چگونه مجوز تردد بین شهری بگیریم؟

چگونه مجوز تردد بین شهری بگیریم؟

مجوز تردد بین شهری در روزگار کرونا ایران با بیش از ۵۵ هزار قربانی تا هفته اول دی ۹۹، الزامی است. افرادی که قصد دارند با خودرو شخصی به شهرهای وضعیت نارنجی و قرمز وارد شوند و از این شهرها نیز خارج شوند، نیاز به دریافت مجوز تردد بین شهری دارند.

مجوز تردد بین شهری از روز سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ از طریق سامانه صدور مجوز تردد بین شهری صادر می شود. با ورود به سامانه مجوز تردد بین شهری که توسط فرمانداری تهران راه اندازی شده است. درخواست دریافت مجوز تردد بی شهری دریافت و بررسی می شود و به واجدان شرایط، مجوز تردد بین شهری اعطا می شود.

به منظور دریافت مجوز تردد بین شهری به سایت: moir.ir/taradod مراجعه کنید. تنها سایت اعلامی رسمی برای صدور مجوز تردد بین شهری همین سایت است. درخواست تردد بین شهری بایستی مبتنی بر مستنداتی باشد که متقاضی در سامانه بارگذاری می کند.

مجوز تردد بین شهری
ایندکس سایت صدور مجوز تردد بین شهری که توسط وزارت کشور راه اندازی شده است

کارشناسان فرمانداری تهران نسبت به بررسی پرونده متقاضیان دریافت مجوز تردد بین شهری اقدام و نسبت به تایید یا عدم تایید درخواست اقدام می کنند. مجوز تردد بین شهری احتمالا تا پایان اسفند ۹۹ برای تردد بین استان های وضعیت قرمز و نارنجی مورد نیاز باشد.

پرونده های درج شده در سامانه صدور مجوز تردد بین شهری ظرف ۲۴ ساعت توسط کارشناسان، بررسی می شود. از شهروندان تهرانی خواسته شده تا قطع کامل زنجیره کرونا، از رفتن سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

به منظور ورود به سامانه صدور مجوز تردد بین شهری که توسط وزارت کشور راه اندازی شده است، باید فیلتر شکن خود را غیر فعال کنید. به منظور ثبت درخواست دریافت مجوز تردد بین شهری بایستی در بخش ثبت نام در سایت moir.ir نسبت به دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام و ثبت نام کنید.

برای ثبت نام به : https://www.moi.ir/fa/specialPages/IntercityTrafficLogin مراجعه کنید. مراقبت فیشینگ و لینک کلاهبرداران مجازی باشید.

این سرویس موقتا برای تهرانی ها فعال است. همه مدارک شما به منظور درخواست مجوز تردد بین شهری بایستی حداکثر ۵ مگابایت و در فرمت jpeg باشد. از کیفیت عکس ها، اطمینان حاصل کنید چون مستندات شما برای الزامی و واجب بودن تردد بین شهری را به اطلاع کارشناسان مرکز می رساند.

فرم ثبت نام در سامانه صدور مجوز تردد بین شهری وزارت کشور

مدارکی که باید در سامانه مجوز تردد بین شهری ثبت شود عبارتند از: تصویر کارت ملی متقاضی، تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه شما تصویر سند مالکیت منزل یا اجاره نامه شما تصویر گواهی اشتغال شامل عکس دفترچه بیمه و معرفی نامه کارفرما با مهر تصویر قبوض آب یا گاز یا تلفن اگر قصد عزیمت به دلایل پزشکی دارید، بایستی مدارک پزشکی بیمار را ضمیمه کنید.

پس از تکمیل اطلاعات در فرم اینترنتی سامانه صدور مجوز تردد بین شهری وزارت کشور، کدرهگیری از طریق پیامک به شماره موبایل شما ارسال می شود. ارتباط شما تا صدور مجوز، از طریق سامانه پیامکی با مرکز صدور مجوز تردد بین شهری خواهد بود. در بخش پروفایل شخصی در سامانه صدور مجوز تردد بین شهری از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوید. مجوز تردد بین شهری در صورت تایید درخواست شما، الکترونیکی صادر می شود و باید آن را پرینت بگیرید و در سفر به همراه داشته باشید.

اگر درباره صدور مجوز تردد بین شهری از طریق وزارت کشور. با پرسشی روبرو شدید مراتب را از طریق شماره تلفن ۸۴۸۶۱۱۱۱ اعلام کنید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود