تمایل یک هالیوودی دیگر برای ورود به سیاست؛ متیو مک کانهی سیاستمدار می شود؟

تمایل یک هالیوودی دیگر برای ورود به سیاست؛ متیو مک کانهی سیاستمدار می شود؟

متیو مک کانهی در مصاحبه ی جدیدی از تمایل خود برای ورود به عرصه ی سیاست پرده برداشت. او علاقه اش به شرکت در انتخابات فرمانداری ایالت تگزاس را تأیید کرد.

این بازیگر مشهور هالیوودی در این مصاحبه از آرزوهای خود برای فصل بعدی زندگی اش گفت.

مک کانهی در این مصاحبه گفت: «حالا به این فکر می کنم که چه نقشی می توانم به عنوان یک رهبر ایفا کنم. چون فکر می کنم چیزهایی برای یاد دادن به دیگران و سهیم شدن با آن ها داشته باشم.»

مک کانهی علاوه بر کار بازیگری، در دانشکده ی سینمای دانشگاه تگزاس هم تدریس می کند.

اما وقتی در مصاحبه ی جدیدش از او سؤال شد که آیا تمایلی برای ورود به عرصه ی سیاست به خصوص فرمانداری تگزاس دارد، در پاسخ این موضوع را تأیید کرد.

این اولین باری نیست که مک کانهی به تمایل خود برای شرکت در انتخابات فرمانداری آمریکا اشاره می کند.

او در ماه نوامبر سال گذشته ی میلادی هم در مصاحبه ای گفت با شرکت در انتخابات فرمانداری مخالفت نمی کند.

مک کانهی در اینباره گفت: «منظورم این است که تصمیم در این مورد با من نیست. تصمیمش بیشتر با مردم است تا من.»

با این حال او با صراحت نگفت که به طور جدی به ورود به عرصه ی سیاست فکر می کند.

مک کانهی در اینباره گفت: «ببینید سیاست در حال حاضر از نظر من یک حوزه ی از هم گسیخته است. اگر هدفش از نو تعریف شود، خیلی بیشتر به آن علاقه پیدا می کنم.»

این بازیگر مشهور در گذشته با صراحت درباره ی سیر حرفه ای غیرمنتظره ی خود صحبت کرده بود.

مک کانهی در ماه اکتبر سال گذشته ی میلادی در مصاحبه ای با اپرا وینفری از چالش هایی پرده برداشت که در مسیر گذر از نقش های عاشقانه به فیلم های دراماتیک تر تجربه کرد.

او در این مصاحبه گفت: «به شغل های دیگری فکر می کردم.»

و گرچه حالا مک کانهی بازیگری است که سابقه ی دریافت جایزه اسکار را دارد، اما در مصاحبه ی خود فاش کرد در آن زمان به این فکر می کرد که مربی فوتبال دبیرستان، رهبر ارکستر، راهنمای گردشگری در حیات وحش، یا معلم مدرسه شود.

مک کانهی درباره ی دورانی که از بازیگری فاصله گرفته بود گفت: «نمی خواستم به کار بازیگری برگردم.»

این بازیگر هالیوودی در بخشی از کتاب جدید خود به نام «چراغ سبزها» (Greenlights) گفته بعد از بازی در فیلم هایی همچون «چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم» (How to Lose a Guy in 10 Days) تصمیم گرفت دیگر به کلی در فیلم های عاشقانه بازی نکند. با همین تصمیم بود که او به یک پیشنهاد دستمزد ۱۴/۵ میلیون دلاری برای بازی در یک فیلم کمدی رمانتیک (که یکی از بیشترین دستمزدهای دوران کاری اش محسوب می شد) دست رد زد.

مک کانهی دراینباره نوشته: «آن پیشنهاد را رد کردم. اگر نمی توانستم چیزی که می خواهم را انجام دهم، نمی خواستم چیزی که دوست نداشتم را انجام دهم، حالا هزینه اش هر قدر که بود.»

منبع: insider
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود