مرجع خرید صنایع دستی ایران با ارزان‌ترین قیمت!!!

مرجع خرید صنایع دستی ایران با ارزان‌ترین قیمت!!!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صنایع دستی هر کشوری، درست مانند شناسنامه‌ی آن کشور است و گنجینه‌ای باارزش از تاریخ یک سرزمین به‌شمار می‌رود. ایران، یکی از قدیمی‌ترین و باشکوه‌ترین تمدن‌های جهان است و این موضوع را می‌توان در صنایع دستی بی‌شماری که سال‌ها از قدمت آن‌ها می‌گذرد، مشاهده کرد. با خرید صنایع دستی کشور عزیزمان، گوشه‌ای از تاریخ باشکوه سرزمین مادری‌مان را به خود یا عزیزان‌تان هدیه می‌دهید؛ اما خرید این محصولات با قیمت مناسب و کیفیت بالا، دغدغه‌ای است که تمامی خریداران صنایع دستی همواره با آن روبرو بوده‌اند. ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید با اطلاعات کامل و چشمی باز، زیباترین صنایع دستی ایرانی را با قیمتی ارزان تهیه و علاوه بر هزینه‌ها، در وقت خود نیز صرفه‌جویی کنید.

زیباترین صنایع دستی ایران، هنر و سنت دیرینه ایرانی

ایران، مهد فرهنگ و هنر است و صنایع دستی کشورمان، آوازه‌ی جهانی دارند. به هر کجای این سرزمین تاریخی که سفر کنید، صنایع دستی و هنرهای خاصی وجود دارند که سال‌ها از عمر آن‌ها می‌گذرد و هنرمندان بومی، به زیباترین شکل ممکن این صنایع را تولید می‌کنند؛ اما آیا می‌دانید که کدام‌یک از صنایع دستی ایرانی بیشترین شهرت را در دنیا دارند و نام آن‌ها مساوی نام کشورمان است؟ در ادامه شما را با معروف‌ترین و جهانی‌ترین محصولاتی که آوازه‌ی جهانی دارند و باید در لیست خرید صنایع دستی خود قرار دهید، آشنا می‌کنیم:

فرش ایرانی؛ نقش و نگار جاودان

فرش، یکی از پرفروش‌ ترین صنایع دستی ایران است که قدمتی بسیار طولانی دارد و جزو زیباترین صنایع دستی کشورمان به‌شمار می‌رود. یکی از قدیمی‌ترین فرش‌های دست‌بافت ایرانی که قدمتی ۲۵۰۰ ساله نیز دارد، قالی پازیریک است که با حدود ۳۶۰۰ گره، یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین فرش‌های ایرانی به‌شمار می‌رود. بافت فرش ایرانی در سه قالب افشان، ترنج و خشتی انجام می‌شود و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، تقارنی است که در نقوش بافته شده به چشم می‌خورد. فرش‌های دست‌بافت کاشان و تبریز، از مشهورترین دست‌بافته‌های ایرانی هستند که به‌دلیل زیبایی و ظرافت فوق‌العاده‌ای که دارند، از شهرت جهانی برخوردار هستند.

ظروف سفالی؛ صنعت دیار باستان

سفالگری، یکی دیگر از انواع هنرهای دستی بسیار زیبای ایرانی است که آوازه‌ی آن در جهان پیچیده است. با توجه به بقایای کشف شده از کوهستان‌های بختیاری و البرز مرکزی، می‌توان به این نتیجه رسید که قدمت سفال ایرانی به بیش از هشت هزار سال می‌رسد. نقش‌ونگارهای زیبا و چشم‌نوازی که هنرمندان ایرانی روی ظروف سفالی حک می‌کنند، این محصولات را به یکی از اولویت‌های اول در خرید صنایع دستی تبدیل و نام سفال ایرانی را در جهان پرآوازه کرده است.

زیورآلات دست‌ساز؛  اکسسوری های خاص ایرانی

زیورآلات دست‌ساز، از زیباترین صنایع دستی ایران هستند و همواره طرفداران بسیاری در میان دوستداران هنرهای دستی داشته‌اند. هنرمندان ایرانی، از دیرباز و با استفاده از مواد اولیه‌ی مختلف، زیورآلات زیبا و منحصربه‌فردی را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. استفاده از فلزات قیمتی مانند نقره و مس، در کنار سنگ‌هایی چون فیروزه، عقیق، یاقوت و زمرد، به تولید محصولاتی زیبا به دست هنرمندان خوش‌ذوق ایرانی منجر شده‌اند. در کنار این زیورآلات، محصولاتی که به انواع هنر‌های رودوزی مانند: زیورآلات سوزن ‌دوزی، زیورآلات پته ‌دوزی، زیورآلات ملیله ‌دوزی و… مزین می‌شوند نیز از دیگر صنایع دستی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد ایرانی به‌شمار می‌روند.

منسوجات پارچه‌ای

پارچه‌های زیبا و نفیس، از دیگر صنایع دستی ایرانی هستند که آوازه‌ی آن‌ها در سراسر جهان پخش شده است. از محبوب‌ترین پارچه‌هایی که در تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان به رومیزی ترمه، سرمه‌دوزی، سفره‌ قلمکار، زربفت و شمد اشاره کرد. چادرشب‌بافی، احرامی‌بافی، شعربافی، عریض‌بافی، مخمل‌بافی، ارمک‌بافی، برک‌بافی و…  نیز از جمله پارچه‌هایی هستند که همگی به‌دست هنرمندان توانمند ایرانی بافته می‌شوند و در زمره‌ی زیباترین صنایع دستی ایرانی قرار دارند.

صنایع دستی چوبی؛ مهارت هنرمندان ایرانی

هنرمندان ایرانی، چوب را نیز به خدمت خود درآورده‌اند و سال‌ها است که توانایی‌های خود را روی چوب، به رخ جهانیان کشیده‌اند. صنایع دستی چوبی ایرانی که هنر اصیل ایرانیان را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارند، مجموعه‌ای بی‌نظیر از تمدنی کهن هستند که ذوق و ظرافتی مثال‌زدنی را در خود نهفته دارند. صنایع دستی خاتم ‌کاری، صنایع دستی مینا کاری، صنایع دستی منبت‌ کاری و صنایع دستی معرق ‌کاری، از جمله هنرهای بی‌بدیلی هستند که به دست ایرانیان و روی محصولات چوبی نقش می‌بندند و زیبایی خاصی به این محصولات می‌بخشند. محصولات چوبی زیبا، با نقش‌ونگارهای ظریفی که نشان از ذوق و مهارت هنرمندان ایرانی دارند، یکی از بهترین گزینه‌هایی هستند که مورد توجه هنردوستان قرار می‌گیرند.

ظروف مسی؛ هنر خالص ایرانی

مسگری، یکی از هنرهای چندین هزار ساله در ایران است و ظروف مسی، از جمله زیباترین و پرطرفدارترین صنایع دستی کشورمان به‌شمار می‌روند. صنایع دستی مسی متنوع و بسیار زیبایی که به هنر خیره‌کننده‌ی هنرمندان ایرانی مزین شده‌اند، از مهم‌ترین اولویت‌هایی هستند که باید در لیست خرید خود قرار دهید و لذت بهره‌مندی از این هنر زیبا را به خود و عزیزان‌تان هدیه کنید.

صنایع دستی ایرانی را گران نخرید!

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در هنگام خرید آنلاین صنایع دستی ایران، ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد، قیمت این محصولات است. مناسب‌بودن قیمت صنایع دستی در کنار کیفیت بالای این محصولات، شرایط بسیار ایده‌آلی است که هر خریداری قصد رسیدن به آن را دارد. اگر شما نیز به دنبال چنین شرایطی هستید و دوست دارید که صنایع دستی زیبا و باکیفیت ایرانی را با قیمتی مناسب تهیه کنید، فروشگاه اینترنتی وچری، بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید از آن بهره ببرید. وچری، فروشگاه اینترنتی خرید صنایع دستی است که محصولات متنوع و باکیفیت را با قیمتی باورنکردنی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و لذت یک خرید مقرون‌به‌صرفه و سریع را نصیب آنان می‌کند.

برخلاف گذشته که برای خرید صنایع دستی باید شال و کلاه می‌کردید تا به یک فروشگاه عرضه‌ی این محصولات برسید، این روزها تنها با چند کلیک ساده می‌توانید محصوت مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید؛ پس وقت را هدر ندهید و همین حالا از این فرصت استثنائی برای خرید زیباترین صنایع دستی ارزان ‌قیمت استفاده کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود