رونمایی از یخچال های رنگی و ماژولار سامسونگ برای سلیقه های مختلف

رونمایی از یخچال های رنگی و ماژولار سامسونگ برای سلیقه های مختلف

با نگاهی به سری جدید یخچال های سامسونگ به نام بسپوک (Bespoke) می توان به جایگاه ویژه ی مقوله ی سفارشی سازی در سال ۲۰۲۱ پی برد – حالا مشتریان مایلند آشپزخانه ی خود را به سبک و سیاق خود طراحی کنند، به خصوص که به دلیل شرایط حال حاضر دنیا وقت بیشتری را در خانه سپری می کنند.

یخچال های سری بسپوک سامسونگ تفاوت زیادی با یخچال های تک رنگی دارند که از سال ۱۹۹۰ بازار را در قبضه ی خود داشته اند. طراحی مینیمال یخچال های بسپوک که در رنگ ها و اندازه های مختلف موجودند کار سفارشی سازی را بسیار تسهیل کرده است. تنوع جنس، رنگ و اندازه ی این یخچال ها آن ها را برای انواع سلایق و نیازها مناسب می سازد.

یخچال های بسپوک در ۸ اندازه ی مختلف به شکل ۴ درب، ۲ درب (بالا فریزر و پایین یخچال) و تک درب (یخچال یا فریزر) طراحی شده اند.

از درهای یخچال های بسپوک ۹ رنگ و جنس مختلف موجود است که امکان ترکیب همزمان آن ها بر روی یک یخچال وجود دارد و مصرف کننده خود می تواند کار تعویض آن ها را انجام دهد.

در یخچال های بسپوک اما گزینه های موجود برای سفارشی سازی به نمای یخچال محدود نمی شود. محفظه ی درون یخچال به ۵ دمای مختلف قابل تنظیم است، از فوق سرد تا دمایی که مناسب گوشت و ماهی یا سبزیجات باشد. قسمت نوشیدنی ها به یک آبسردکن دارای فیلتر مجهز است که پارچ آن به طور خودکار پر می شود و یخ ساز یخچال هم یخ های مکعبی تولید می کند و هم یخ خرد شده.

این یخچال به یک فیلتر نور فرابنفش بوگیر هم برای هوای داخل یخچال مجهز است. این فیلتر در بالای یخچال تعبیه شده و بوی ناشی از باکتری هایی که در هوای یخچال وجود دارند را با استفاده از نور فرابنفش از بین می برد.

نرم افزار صفحه نمایش لمسی ۲۲/۵ اینچی توکار یخچال های بسپوک در این سری به روزرسانی شده اند. تغییرات نرم افزار شامل بازطراحی واسط کاربری و اضافه شدن یک اپلیکیشن آشپزی است که به ساخت یک منوی هفتگی کمک می کند.

منبع: cnet ، reviewed ، azuremagazine ، bestbuy
دیجیاتو
بدون نظر

ورود