پیدا شدن یک بچه کوسه عجیب الخلقه در آب های اندونزی با ظاهری شبیه انسان

پیدا شدن یک بچه کوسه عجیب الخلقه در آب های اندونزی با ظاهری شبیه انسان

صید یک بچه کوسه عجیب الخقله با ظاهری شبیه به انسان در یکی از سواحل اندونزی ماهیگیران را متعجب کرد. این موجود عجیب توسط عبدالله نورن و در یک شنبه ۲۱ فوریه پیدا شده است. او به طور تصادفی پس از اتمام کارش، ماهی بارداری را صید می کند که این ماهی پس از صید شدن می میرد. کارشناسان می گویند ظاهر عجیب آن کوسه بخاطر شرایط نادری است که به وجود آمده.

عبدالله ۴۸ ساله می گوید این ماهی درنده سه فرزند خود را باردار بوده است. او وقتی شکم کوسه را باز می کند دو بچه کوسه را می بیند اما سومی او را متعجب می کند. کوسه سوم ظاهر متفاوتی و عجیب الخلقه ای دارد و با دو چشم بزرگ و بینی دیده می شود. طبق چیزی که در تصویر می بینیم عبدالله کوسه عجیب را در یک جعبه قرار می دهد و او را جوری روی آن می گذارد که شکم او پیدا باشد. نکته جالب در مورد این کوسه متولد نشده چشمان اوست که در نزدیک هم در بالای دهان او قرار گرفته نه در کناره ها. حال هنگامی که دهان او را باز می کنند بسیار قیافه مشابه انسان به خود می گیرد.

عبدالله نورن می گوید: «ابتدا ماهی بارداری را پیدا کردم که در تور ماهیگیری گرفتار شده بود. روز دیگر شکم او را باز و سه بچه کوسه در آن جا پیدا کردم. دوتای آن ها شبیه مادرشان بودند اما سومی شکل و شمایلی مشابه انسان ها داشت.» یکی از محققان در این رابطه می گوید این قیافه منحصر به فرد بخاطر نقص مادرزادی است که کوسه کوچک داشته است. او می گوید: «این چیزی نیست که من درباره آن تحقیق کرده باشم، اما بعضی از متخصصان که بنده آن ها را دنبال می کنم می گویند ممکن است آن بخاطر یک سیکلوپیای جزئی باشد. او (عبدالله) می گوید بقیه به او گفته اند که این کوسه عجیب را به فروش برساند در حالی که او از این کار صرف نظر کرده است. او اضافه کرد: « خیلی ها می خواهند آن را از من خریداری کنند اما من آن را نگه خواهم داشت. فکر میکنم آن برای من خوش شانسی بیاورد. خانه من پر از افرادی شده که می خواهند این کوسه را ببینند.»

بیشتر بخوانید:

کوسه سفید بزرگ؛ حقایقی شگفت انگیز درباره بزرگ ترین ماهی شکارچی دنیا

از کوسه تا عقرب؛ حیوانات خطرناکی که خطرناک نیستند!

منبع: mirror
۴ نظر

ورود

  • امیدم اسفند ۱۱, ۱۳۹۹

    آره چقدر شبیه خانوم سحر زکریاست :))))

  • داود شهریور ۲۳, ۱۴۰۰

    شعور چیزیه که همه ندارن

  • اصغر مهر ۲۳, ۱۴۰۲

    چقدر شبیه لاکپشت های نینجاست

  • امیر حسین آذر ۹, ۱۴۰۲

    Wtf من تو عمرم همچنین چیزی ندیدم من الان بیشتر از پنج ساله که ماهیگیرم