اینستاگردی: از تسلیت برانکو برای درگذشت زلاتکو کرانچار تا دورهمی خانوادگی رونالدو

اینستاگردی: از تسلیت برانکو برای درگذشت زلاتکو کرانچار تا دورهمی خانوادگی رونالدو

در اولین اینستاگردی سلبریتی های خارجی به صفحات این بازیگران و فوتبالیست های محبوب نگاهی می اندازیم. از تصویر لیونل مسی در بازی آخرش تا خانواده کریستیانو رونالدو و پیغام تسلیت باشگاه دیناموزاگرب برای درگذشت زلاتکو کرانچار. با هم صفحات این سلبریتی های پرطرفدار را بررسی می کنیم.

 

اولین تصویر را از صفحه لیونل مسی شروع می کنیم. تیم بارسلونا در جریان با بازی مقابل تیم سویا در روز شنبه توانست این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. حال مسی تصویری خوشحال از خود را برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

بالاخره چهره ای خندان و برنده از مسی در زمین دیدیم

وی در این هفته تصویری از همسر خود نیز به اشتراک گذاشت و تولد او را تبریک گفت.

مسی و همسرش، آنتونلا

همچنین به تازگی با خبر شدیم که زلاتکو کرانچار سرمربی کهنه کار تیم های پرسپولیس و سپاهان درگذشته است. او توانست جام قهرمانی لیگ برتر را با تیم سپاهان بدست آورد. به همین دلیل صفحه اینستاگرام باشگاه دیناموزاگرب که زلاتکو سابقه بازی در آن را داشت به این اتفاق واکنش نشان داده و با انتشار تصویری از او درگذشتش را تسلیت گفته است.

تسلیت باشگاه دینامو به زبان مادریشان

در این بین برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس نیز به درگذشت همکار و هم وطن خود واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرام خود برای او طلب آمرزش کرده است.

خداحافظی برانکو با دوستش

به کریستیانو رونالدو می رسیم. او این هفته از بازی های خود عکسی منتشر نکرد و به جای آن تصویری از خانواده پر جمعیت خود به اشتراک گذاشت و از آن به عنوان لحظات گرانقدر یاد کرد.

کریستیانو، جورجینا و فرزندان

کینگ لبران جیمز نیز این هفته با انتشار تصویر خود در کنار کوبی برایانت یاد و خاطرات این اسطوره را در ذهن ما و طرفدارانش دوباره زنده کرد.

استایل جالب کینگ لبران

دیوید بکام، اسطوره و بازیکن سابق تیم های منچستر یونایتد و رئال مادرید هم این هفته عکسی به همراه پسرش را به اشتراک گذاشته است.

نه، این بار واقعا در خوشتیپی پسر کو ندارد نشان از پدر!

این هفته نیز اتفاق های عجیبی برای لیدی گاگا افتاد. سگ های گران قیمت و کمیاب لیدی گاگا به سرقت رفتند و این سلبریتی پرطرفدار نیز با انتشار تصاویری از آن ها یک جایزه ۵۰۰ هزار دلاری برای کسی که آن ها را پیدا کند در نظر گرفت. البته آخرین اخبار از پیدا شدن این سگ ها خبر می دهند.

کوجی و گوستاو، سگ های لیدی گاگا

اسنوپ داگ، رپر پرحاشیه و عجیب و غریب آمریکایی نیز با انتشار تصویری از خودش و توپاک شکور این یاد این رپر فقید را نیز دوباره برایمان زنده کرد

اسنوپ و توپاک

این هفته نام قسمت سوم فیلم اسپایدرمن مشخص شد. در همین خصوص تام هالند ستاره این روزهای سینما و بازیگر نقش اسپایدرمن ابراز هیجان زدگی کرده و این اتفاق را به گوش دنبال کننده هایش رسانده است.

تام هالند و زندایا در کنار هم

شکیرا، همسر پیکه بازیکن فعلی بارسلونا نیز این هفته یک تصویر از خود به نمایش گذاشت و نوشت: «یک شنبه صورتی» احتمالا این نوشته او ارتباطی با رنگ لباسش در عکس دارد.

شکیرا با موهای جدیدش

امیلیا کلارک هم که همگی او را از سریال بازی تاج و تحت می شناسیم این هفته به معرفی کتابی پرداخته که در دوران قرنطینه آن را خوانده است. او در صفحه خود هر چند وقت یکبار به معرفی کتاب ها می پردازد. چندی پیش نیز او اشعار حافظ را خوانده بود.

امیلیا و کتاب مورد علاقه اش

اینستاگردی این هفته را با تصویری از دواین جانسون (راک) به پایان می رسانیم. او با انتشار این تصویر نشان داد در این روزهای کرونایی نیز از تمرین خسته نشده و به آن ادامه می دهد.

عکس راک که هیکلش نصف تصویر را پر کرده است!

بدون نظر

ورود