده بود از زمان پایان همه‌گیری می‌گوید

منبع: irishmirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۸ نظر

ورود

  • Javad دی ۶, ۱۳۹۹

    پس تا ۲۰۲۸ روی خوبی نمی بینیم

    • mobina آبان ۲۴, ۱۴۰۰

      اینجوری نگو انشاءالله میبینم??و اتفاقهای بسیارخوبی برای تک تکمون میوفته

  • Nigma دی ۶, ۱۳۹۹

    همش چرته …..

  • مهدی میری دی ۷, ۱۳۹۹

    سلام نمیشه به حرف های اینا اعتماد کرد چون اعتقادات اونا با ما خیلی فرق می کنه یه چیزی میگن یا درست در میاد یا اشتباه

  • msn دی ۸, ۱۳۹۹

    سلام.به نظر من اینا خیلی هاش مزخرفه ولی بعضی هاش درسته ولی الان دیگه نه.ما خودمون الان فکر میکنیم سال مثلا۲۰۴۰خیلی خفنه چون خیلی آیندست این سال برسه خیلی خفنه همه اتفاق های خاص توش میفته.مطمئن باشید این اتفاقاتی که ایشون پیش بینی کرده درست از آب دربیاد اون قدی نیست که بخواد خفن باشه چون حد اقل ایشون ۲۰ سال قبل اینارو گفته.الان شما ۲۰ سال آینده رو در نظر بگیرین انگار همه چی خفنه و برا همین مثلا سرطلان در مان میشه چون خیلی آیندست اونجا علم خیلی خیلی پیشرفت میکنه.برین از همین لحظه عشق حال کنین بابا هرچی شد شد.

  • فائزه دی ۱۰, ۱۳۹۹

    من فکر میکنم اون پیش بینی در مورد اژدها که تمثیل همون کشور های ابر قدرتی مثل امریکا چین روسیه یا هند باشه درسته ک جهان رو اداره میکنن

  • عجب . دی ۱۱, ۱۳۹۹

    دوستان ، زر نزنید . سپاس .

  • HASTI.CBSLC بهمن ۱۸, ۱۳۹۹

    چرا از من چیزی نگفته؟ من میخوام همشو تغییر بدم اصلا