ماجرای موجودی ۶۷ میلیاردی کارت بانکی یک زن؛ ناهید حسین پور هیکل آباد کیست؟

ماجرای موجودی ۶۷ میلیاردی کارت بانکی یک زن؛ ناهید حسین پور هیکل آباد کیست؟

چندی قبل ویدئویی از یک کارت بانکی با موجودی چند ده میلیاردی در فضای مجازی منتشر شد.

در این ویدئو فردی با استفاده از یک دستگاه کارتخوان از این کارت بانکی که نام ناهید حسین پور هیکل آباد بر روی آن حک شده موجودی می گیرد و رسید دستگاه موجودی کارت را رقمی بیش از ۶۷ میلیارد تومان نشان می دهد.

به دنبال انتشار این ویدئو که در آن ادعا شده بود این کارت بانکی در فروشگاهی جا مانده بود، شایعه شد کارت مذکور متعلق به همسر یکی از فرماندهان ارشد سپاه در استان آذربایجان شرقی است.

اما پلیس فتای استان آذربایجان شرقی این شایعه را رد کرد.

پس از مطرح شدن این شایعه ویدئویی از اعترافات ناهید حسین پور هیکل آباد توسط پلیس فتای استان آذربایجان شرقی منتشر شد. در این ویدئو که با تصاویر شناسنامه ی ناهید حسین پور هیکل آباد همراه است، این زن خود را صاحب کارت بانکی مذکور معرفی می کند. او هر گونه نسبت سببی و نسبی با سردار خرم را رد می کند و در ویدئو تصویر صفحه ی ازدواج شناسنامه ی وی به نمایش درمی آید که در آن نام دیگری ثبت شده است. ناهید حسین پور هیکل آباد می گوید مبلغ موجودی کارت جعلی بود و این کارت هیچ موجودی ندارد. او خود را نیز فریب خورده ی عده ای عنوان می کند.

پلیس فتای استان آذربایجان شرقی می گوید بررسی ها نشان داده نه کارت چنین موجودی دارد و نه چنین دستگاه کارتخوانی در استان آذربایجان شرقی وجود دارد. به گفته ی پلیس فتای استان آذربایجان شرقی، انتساب این کارت به مقام نظامی مذکور  با هدف تشویش اذهان عمومی صورت گرفته بود.

در ادامه ی ویدئوی منتشر شده از سوی پلیس فتای استان آذربایجان شرقی تصویر کارت بانکی دیگری از ناهید حسین پور هیکل آباد به عنوان نمونه ی دیگری از کلاهبرداری به همین شیوه با نام این زن به نمایش درمی آید. رسید موجودی این کارت نیز رقمی میلیاردی را نشان می دهد.

پلیس فتا می گوید موجودی‌ کلان این کارت ها به صورت حبابی و با هدف کلاهبرداری ایجاد می‌ شود و موجودی واقعی آن ها رقم بسیار اندکی است و این افراد در حقیقت یک باند تبهکار هستند که بارها با همین ترفند از افراد مختلف کلاهبرداری های میلیونی کرده اند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵۳ نظر

ورود

  • سیدمهدی اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    نهنگ ها شنا میکنند ?

  • علی اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    مردم رو چی فرض میکنند

    • ترانه اسفند ۲۶, ۱۳۹۹

      شتردیدی، ندیدی. ماموجودی کارت ناهیدخانم رودیدیم؟ من که ندیدم.
      چرابه این برادران مجاهدسرتاپامقدس تهمت میزنین؟سالهاست دارن به نظام واسلام خدمت میکنن، اونقدربه اسلام نصیری واسماعیلی کمک کردن که حساب دلارهاازدستشون دررفته.
      خدایامنوببخش که به این برادران سخت کوش که لحظه ای ازوفاداری وخدمت به نصیریهاواسماعیلیها وروسهاوکمونیستهاوعثمانیهادست نکشیدن وچه مجاهدتهاکه نکردن تاآسایش وآرامش درچین وروسیه وافغانستان ونوارغزه ولبنان دریغ نکردن، تهمت زدم الهی العفو.
      اگه مجاهدتهای ایشان نبود،اوشان راحت توی کاباره هاوکنارسواحل به رقص وآوازومیگساری، مشغول نبودن.
      خدایابه این برادران حورالعین بده!
      یادت نره !!

      • G آبان ۳, ۱۴۰۰

        اینها بخاطر اینکه لو نرند به کارت خانواده هاشون واریز میکنند

    • محمد آبان ۱۰, ۱۴۰۰

      بابا شما رو به پیغمبر اینقدر ساده به قضیه نگاه نکنید….آخه یعنی چی….کسی که تو حساب بانکی اش ۶۷ هزار میلیارد و خورده ای موجودی داره مگه عقب مونده است کارتش رو فراموش کنه…صاحاب مغازه کف دستش رو بو کرده بود که این کارت بانکی مشکل داره….کسی با این همه موجودی مثل آدمهای بیکس و کار تک و تنها راه میفته میره خرید بعد از بس از خریدش ذوق زده شده که کارتش رو فراموش میکنه…فروشنده بی همه چیز از سر فضولی موجودی کارت رو چک میکنه و وقتی میبینه اوضاع از چه قراره یک دفعه فاز روشنگری افکار عمومی برمیداره و تو شبکه های اجتماعی فیلمش رو پخش میکنه تا خدای نکرده ما تو خواب غفلت نمیریم و……
      سر تا پای این داستان چرته…صبح تا شب به همدیگه سفارش میکنیم که ادر مورد دیگران قضاوت بیجا نکنیم…من نمیدونم کجای این خزعبلات بوی واقعیت میده که یک عده نشستن در موردش حکم صادر میکنن…کسی که وجدانا به درستی این داستان اعتقاد داره مرد نیست اگر تا آخر این موضوع رو از هر طریق ممکن پیگیری نکنه…نه اینکه بشینه یه گوشه مثل بیوه های شوهرمرده از زمین و زمون شکایت کنه و آه و ناله و نفرین کنه….عادت بدی گریبانمون رو گرفته…بر اساس یک خبر مشکوک هزار تا قضاوت مزخرف میکنیم و آسمون و زمین رو بهم میدوزیم بعد که دروغ بودنش مشخص َشد انگار نه انگار…اندازه سر سوزنی هم پیش خودمون و خدای خودمون احساس شرمندگی نمیکنیم….

  • بازنشسته اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    قبول کنیدچون عملکرد آقایان بد بوده است هیچکس حزفتان زا نمی پذیرد حتی اگر دروغ هم باشد دیگه اثر خودش را گذاشته است. بعد حباب یعنی چی ؟ یعنی سیستم بانکی اینقدر مسخرست که اینطور عددی را ثبت میکند؟ مردم نمی پذیرند…

    • Ali اسفند ۲۶, ۱۳۹۹

      اره جون خودتون
      ۶۰۳۷۹۹۱۹۲۷۲۸۸۴۵۰
      این کارت منه به منم کمک کنید تا میلیاردر بشم

    • سرباز سیدعلی مرداد ۸, ۱۴۰۰

      سلام
      بعید میدونم صحت داشته باشه چون هیچ وقت اختلاسگران حقیقی و دزدان واقعی که دارند به این نظام خیانت میکنند را من و شما نمیشناسیم و فلش اتهامات رو جای دیگه میگیریم.

      اصلاحات و دولت حسن روحانی که خود سردمدار ناکارآندی و پدر فساد در ایران است را کدام یک از ما مواخذه میکنیم و متهم میدانیم؟؟؟؟

      #دزدان_واقعی_را_بشناسید

      • Nema آبان ۲, ۱۴۰۰

        تو هم جزو خائنین به این ایران ویرانه ای که هنوز فکر میکنی بین رئیسی و روحانی و اون اصل کاری فرقی هست.

  • Nima اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    پس درسته .. یه روزی تاوان این کارهارو پس میدید .. زمین به طور عجیبی گرده ..

    • G آبان ۳, ۱۴۰۰

      اینها بخاطر اینکه لو نرند به کارت خانواده هاشون واریز میکنند

  • یک ایرانی اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    فقط بایدگفت خرخودتونید اونقدردرغ گفته اید که دماغتون به کهکشان راه شیری رسیده

  • عابربانک حسین پور اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    جان مادرت جان هرکی دوست داری ناهید خانم مردم احمق فرض نکن مثل خودت توشاید احمق باشی اما ملت بیدارند وبه حماقت شما میخندند.از کجا اوردی

  • ناشناس اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    باشه قبول…..

    • مهدی فروردین ۲۹, ۱۴۰۰

      ۶۷میلیارد نیست که۶۷هزار میلیارده

  • Amir اسفند ۲۶, ۱۳۹۹

    دوستان داخل همین عکس هم مشخصه. کارت مال بانک ملته ولی روی رسید نوشته ملی

    • poya مرداد ۱۷, ۱۴۰۰

      شما از هر دستگاهی استفاده کنی نام بانک همون دستگاهو بالاش میزنه ربطی به کارت نداره

  • آرمین اسفند ۲۶, ۱۳۹۹

    اره ارواح …، مردمو خر فرض کردین اما خودتونین

  • ترانه اسفند ۲۶, ۱۳۹۹

    شتردیدی، ندیدی. ماموجودی کارت ناهیدخانم رودیدیم؟ من که ندیدم.
    چرابه این برادران مجاهدسرتاپامقدس تهمت میزنین؟سالهاست دارن به نظام واسلام خدمت میکنن، اونقدربه اسلام نصیری واسماعیلی کمک کردن که حساب دلارهاازدستشون دررفته.
    خدایامنوببخش که به این برادران سخت کوش که لحظه ای ازوفاداری وخدمت به نصیریهاواسماعیلیها وروسهاوکمونیستهاوعثمانیهادست نکشیدن وچه مجاهدتهاکه نکردن تاآسایش وآرامش درچین وروسیه وافغانستان ونوارغزه ولبنان دریغ نکردن، تهمت زدم الهی العفو.
    اگه مجاهدتهای ایشان نبود،اوشان راحت توی کاباره هاوکنارسواحل به رقص وآوازومیگساری، مشغول نبودن.
    خدایابه این برادران حورالعین بده!
    یادت نره !!

  • محمدي اسفند ۲۸, ۱۳۹۹

    در این که این برگه جعلی است شکی نیست. این مبلغ موجودی، یعنی ۶۷ هزار میلیارد تومان، حدود ۲ برابر مجموع کل بودجه عمرانی کشور است و معادل حدود دو و نیم میلیارد دلار است. این مبلغ از سرمایه کل بانک ملت هم بیشتر است. مشخص است که موضوع جعل است. اما چرا باید عملکرد مسئولین طوری باشد که مردم به راحتی دروغی به این بزرگی و عظمت را باور کنند و حتی به آن شک هم نکنند؟

    • مبهوت مهر ۳۰, ۱۴۰۱

      یعنی خدابایدعقل وذهن آدمیزادو یکباربازگشت به تنظیمات کارخونه بزنه.

  • یحیی اسفند ۲۸, ۱۳۹۹

    ۶۷ هزار میلیارده نه ۶۷ میلیارد
    این اعداد انقد واسه ماها غریبه که نمیتونیم بخونیم؟ هر روز داره یه اختلاس اینچنینی میشه که

  • william x اسفند ۲۸, ۱۳۹۹

    چرا کارت های ما از این حباب ها نداره/

  • نادر اسفند ۲۸, ۱۳۹۹

    نفهمیدم چرا زنه گفته ؛ او خود را نیز فریب خورده ی عده ای عنوان می کند.؛ خود همین جمله نشون میده کل داستان سر کاری هست و قطعا انقدر پول تو حساب طرف بوده و انقدر فهمش پایین بوده که با کارت ملیاردی رفته خرید!!

  • علیرضا کریمی اسفند ۲۹, ۱۳۹۹

    آره یکی شما راست میگین یکی چوپان دروغگو

    • علی مرداد ۱۴, ۱۴۰۰

      من نمیدونم چرا اینقدر مردم شایعه پراکنی میکنن بابا مردم همه ی مدیر مسئول ها مجلس نشین ها پشت میز ریاست نشین ها که مثل شما حساب میلیاردی ندارن چرا همرو به چشم خودتون میبینید زشته بخدا اینقدر بخیل نباشید. ?

  • پوریا اسفند ۲۹, ۱۳۹۹

    همین که تکذیب شد یعنی واقعیت داره..
    پست پرده حکومت

  • ذهن خلاق اسفند ۲۹, ۱۳۹۹

    شما فقط به جملات این گزارش دقت کنید (این کارت هیچ موجودی ندارد و خود را فریب خورده عده ای عنوان میکند)اگه کارت موجودی نداره چرا شما میتونی فریب خورده عده ای باشی فریب چی رو خوردی؟؟سیستم شتاب داره موجودی میده نمیتونه اشتباه باشه تازه دم خروس از حساب بانک صادرات زده بیرون قسم حضرت عباس فایده ای نداره.ضمنا وقتی به کیفیت حرفه ای این ویدیو و شیوه تدوین حرفه ای اون نگاه میکنی متوجه میشی که شخص گردن کلفتی سفارش تولید این ویدیو رو داده که محتوای ناشیانه ای داره و تاکید داره که موجودی و این آدم و نسبتش کاملا درسته وگرنه این این ویدیو درست نمی شد.خلاصه مردم رو چی فرض کردین نمیدونم

  • ممد اسفند ۲۹, ۱۳۹۹

    زود تکذیب کن! تکذیب کنی حل میشه!‌
    تکذیب تکذیب! تکذیب!‌‌
    ما در زمان سلسه تکذیبیان در ایران زندگی می کنیم!‌

  • حمید اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰

    هنوز بلد نیستید یه رقم رو بخونید. اول یاد بگیرید عدد رو چطوری بخونید بعد بیاد خبر تکذبیه بذارید. شما که چه تکذیب کنید چه نکنید پولا بالا کشیده شده و مردم هم فقط نظاره گرن. پس چرا سعی می کنید خبر رو تکذیب کنید.

  • حصین مرداد ۷, ۱۴۰۰

    دیگه به راست و دروغتون اعتماد نداریم،چیزی که ازتون دیدیم غیر این نبوده!

  • حامی مرداد ۷, ۱۴۰۰

    و مردم گوش هایشان دراز است؟!!!!!

  • احسان مرداد ۱۳, ۱۴۰۰

    ای بیشورا چرا تهمت میزنید به برادران خخخخخخ

  • عبود مرداد ۱۵, ۱۴۰۰

    ناهید خانم با من عزدواج میکنی عبود عز اهواز

  • ایمان شهریور ۳, ۱۴۰۰

    این ۶۷ هزار میلیارد تومنه.خودت رو گیج فرض کن بقیه رو گاو

  • آراس شهریور ۱۳, ۱۴۰۰

    مطمئنی که ما مردم به احمقی ناهید میخندیم

  • بندهٔ خدا شهریور ۱۵, ۱۴۰۰

    ای بابا، همه هزیان گفتن تو کامنت،، هنوز مبغشم نتونستن بخونن،، ۶۷،۰۰۰ ملیارد تومنه، نه ۶۷ ملیارد، بعدشم سپاه اگه خیلی کارش درسته به جای اینکه با تیمهای فوتبال معامله کنه این کمپانیهای راهزن ایرانخودرو و سایپارو بخره و با قیمت و کیفیتی برابر با ماشینای مفته خارجی تحویل شیعه های امام زمان عج بده،،، نه اینکه از نجومی شدن قیمتهاشون لذت ببره و سکوت کنه تا با مرزهای بسته به روی خودروهای خارجی، ذباله هاشونو به مردم با قیمت صد برابری بفروشن و باعث بشن ماشینای خارجی صد چندان واسه ملت گرون بشه،،، این از حسن نیت اینا،،، دوم اینکه هیچکدوم از اینا با ۴۰۵ یا پراید نمیرن اینورو اونور،،، بلکه با لندکروزر ۱۰ ملیاردی میرن شکار و گردش،،، بنده دیدم نمونه هاشونو، اونم با پلاک مربوط به شغل یا محل کارشون،،،،
    سوم اینکه همهٔ پستو مقامهای بلند پایهٔ اقتصادی و اداری دست ایناست و تا هفت داماده دامادهاشونم ازین مال ملتی که کشیدن بالا متنعم هستن، اینم دیدم،،،،
    چهارمأ، این مبلغ که چیزی نیست، این فقط یدونه کارت بانکیه،،، ببینید چقد سپرده،سند،سرمایه گذاری و اعتبارات کلانی هم دستشونه،،،
    پنجم اینکه قبل از این شایعه هم کلی شایعهٔ دیگه هم هست که چهرهٔ نامهربون و معامله گر این قبیل افراد رو نشون میده،،، اگه شما بیگانه اید و از دور قضاوت میکنید ماها دوروبرشون حواسمون بهشون هست، اگه صدایی از این قضیه تو رسانهٔ تلوزیون و دادگاه عالی کشور نشنیدید به خاطر اینه که همه باهم رفیقن و با یه تلفن ماله میکشن روش،،،
    اگه شما توک پاتونو میبینید ما عدالت خدا و در مقابلش شیطونیهای مادلدوستی و دنیا دوستی این افراد رو میبینیم که غرور سرتاپاشونو گرفته و حتی موقع حرف زدن هم با صفرهای حسابها و اعتبارهای اقتصادیشون و شماره تلفن اشخاص برجستهٔ مملکت باهاتون صحبت میکنن،،،
    سردار فقط سلیمانی بود که هیچوقت راحت زندگی کردن رو با علم حضرت عباس ع عوض نکرد،، سردارهایی که کارشون درسته همیشه بعد از دیدار باهاشون مشکلی از مشکلاتتون حل میشه،، نمونش سردار شهسواری، نه اینکه بعد از دیدار به مشکلی هم بر بخورید و زندگیی که زیر نظر امام زمانت داری و برکتش از وجود مبارک ایشون هست رو گره بندازه،،، این اشخاص شیادان سپاد هستن ،، نه سرداران،،، سردار همیشه سرش به خاطر نام اسلام میره بالای دار، نه اینکه مردمو با بدبخت کردنشون ببرید بالای دار،،، اگه کارتون درسته اینایی که ریاست ارگانهارو در اختیارشون گذاشتید و از بچگی تا الانشونو میشناسیم چرا با کمترین کفایت رفتن پشت میزها و ماها که سالها با زحمت تحصیل کردیم و آمادهٔ رقابت با کارشناسهای خارجی هم هستیم باید رعیته فکو فامیلاتون باشیم؟
    اگه امام زمان هم بعد از ظهور این افراد و امثال شمارو قبول داشت اونموقه بگید اینا شایعست،،، مرد اونیه که شایسته هارو پیدا کنه بنشونه روی پستهای مهم، نه اینکه خونوادههای خودشو دوروبرشو از توی جوبها و کف کوچه خیابونا یهو بذاره جای شایسته ترینها و مومنترینها،،، هرکی شمارو نشناسه ، باما دیگه ….

  • بندهٔ خدا شهریور ۱۸, ۱۴۰۰

    اونی که گفته تشابه اسمی هست واقعا مردم رو چقد دراز گوش فرض کرده، مگه هیکل آباد قائمشهر که مثل یک روستاست،چنتا اسم و شهرت مشابه داره اونم هم سن و از قضا هردو برن آذربایجان!
    مردمو چی فرض کردید؟
    همین دروغ گفتن نشون میده که همش درسته و ترس از مردم این سناریو رو تشکیل داده، چوب خدا صدا نداره، این آدما واسه خدا بندگی نمیکنن، همه رو یارو خطاب میکنن، از خدا هم نمیترسن،
    خیلی لذت بخشه وقتی میبینی امام حی و حاضر و ناظر و خلیفهٔ خدا شمشیر رسوایی رو میذاره روی گردنتون.

  • کارتون آبان ۲, ۱۴۰۰

    بِکِش، ماله رو محکمتر بکش
    چیزی به آخر عمرتون نمونده هرچند که ایران رو به خاک سیاه نشوندین…

  • اصغر آبان ۲, ۱۴۰۰

    خـــــــرها شاخ دارند! موجودی ۶۷هزار میلیارد تومان بود و دومی هم ۱۵هزار میلیارد تومان!!!! مردم صفرها را میتوانند بشمارند. شما هم که خبر را اینگونه احمقامه نشر میدهید از خیانتکارترین خیانتکارانید و بزودی جوابش را در خانواده و خانه خود خواهید دید. شاید همین الان هم دیده باشید. پس احمق واقعی شمایید نه مردم

  • من آبان ۲, ۱۴۰۰

    اگر این خانم همسر فرماندار اذربایجان شرقی است اینقدر دذدی کرده شوهرش باید مجازات شند ۴ سال عین حیون کار میکنم یک ماشین دنا نتونستم بخرم

  • خسرو آبان ۲, ۱۴۰۰

    وقتی جون بودم ایمقدر این بچه سپاه پاک بودنند مثل فرشته لذت میبردی فامیلت است . در حال حاضر ادم خجالت میکشه که سپاهی فامیلش باشه

  • علی آبان ۲, ۱۴۰۰

    بجان عمه شون تو گفتیو ما باور کردیم

  • لطفا سواد ندارید سایت نزنید این مبلغ شصت و هفت هزار میلیارد تومنه شما هم معلوم نی مردمو چی فرض کردین ؟ پول مردنو بالا میکشن و... بهمن ۱, ۱۴۰۰

    نیما

  • محمد اردیبهشت ۴, ۱۴۰۱

    اولا که استان آذربایجان مهد انواع کلاهبرداری ها هستن بعدم تو ایران هرچیزی را باید برعکس حساب کرد وقتی دولت و پلیس میگن نیست یعنی هست وقتی میگن هست یعنی نیست تو ایران برای هرچیزی که دولت مردان عکس العمل نشان دادن واقغیت داره

  • ایرانی مهر ۳۰, ۱۴۰۱

    این یک جوک هم نبود. کل موجودی همه بانکها اینقد نمیشه. رئیس مافیای مکزیک هم اینقدپول توحسابش نمیذاره، ایلان ماسک هم اینقدثروت نداره. ای خدا، کیفیت آفرینشتو بیشترکن.

  • مبهوت مهر ۳۰, ۱۴۰۱

    خدایا، بنده هاتو یک هواگیری بکن،لازمه.

  • شاهرخ اسفند ۲۸, ۱۴۰۱

    ۶۷ میلیارد نیست لطفاً درست اطلاع رسانی کنید ۶۷ هزار میلیارد هست

  • سیروس بهمن ۳۰, ۱۴۰۲

    سلام حاج خانم ناهید حسین پور هیکل آبادی لطفاً کمکم کنید دکترهای ایران جوابم کرده اند سهام عدالت ندارم فقط یارانه دارم آن هم هنوز نگفتم شماره کارتم می فرستم لطفاً اگر انسان خیری هستید لطفاً کمکم کنید ۶۲۲۱۰۶۱۰۳۱۰۴۰۵۵۵🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏