داستان و بازیگران فیلم «ستاره بازی» در جشنواره فیلم فجر ۹۹

داستان و بازیگران فیلم «ستاره بازی» در جشنواره فیلم فجر ۹۹

فیلم ستاره بازی به کارگردانی هاتف علمیردانی یکی از ۱۶ فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در ایران کرونایی ۹۹ برگزار می شود.

فیلم ستاره بازی روایت مهاجرت ایرانیان به کانادا است. عشق جدید بسیاری به سرزمین های سرد شمالی برای زندگی بهتر و زندگی در یکی از مقصدهای محبوب مهاجرت.

فیلم ستاره بازی توسط علی سرتیپی تهیه کنندگی شده و محصول سال نود و هشت است. در فیلم ستاره بازی، شاهد نقش آفرینی فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش، هستی جوادی، مایکل مدسن، علی مصفا (همسر لیلا حاتمی) ، شبنم مقدمی هستیم.

فیلم ستاره بازی محصول مشترک ایران و کانادا است. مایکل مدسن، بازیگر و نویسنده آمریکایی است که در این فیلم نقش آفرینی کرده است. در خلاصه فیلم ستاره بازی آمده که امروز ۲۹ ماه نوامبر است و یک ماه از هالووین لعنتی می گذرد و من یه کار بد کردم. یه کار خیلی بد . . .

موسیقی فیلم ستاره بازی توسط بامداد افشار کار شده است و فیلمبرداری فیلم ستاره بازی نیز توسط معین مطلبی انجام شد. تدوین ستاره بازی توسط امیر ادبیت پرور انجام شده است.

از هاتف علیمردانی کارگردان فیلم ستاره بازی، تا کنون کارهای خوبی از جمله: کلبموس محصول سال ۹۶، آباجان محصول سال ۹۵، هفت ماهگی محصول سال ۹۴، کوچه بی نام محصول سال ۹۳ و مردن به وقت شهریور محصول سال ۹۲ را شاهد بودیم.

فیلم کلبموس کارگردان فیلم ستاره بازی، درباره مهاجرت است و فیلم ستاره بازی او نیز درباره بحران ها پس از مهاجرت. در واقع نگاه هاتف علمیمردانی به تراژدی فراگیر مهاجرت و چالش‌های پس از آن برای نسل امروز ایران به روایت ستاره بازی، حاوی نکات اجتماعی جذابی خواهد بود.

تیزر فیلم ستاره بازی را در زیر مشاهده کنید.

فرهاد اصلانی بازیگر نقش اصلی فیلم ستاره بازی است که متولد ۱۸ خرداد سال ۱۳۴۵ بوده و تاکنون بارها نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده اما برنده نشده است. این بازیگر فیلم ستاره بازی، همسر مژده دانش پژوه بوده و فرزندی به نام هانا دارد.

علی مصفا نیز در فیلم ستاره بازی حضور دارد و تاکنون سیمرغ بلورین را شکار نکرده است. او را در سال های اخیر در فیلم هایی چون: آهو، جهان با من برقص سروش صحت و مردی بدون سایه و روزهای نارنجی دیده بودیم. او ۲ فرزند به نام مانی و عسل دارد. فیلم همسرش (لیلا حاتمی) به نام قاتل و وحشی به خاطر تراژدی گوش، از جشنواره کنار گذاشته شد.

ستاره بازی گفته شده که درباره مهاجرت است و هشداری درباره روند فزاینده مهاجرت از ایران می دهد. اگر چه دنبال سیاه نمایی نیست. ملیسا ذاکری در فیلم ستاره بازی در نقش صبا حضور دارد. شبنم مقدمی به عنوان همسر فرهاد اصلانی در فیلم ستاره بازی حضور دارد.

استایل علی مصفا در سکانسی از فیلم ستاره بازی در لوکیشن ایران
تصویر پشت صحنه فیلمبرداری فیلم ستاره بازی در لوکیشن کانادا
فیلم ستاره بازی
سکانسی از فیلم ستاره بازی با بازی شبنم مقدمی و فرهاد اصلانی
سکانسی از بازی ملیسا ذاکری در فیلم ستاره بازی
استایل فرهاد اصلانی در سکانس برفی فیلم ستاره بازی
سکانسی از بازی مایکل مدسن در فیلم ستاره بازی هاتف علیمردانی

شبنم مقدمی از بازیگران فیلم ستاره بازی در کنفرانس خبری فیلم گفته بود که مهاجرت، سونامی دوم در ایران است. بخشی از لوکیشن فیلمبرداری فیلم ستاره بازی در آمریکا است و به همین خاطر برای ساخت این فیلم، بسیار هزینه شده است. برخی از سکانس ها در ایران تصویربرداری شده است و در ایران بازسازی شده است.

فیلم ستاره بازی
روایت اینستاگرامی شبنم مقدمی
روایت مایکل مدسن بازیگر آمریکایی فیلم ستاره بازی از همسرش در اینستاگرام

برای اطلاع از متن و حاشیه و تصاویر پشت صحنه فیلم ستاره بازی در ایران و کانادا به اینستاگرام بازیگران فیلم ستاره بازی مراجعه کنید. فیلم ستاره بازی را احتمالا در چند بخش، نامزد دریافت سیمرغ بلورین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ببینیم. باید تا شامگاه ۲۲ بهمن صبر کرد.  . .

نظرات و دیدگاه های خود را درباره عوامل و بازیگران فیلم ستاره بازی از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود