آلبوم حامد بهداد منتشر شد؛ اولین تجربه رسمی آقای بازیگر در دنیای موسیقی

آلبوم حامد بهداد منتشر شد؛ اولین تجربه رسمی آقای بازیگر در دنیای موسیقی

اولین آلبوم حامد بهداد ، بازیگر مشهور ایرانی با نام هزار هیچ منتشر شد.

هزار هیچ اولین آلبوم استودیویی رسمی بهداد که ضبط آن در سال ۹۶ آغاز شد، از امروز دهم بهمن به صورت فیزیکی و دیجیتال در دسترس مخاطبان قرار دارد. بهداد که هم خواننده ی آلبوم خود است هم تهیه کننده ی آن در هزار هیچ به سراغ موسیقی پاپ نرفته است. کار آهنگسازی این آلبوم را بهداد به طور مشترک با مسعود فیاض زاده، هنرمند صاحب سبک مشهدی انجام داده است. فیاض زاده از فعالان موسیقی آلترناتیو و گیتاریست و آهنگساز گروه موسیقی ماینس وان است.

آلبوم حامد بهداد

در تولید اولین آلبوم رسمی حامد بهداد نوازندگان و موزیسین های جریان موسیقی راک و آلترناتیو ایران وی را همراهی کردند. هزار هیچ ۷ قطعه دارد که در همگی آن ها از اشعار حافظ استفاده شده است.

کار تنظیم تمام قطعات آلبوم را مسعود فیاض زاده انجام داده است. دیگر اعضای گروه تولید آلبوم هزار هیچ عبارتند از: دارا دارایی (گیتار باس)، درشن آنند (طبلا)، علی باغفر (درامز)، آرین میلیکیان (کیبورد)، علی اظهری (گیتار الکتریک و آکوستیک)، رضا خوشنویش (پیانو) و صنم پاشا (بک وکال). گروه کُر فیلارمونیک ایران هم در یکی از قطعات آلبوم با حامد بهداد همکاری داشتند.

آلبوم حامد بهداد

این اما اولین تجربه ی حامد بهداد در زمینه ی موسیقی نیست. او پیش از این به عنوان خواننده در آلبوم ها و کنسرت های گروه دارکوب حضور داشت و قطعاتی را نیز در فضای راک و بلوز با همکاری مسعود فیاض زاده منتشر کرده بود. علاوه بر این ها، بهداد در یک قطعه به نام میعادگاه با رضا یزدانی همکاری داشت. او در فیلم سینمایی «مجنون لیلی» قطعه ای در حال و هوای موسیقی پاپ اجرا کرد و در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» نیز قطعه‌ ای مشهور از موسیقی گلها را بازخوانی کرد. بهداد در سریال «دندون طلا» هم موسیقی کوچه باغی را تجربه کرد.

ناشر آلبوم هزار هیچ در ایران نشر کوک و ناشر بین‌ المللی آن زنگ رکوردز است.

این آلبوم که پیش فروش آن از ابتدای بهمن ماه آغاز شده بود، ارسال نسخه‌ های فیزیکی پیش خرید شده ی آن از امروز دهم بهمن ماه آغاز شده است. آلبوم هزار هیچ به شکل دیجیتال در تمام پلتفرم‌ های بین‌ المللی از جمله اسپاتیفای، آمازون میوزیک، یوتوب میوزیک، آی‌تونز، گوگل‌ پلی و غیره در دسترس است و در ایران هم نسخه دیجیتالی آن از سایت بیپ تونز قابل تهیه است. فروش فیزیکی آلبوم هم در سایت تیکوک ادامه دارد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود