شب عید دست تنها نمونی! هر خدمتی، از تعمیرات کابینت تا نجاری!

شب عید دست تنها نمونی! هر خدمتی، از تعمیرات کابینت تا نجاری!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تخت، کمد، مبلمان، میز و صندلی، دراور و کابینت تنها بعضی از وسایلی هستند که به لطف حرفه نجاری زندگی‌مان را دلپذیرتر کرده‌اند. حالا فرض کنید پایه‌های میز لق شده باشد، لولای کمد شکسته باشد، یا در کابینت‌ها خوب بسته نشود. مطمئنا جیر جیر آنها، درهایی که باید محکم بهم کوبیده شوند تا بسته شوند و … آرامش را از بین می‌برند. اینجا هم نجاری فرشته نجات است.

اگر یک نجار آماتور یا باسابقه نیستید، احتمالا باید حتما از یک متخصص برای انجام کارهای نجاری و تعمیر کابینت کمک بگیرید. اما اگر مشکل هنوز قابل‌تحمل است و می‌خواهید جلوی بدتر شدن آن را بگیرید، یا اینکه یک فرد آینده‌نگر هستید و می‌خواهید اصلا به تعمیر کابینت نیاز پیدا نکنید، ترفندهای این مطلب حتما به دردتان می‌خورد.

اگر دیدید با نکته‌های این مطلب مشکل‌تان حل نمی‌شود، بیشتر از این کشمکش با وسایل‌تان را ادامه ندهید و برای پیدا کردن یک تعمیرکار کابینت خوب به بازار آنلاین خدمت از ما سر بزنید.

 

خدمت از ما

 

تعمیرات کابینت؛ ترفندها و ریزه‌کاری‌ها

قرار نیست تعمیرات کابینت همیشه با اره و میخ و چکش سروکار داشته باشد. ترکیب استفاده صحیح و انجام یکسری مراقبت‌ها کافی است تا حداقل برای مدتی طولانی نیازی به تعمیر کابینت نداشته باشید؛ مثلا:

اجازه ندهید کابینت‌ها حرارت ببینند

دماهای بالا می‌تواند به رنگ کابینت فلزی و رویه کابینت‌های ام دی اف آسیب‌های جدی بزند. پس دقت کنید تا ظرف‌های داغ را روی آنها نگذارید. اگر هم به جای مهارت در نجاری در آشپزی مهارت دارید و آتش گرفتن روغن نگران‌تان نمی‌کند، نگرانی کابینت‌هایتان در مورد آتش و حرارت را فراموش نکنید.

 

حواس‌تان به اشیای تیز باشد

فرقی نمی‌کند کابینت‌تان فلزی و سرسخت باشد، یا چوبی و حساس؛ اشیای تیز به هر مدل کابینتی می‌توانند آسیب بزنند. خط و خش‌های تصادفی شاید همیشه سطح کابینت‌های زیبای شما را تهدید کند، اما شما سعی کنید با استفاده نکردن از سطح کابینت برای برش نان و چنین کارهایی خراش‌های خودخواسته روی آنها نیندازید.

شاید برخی از این خراش‌ها با کشیدن گردو روی آنها و چنین کارهایی رفع شود، اما برخی از آنها هم رسما به تعمیر کابینت نیاز دارند تا رفع شوند.

 

تمیز کردن کابینت

 

کابینت‌هایتان را اصولی تمیز کنید

این آخر هفته که خواستید کابینت‌های‌تان را تمیز کنید، چند لحظه مکث کنید و چند سوال از خودتان بپرسید. آیا دارید از وسیله مناسب استفاده می‌کنید؟ از شوینده مناسب چطور؟ آنها با جنس کابینت همخوانی دارند؟

مهم نیست چه لکه سرسختی روی کابینت‌تان افتاده است؛ هیچوقت از اسکاچ‌های زبر استفاده نکنید. مثلا اگر کابینت‌تان ام دی اف است، از اسفنج‌های نرم یا دستمال‌های مخصوص تمیز استفاده کنید. اگر هم قصد دارید از شوینده استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ چیزهایی مثل وایتکس، آستون و الکل صنعتی نروید؛ یا اینکه حتما آنها را رقیق کنید تا به تعمیر کابینت نیاز پیدا نکنید.

 

نگذرید رطوبت به کابینت‌ها نفوذ کند

این مورد کمی چالش برانگیز است، چون فضای آشپزخانه اصولا مرطوب است. ولی برای این مورد هم چند پیشنهاد برای شما داریم تا نیاز به تعمیر کابینت و رویه آن (مخصوصا تعمیر کابینت باد کرده و تعمیر کابینت فلزی) نیاز پیدا کنید.

اصلا روی کابینت‌هایتان آب نریزید؛ حتی اگر ضدآب هستند. همچنین، نگذارید آب دور سینک و گوشه‌های کابینت برای مدت طولانی جمع شود، و در اولین فرصت آن را خشک کنید. دستمال‌های خیس آشپزخانه را هم برای خشک شدن به دستگیره کابینت آویزان نکنید. تماس طولانی مدت رطوبت با کابینت (به هر شکلی)، دیر یا زود شما را به تعمیرات کابینت نیازمند خواهد کرد.

 

تعمیر یراق آلات کابینت

 

یراق‌آلات کابینت‌ها را فراموش نکنید

وقتی می‌گوییم نگهداری اصولی برای نیاز کمتر به تعمیرات کابینت، منظورمان فقط سطوح و در کابینت نیست. یراق آلات و لولاها هم به مراقبت نیاز دارند. یک نکته مهم روغن‌کاری منظم است که تا حد شگفت‌انگیزی عمر آنها را بالا می‌برد. دیگری فشار نیاوردن به آنها (برای بیشتر باز کردن درب‌ها) است. فشار زیاد لولا‌ها را خراب می‌کند و آنوقت باید تعمیر لولای کابینت را انجام دهید.

 

خدمات نجاری؛ تعمیرات اساسی

اگر کار از کار گذشته و به‌خاطر بی‌احتیاطی‌هایی مانند نشستن روی کابینت‌ها، قرار دادن اجسام سنگین روی آنها و … قفسه‌های کابینت دچار آسیب جدی شده‌اند (مثلا پایه آنها شکسته است)، بهتر است از یک متخصص نجاری برای تعمیر کابینت کمک بگیرید.

بهتر است قبل از تماس گرفتن با متخصص کمی فکر کنید تا ببینید به خدمات نجاری دیگری احتیاج دارید یا خیر. چون این متخصصان خدمات دیگری علاوه بر تعمیرات کابینت هم ارائه می‌دهند؛ از جمله تعمیرات نجاری در منزل، طراحی و ساخت انواع کمد برای قسمت‌های مختلف منزل، طراحی و ساخت سرویس خواب، بوفه، میز و صندلی، ساخت انواع المان‌های چوبی، رنگ‌کاری محصولات چوبی و بسیاری خدمات نجاری دیگر.

با کمی برنامه‌ریزی می‌تواند در یک روز هم تعمیر کابینت را انجام دهید، بقیه وسایل آسیب‌دیده را مانند روز اول کنید، و یا حتی همان تغییر دکوراسیونی که ماه‌هاست عقب می‌اندازید را بالاخره استارت بزنید.

 

خدمات نجاری ساخت کابینت

 

از تعمیر کابینت تا نجاری با خدمت از ما

بازار آنلاین خدماتی را تصور کنید که در آن متخصصان تعمیر کابینت و نجاری آماده برای کار هستند. وقتی درخواست‌تان را اعلام می‌کنید، آن‌ها سراغ شما می‌آیند و قیمت پیشنهادی‌شان را اعلام می‌کنند. نهایتا فرد مدنظر را برای خدمات نجاری مدنظرتان انتخاب می‌کنید. این اتفاقی است که در بازار آنلاین خدمت از ما می‌افتد. با خدمت از ما، می‌توانید بهترین متخصصان تعمیرات کابینت و نجاری سیار در شهرتان را سریعا پیدا کنید.

اگر هم ترجیح می‌دهید پیش از دریافت خدمات، عکس نمونه کارهای قبلی نجارها را ببینید، می‌توانید به پروفایل حرفه‌ای آنها مراجعه، و سوابق و کارهای گذشته‌شان را بررسی کنید. امتیازات و نظرات مشتریانی که پیش‌تر از خدمات نجاری آنها استفاده کرده‌اند هم به انتخاب بهتر کمک می‌کند.

بدون نظر

ورود