دربار انگلیس سکوتش را شکست؛ واکنش ملکه به مصاحبه جنجالی هری و مگان مارکل

دربار انگلیس سکوتش را شکست؛ واکنش ملکه به مصاحبه جنجالی هری و مگان مارکل

خاندان سلطنتی بریتانیا بالاخره سکوتش را شکست و به مصاحبه ی جنجالی هری و مگان مارکل با اپرا وینفری واکنش نشان داد.

کاخ باکینگهام در بیانیه ای از سوی ملکه انگلیس که روز گذشته منتشر شد اظهار کرد «تمام خانواده از اینکه فهمیدند این چند سال اخیر تا چه حد بر هری و مگان سخت گذشته ناراحت هستند.»

در ادامه ی این بیانیه آمده است: «مسائل مطرح شده به خصوص مسأله ی نژادپرستی نگران کننده هستند. هر چند برخی از خاطرات مطرح شده ممکن است به شکل دیگری بوده باشند اما بسیار جدی گرفته می شوند و خانواده به طور خصوصی به آن ها رسیدگی خواهد کرد.»

کاخ باکینگهام بیانیه ی خود را اینگونه به پایان رسانده است: «اعضای خانواده همواره علاقه ی زیادی به هری، مگان و آرچی داشته اند.»

بیش از ۱۷ میلیون نفر در آمریکا مصاحبه ی ۲ ساعته ی هری و مگان مارکل با اپرا وینفری را تماشا کردند. این مصاحبه روز یکشنبه ی این هفته از شبکه ی سی‌بی‌اِس آمریکا پخش شد. مصاحبه ی این زوج جنجالی شب دوشنبه از شبکه ی آی‌تی‌وی انگلیس نیز پخش شد که ۱۱/۳ میلیون نفر آن را تماشا کردند.

مگان مارکل

هری و مگان مارکل ادعاهای جنجالی زیادی در مصاحبه ی خود مطرح کردند

دوشس ساسکس در این مصاحبه گفت پس از وصلت با خاندان سلطنتی بریتانیا به فکر خودکشی افتاده بود اما دربار انگلیس هیچ حمایتی از او نکرد با آنکه خواهش کرده بود به او کمک کنند.

مارکل به وینفری گفت: «دیگر دلم نمی خواست زنده باشم. این فکر به طور واضح، واقعی، ترسناک و دائمی ای وجود داشت.»

هری و مگان مارکل همچنین گفتند پیش از تولد پسرشان، آرچی، در میان اعضای خاندان سلطنتی نگرانی ها و صحبت هایی درباره ی میزان تیرگی رنگ پوست فرزند آن ها وجود داشت.

این زوج از شخص خاصی نام نبردند اما وینفری بعدتر اعلام کرد آن افراد ملکه و همسرش، پرنس فیلیپ نبودند.

گفته می شود پخش این مصاحبه کاخ باکینگهام را به تشکیل جلسه مدیریت بحران واداشت

بی‌بی‌سی روز گذشته از تشکیل جلسه مدیریت بحران میان اعضای ارشد خاندان سلطنتی بریتانیا خبر داد. یک منبع ناشناس از خاندان سلطنتی نیز به رویتزر گفته ملکه برای واکنش به این مصاحبه وقت بیشتری خواسته بود.

سردبیر بخش اخبار خاندان سلطنتی دیلی میل، روز گذشته در توییتی اظهار کرد وقتی در مراسمی نظر پدر هری، پرنس چارلز را درباره ی مصاحبه ی مذکور پرسیدند او لبخند زده و هیچ پاسخی نداده بود.

پاسخ خاندان سلطنتی بریتانیا به مصاحبه ی هری و مگان مارکل یک هفته پس از آن رخ داد که کاخ باکینگهام اعلام کرد درباره ی ادعاهای مطرح شده در خصوص زورگویی مارکل به کارکنان کاخ تحقیق خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

مگان مارکل و شاهزاده هری در مصاحبه جنجالی با اپرا وینفری چه می گویند؟

منبع: insider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود