معرفی بهترین مارک لباس زیر زنانه ایرانی و خارجی

معرفی بهترین مارک لباس زیر زنانه ایرانی و خارجی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

لباس زیر نه تنها در سلامت شما بلکه روی زیبایی شما هم تاثیر دارد. همانقدر که انتخاب درست یک لباس می‌تواند منجر به راحتی و احساس بهتر در شما شود؛ انتخاب اشتباه به راحتی می‌تواند برایتان دردسر ساز شود. اگر به دنبال بهترین برندهای لباس زیر ایرانی و خارجی هستید که در حال حاضر جزو بهترین‌های بازار ایران به شمار می‌آیند، پنج برندی را که در این مقاله معرفی می‌کنیم، از دست ندهید.

  1. آداک

یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید لباس زیر زنانه آداک است که از سال ۱۳۹۴ صادرات لباس به کشورهای دیگر را هم شروع کرد. این برند ایرانی یکی از با‌کیفیت‌ترین برندهایی است نسبت به انتخاب پارچه مناسب برای لباس زیر دقت بسیار زیادی دارد؛ چرا که لباس زیر با پارچه نامناسب می‌تواند به راحتی منجر به مشکلات عفونی شود.

از دیگر مزیت‌های برند لباس زیر آداک داشتن تنوع رنگ بسیار زیاد است. اگر از دیدن رنگ‌های مشابه خسته شده‌اید و دوست دارید لباس زیرهایی با مدل‌ها و رنگ‌های جدید تهیه کنید، آداک به شما کمک خواهد کرد.

انواع شورت زنانه ساده نخی، گلدار یا ساتن جزو مدل‌های تولید شده در این برند هستند که با قیمت‌های بسیار مناسب و جنس عالی ارائه می‌شوند.

  1. ساروک

ساروک یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های تولیدی لباس زیر در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ شروع کرده و تا به امروز ادامه داده است. محصولات این برند ایرانی کیفیت‌های بسیار بالایی دارند و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مهارت منابع انسانی به لباس‌هایی کاملا متفاوت با آنچه تا به امروز داشته‌اید، به شما هدیه خواهد داد. ساروک علاوه بر اینکه به تولید لباس زیر می‌پردازد، انواع لباس راحتی بسیار با‌کیفیت را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد. جالب است بدانید هدف ساروک دادن احساس راحتی به مشتریان خود است و شعار و نام برند هم بر همین مبنا انتخاب شده است؛ «بهترین احساس» شعار این برند ایرانی است و نام ساروک در فارسی به معنی پارچه‌ای است که نرم و لطیف باشد. محصولات ساروک برای خانم‌ها، آقایان، پسران و دختران تولید شده و شامل انواع ست، زیر پوش، لباس زیر، سویشرت، شلوار و شلوارک، تی شرت و موارد مشابه است. بنابراین چناچه قصد خرید محصولاتی هم‌رده محصولات استاندارد خارجی را دارید، خوب است نگاهی به محصولات ساروک بیندازید.

  1. لباس زیر بارون

اگر به دنبال یک برند ایرانی معتبر هستید که در کنار انواع محصولات متنوع به صورت تخصصی لباس زیر توری تولید کند، بارون را از دست ندهید. این برند با اینکه ایرانی است؛ اما تمام پارچه لباس‌های زیر برندش را از آلمان وارد می‌کند و نسبت به کیفیت و سلامت لباس‌هایش بسیار حساس است. بارون همچنین در زمینه تولید سوتین از کاپ‌های استاندارد استفاده می‌کند؛ چون نسبت به عوارض منفی پوشیدن سوتین‌های غیر استاندارد بر بدن آگاه است. انواع سوتین ‌های کش پهن، فانتزی، فنردار، بدون بند و غیره در انواع سایز بزرگ، متوسط و کوچک برای بانوانی طراحی می‌شوند که نسبت به انتخاب لباس زیرشان بسیار حساس و با‌دقت هستند. از محصولات این برند می‌توانید به صورت تکی و ست لباس زیر سفارش دهید و از داشتن لباس‌هایی زیبا و با کیفیت لذت ببرید.

  1. لباس زیر زنانه ترک آنیل

یکی از بهترین برندهای لباس زیر خارجی که محصولات آن در ایران هم شهرت زیادی دارد، آنیل است. برند آنیل از حدود ۴۰ سال پیش فعالیتش را در یک کارگاه کوچک در شهر استانبول شروع کرد و امروز دو کارخانه بزرگ دارد که یکی در همان شهر محل تولدش و دیگری در قونیه بنا شده‌اند و سالانه حدود ۳۰۰ مدل لباس زیر طراحی و به تعداد مورد نیاز تولید می‌کند.

جالب است بدانید برند ترک آنیل یک تیم طراحی متشکل از ۱۰ عضو دارد که همگی نسبت به جدید بودن مدل‌ها و انطباق آن‌ها با نیازهای مشتریان حساس بوده و مرتبا انواع لباس زیر تولیدی این شرکت را به روز رسانی می‌کنند تا مشتریان بیشترین احساس راحتی را تجربه کرده و از داشتن مدل‌‎های به روز لذت ببرند. بنابراین موقع خرید از این برند تردید نکنید و با خیال راحت لباس‌تان را بر اساس آخرین مد روز دنیا انتخاب کنید.

  1. اچ اند ام

حدود ۷۵ سال پیش یک شرکت چند ملیتی در سوئد راه اندازی شد که اسم آن از حروف اول Hennes & Mauritz AB برداشته و به H&M تبدیل شد که در این لینک بیشتر درباره آن توضیح داده شده است. این شرکت که یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده انواع لباس و اکسسوری در فست فشن است، خیلی زود به دلیل داشتن کیفیت بسیار عالی، لطافت زیاد و طراحی‌های زیبا توانست به یکی از پرفروش‌‎ترین برندهای لباس تبدیل شود و لاین لباس زیر مخصوص خودش را هم داشته باشد.

لباس زیر اچ اند ام جزو بهترین لباس زیرهای موجود در دنیا است. طراحی‌ها بسیار با دقت و ظریف انجام شده و استفاده از جزئیات و حتی بعضی اکسسوری‌ها در مورد لباس‌ها عادی است. به طور کلی بعید است بتوانید مدلی از لباس زیر را پیدا کنید که این برند آن را تولید نکرده باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین جنس لباس زیر هستید و مدل‌هایی خاص و متفاوت می‌خواهید انواع لباس زیر اچ اند ام را از دست ندهید.

 

بدون نظر

ورود