حمله زن ایرانی به راننده تاکسی اینترنتی اوبر به خاطر درخواست برای زدن ماسک + ویدئو

حمله زن ایرانی به راننده تاکسی اینترنتی اوبر به خاطر درخواست برای زدن ماسک + ویدئو

یک راننده ی تاکسی اینترنتی اوبر ویدئویی از چند مسافر خود را در اختیار رسانه ها قرار داده است. او می گوید وقتی از یکی از آن ها خواست تا ماسک بزند به او حمله بردند.

این اتفاق روز گذشته در شهر سانفرانسیسکوی آمریکا رخ داده است.

یک حساب اینستاگرامی که از قرار معلوم متعلق به یکی از زنان حاضر در خودروی این راننده است چند ویدئو از حادثه ی مذکور منتشر کرده است.

صاحب این حساب اینستاگرامی که ظاهراً زنی ایرانی است ادعا می کند راننده ی اوبر قصد داشت آن ها را در محله ای نامناسب یا کنار بزرگراه پیاده کند و اینکه ویدئویی که راننده منتشر کرده همه ی اتفاق رخ داده را نشان می دهد.

در این ویدئوها راننده ی اوبر به یک پمپ بنزین می رود تا یکی از زن ها بتواند ماسک بخرد اما وقتی زن از ماشین پیاده می شود راننده می گوید می خواهد سفر را لغو کند. سپس از مسافران خود می خواهد از ماشینش پیاده شوند چون می خواهد به خانه اش برود.

راننده ی اوبر می گوید: «آن زن شروع کرد به طعنه زدن. به من فحش می داد و مرد بودنم را زیر سؤال می برد. آن زن ها حتی گفتند که با اسلحه مرا می کشند و به فامیل شان زنگ می زنند که بیاید مرا بکشد. ملیتم را هم مسخره کردند.»

زن ها می گفتند تا وقتی که راننده ی بعدی نیاید از ماشین پیاده نمی شوند اما راننده اصرار می کرد که پیاده شوند.

راننده به زن ها اولتیماتوم می دهد که پیاده شوند و وقتی این اتفاق نمی افتد، در حالی که زن ها هنوز در ماشین هستند شروع به حرکت می کند. در ویدئوها صدای زن ها را می توان شنید که به راننده می خندند و می پرسند که می خواهد آن ها را بدزدد. پشت چراغ قرمز یک خیابان راننده بار دیگر به آن ها اولتیماتوم می دهد که از ماشینش پیاده شوند واگرنه مجبور می شود آن ها را کنار بزرگراه پیاده کند.

به گفته ی پلیس، زن ها از ماشین پیاده شدند. یکی از مسافرها به طرف یکی از پنجره های باز ماشین رفت و چیزی که تصور می شود اسپری فلفل باشد را به داخل ماشین به سمت راننده اسپری کرد.

راننده ی اوبر می گوید: «شما می دانید اسپری فلفلی که در ماشینم اسپری کردند چه جوری است. این اسپری همه جای ماشین ریخته بود، به معنای واقعی کلمه همه جا.»

مرد راننده از شرکت اوبر درخواست کرد برای تمیز کردن ماشینش به او کمک مالی کنند. به گفته ی این مرد، شرکت اوبر تنها ۲۰ دلار به او داده است.

سخنگوی اوبر در بیانیه ای اعلام کرد: «رفتار مشاهده شده در ویدئو هولناک بود. این راننده دیگر با اوبر همکاری نخواهد داشت.»

پویشی برای کمک مالی به این راننده از سوی سایان بانیستر یکی از اولین سرمایه گذاران شکرت اوبر به راه افتاده است. بانیستر رفتار شرکت اوبر را نادرست عنوان کرده است.

این مرد راننده می گوید از این حادثه چنان ضربه ی روحی خورده که توان بازگشت به کار را ندارد.

او می گوید: «غیر قابل تحمل بود، ترسناک بود. نگران جانم شده بودم.»

منبع: abc7news
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۶ نظر

ورود

  • حسینی اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    زنهای ایرانی توی تاکسیها (اینترنتی و غیراینترنتی) اکثرا پر رو و بی ادب هستن. فکر می کنند راننده و ماشین رو خریدن. لوکیشن اشتباه میزنند، راننده رو معطل می کنند، سر کرایه چونه میزنند، حجابشون رو برمیدارن بدون اینکه براشون مهم باشه راننده بدبخت جریمه میشه و … آخرش هم همه جا ناله می کنند که حقوقشون رعایت نشده و بهشون بی احترامی شده.
    اینها هم کاملا مشخصه از همین قماش هستن. حالا نمی دونم به ایرانی بودنشون ربط داره یا کلا زنهای کشورهای دیگه هم همینند.

    • خسته اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

      وقتی رفتار یه عوضی رو به یه فرهنگ و ملت ربط میدی (شک دارم ملت خودت باشه) بهتر از اون عوضی نیستی

  • پری اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    تو رو خدا این خز و خیلا رو به ما نچسبونین. من ویدیوی واقعی رو دیدم این زن یه عفریته س

  • sooohooo اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    متاسفانه تو بریتانیا رفتار خوبی ندارن اکثر خانومهای هموطن.
    اشنایی بود همسرش به خاطر مهریه خودزنی میکنه. شوهره عصر از کار میاد خونه بعدم زنگ میزنه پلیس.
    وضع شده طوری که زن ایران امروزه برده میخواد. منم ازدواج کنم با غیر ایرانی ازدواج میکنم در اینده. خداییش از ترسه. میترسم. موردای زیادی دیدم.

  • پرنیان اسفند ۲۶, ۱۳۹۹

    وای خدایا ????? توان برگشت به کار نداره بیچاره

  • امير اسفند ۲۸, ۱۳۹۹

    خوب وبد همه جا پیدا میشه حالا چون با ایرانیا بدن فیلم را پخش کردن درضمن یکیشون ایرانى بود بعدشم تو خود آمریکا تا دلت بخواد آمریکایى وحشى پیا میشه اینم با اونا زندگى کرده اینجورى تربیت شده