پیام تبریک کریسمس محمود احمدی نژاد به زبان انگلیسی + ویدیو

پیام تبریک کریسمس محمود احمدی نژاد به زبان انگلیسی + ویدیو

دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق در یک فایل ویدیویی کریسمس را به زبان انگلیسی به مسیحیان جهان تبریک گفته است. متن پیام تبریک کریسمس دکتر احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

خوشوقتم که بار دیگر میلاد پیامبر بزرگ، مظهر لطف و رحمت خداوند به انسان‌ها، حضرت مسیح(ع) و سال جدید میلادی را به همه مردان و زنان در سراسر جهان تبریک عرض نمایم.

او در کنار امام مهدی(عج) می آید و همراه با مردم از همه نژادها، مذاهب، فرهنگ‌ها و سرزمین‌ها با ریشه‌کن کردن ستم، تبعیض، دشمنی، جنگ و فقر، جامعه ای سرشار از آزادی، عدالت، عشق، صلح و رفاه را برای همیشه در سراسر جهان برپا خواهند کرد.

زمستان سرد بشریت رو به پایان است و خورشید بهار انسانها به زودی طلوع خواهد کرد.

۱۳۹۹/۱۰/۶

در سال های اخیر دکتر احمدی نژاد کریسمس را به زبان انگلیسی تبریک گفته و حتی یک بار در سال ۲۰۰۸ پیام تبریک او به مناسبت کریسمس از شبکه ۴ تلویزیون بریتانیا منتشر شد. این بار دکتر احمدی نژاد پیام تبریک کریسمس خود به زبان انگلیسی را در صفحه اش در توییتر منتشر کرده است. برخی تحرکات اخیر محمود احمدی نژاد را آماده شدن وی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده می دانند. وی چندی پیش در ادامه ی ادعاهای جنجالی خود درباره ی ویروس کرونا این بار مدعی شد برخی مسئولین کشور در ازای دریافت پول، داروهای کرونا را پنهانی بر روی مردم ایران آزمایش کردند.

دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق در یک فایل ویدیویی کریسمس را به زبان انگلیسی به مسیحیان جهان تبریک گفته است.

وی در مصاحبه ای در این باره چنین گفته بود: «متأسفانه مقاماتی بودند که در یک پروژه ی تحقیقاتی بهداشت جهانی، یکسری داروها را می خواستند آزمایش کنند، آن مقدار که من اطلاعات گرفتم در کل دنیا ۱۱ هزار نمونه حاضر شدند بر روی مردم شان آزمایش کنند که ۳۵۰۰ تای آن بر روی مردم ایران آزمایش شد و من شنیدم آن مقام مسئولی که این کار را کرده، قرارداد بسته و پول گرفته است. این را چگونه می توان هضم کرد؟! چیزی که خودشان می گویند اثری ندارد، و تازه قرار است آزمایش شود، باید بیایند روی مردم ما آزمایش کنند و بعد به عنوان یک کار تحقیقاتی قرارداد ببندند و اطلاعات مردم ما را به دیگران بدهند، دارویی را تجویز کنند و بابتش پول دریافت کنند؟!».

بیشتر بخوانید: اظهارنظر جنجالی محمود احمدی نژاد در مورد کراوات و خرید پیراهن ۴۰۰ دلاری + ویدیو

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • ما ازادیم دی ۷, ۱۳۹۹

    ههه این دلقکه هنوز پیام میده؟

    • میم دی ۷, ۱۳۹۹

      دلقکش کردن. کسی که جسارت و نفوذ زیادی بین مردم داره باااید سرکوب بشه.

    • ایرانیم دی ۷, ۱۳۹۹

      دلقک شما هستید که دیگران رو براحتی تخریب میکنید. برخی از خبرها و صحبت های دکتر را قبلاً شنیده بودم.

    • رضایی دی ۷, ۱۳۹۹

      ؟؟؟؟!!!!!!!!

    • ایرانیم دی ۷, ۱۳۹۹

      دلقک شما و امثال شما هستید که دیگران رو به راحتی تخریب میکنید. از این خبر ها چیزهایی شنیده بودم.