آغاز پخش سریال عاشقانه جدید منوچهر هادی + تیزر

آغاز پخش سریال عاشقانه جدید منوچهر هادی + تیزر

منوچهر هادی پس از گذشت چند ماه از پایان سریال قبلی اش «دل» با عاشقانه ی دیگری به شبکه نمایش خانگی بازگشته است. این کار جدید سریال گیسو است که در حقیقت، فصل دوم سریال عاشقانه ، یکی از آثار قبلی هادی است.

سریال گیسو که حدود دو ماه پیش تصویربرداری آن به پایان رسید، از ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند از طریق وبسایت نماوا در دسترس مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار خواهد گرفت.

هر آنچه درباره سریال گیسو می دانیم

سریال گیسو

سریال پرحاشیه ی «دل» که با انتقادات زیادی هم رو به رو شد هنوز در شبکه ی نمایش خانگی در حال پخش بود که منوچهر هادی از آغاز ساخت سریال گیسو یا همان عاشقانه ۲ خبر داد.

پس از پایان فصل اول سریال عاشقانه ، ساخته ی قبلی منوچهر هادی در سال ۹۵ که با استقبال مخاطبان رو به رو شد، عوامل آن اعلام کردند قصد ساخت فصل دوم این سریال را دارند، تصمیمی که از قبل برنامه ریزی شده نبود و به دلیل استقبال مخاطبان از فصل اول رخ داد.

آماده نبودن فیلمنامه و مجوزهای لازم و حضور بازیگران در پروژه های دیگر این تصمیم را ممکن نساخت تا مرداد ماه سال جاری که بالاخره فیلمبرداری سریال گیسو با تهیه کنندگی هومن کبیری آغاز شد.

مهناز افشار که از بازیگران اصلی فصل اول سریال عاشقانه بود به اجبار از فصل دوم خط خورد و هانیه توسلی جایگزین او شد.

سریال گیسو

یک نکته ی جالب توجه دیگر حضور یک بازیگر زن ایتالیایی به نام جولیا پانلی در این سریال است.

محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، مسعود رایگان، بهاره رهنما و حسین یاری برخی از دیگر بازیگران سریال عاشقانه ۲ هستند.

هومن سیدی که این روزها جدیدترین ساخته اش، سریال قورباغه در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، پیش تر اعلام کرده بود دیگر قصد بازی در هیچ فیلم و سریالی در شبکه نمایش خانگی را ندارد. با این حال او با نقش پیمان در سریال گیسو بار دیگر به شبکه نمایش خانگی بازخواهد گشت.

گفته می شود محمدرضا گلزار علاوه بر بازی در این سریال خوانندگی تیتراژ آن را هم برعهده داشته است.

اما مهناز افشار تنها بازیگر فصل اول سریال عاشقانه نیست که در فصل دوم آن غایب است. پانته ‌آ بهرام، فرزاد فرزین، بهاره کیان ‌افشار، حمیدرضا پگاه و سارا رسول زاده هم در سریال گیسو حضور ندارند.

در مرداد ماه سال جاری بود که فرزاد فرزین در مصاحبه ای با برنامه ی کافه آپارات از تصمیم خود برای انصراف از سریال عاشقانه ۲ خبر داد.

فرزین گفت نگران تکراری شدن نقش خود در سریال عاشقانه به خاطر شباهت آن به «بهرام» سریال «مانکن» بود و وقتی این نگرانی را با کارگردان کار در میان گذاشت منوچهر هادی به او گفت نقش را تغییر می دهند و فرزین را راضی به بستن قرارداد کرد اما وقتی فیلمنامه تغییر کرد فرزین در نهایت تصمیم به انصراف از سریال گیسو گرفت. در حال حاضر سریال ملکه گدایان از او در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

سریال گیسو درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و گفته شده داستانی جدید و کاملاً مجزا از فصل اول خود دارد، بنابراین برای دنبال کردن داستان آن لزومی به تماشای فصل قبلی سریال عاشقانه نیست.

سریال گیسو یا همان عاشقانه ۲ هر هفته روز چهارشنبه ساعت ۲۰ به طور اختصاصی تنها از وبسایت نماوا پخش می شود.

عاشقانه ۲ یک صفحه رسمی در اینستاگرام هم دارد که اخبار و تصاویر سریال از طریق آن منتشر می شود.

در ادامه می توانید اولین تیزر رسمی منتشر شده از سریال گیسو را مشاهده کنید:

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود