پدربزرگی که عاشق کفش های پاشنه دار و دامن های زنانه است

پدربزرگی که عاشق کفش های پاشنه دار و دامن های زنانه است

طرز لباس پوشیدن این مرد که پدر نیز می‎‌باشد در شرف تبدیل شدن به مد جدیدی است. این مرد ۶۱ ساله با پوشیدن دامن و کفش پاشنه بلند سعی کرده تا با قواعد همیشگی جنسیتی راجع به پوشیدن لباس‌ها مبارزه کند. این مهندس رباتیک که سمت مدیریتی بر عهده دارد، توانسته با این شکل و شمایل خود ۴۱۴ هزار نفر دنبال کننده را پیدا کند.

مارک ۶۱ ساله در نظر دارد تا نشان دهد مردان نیز با پوشیدن لباس‌های زنانه نیز همچنان مردانگی خود را حفظ می‌کنند و مردانگی ربطی به لباسی که می‌پوشند ندارد. او در یکی از پست‌هایش که در اینستاگرام بسیار معروف شد می‌نویسد: «من یک مرد معمولی و مانند بقیه مردان هستم، مردی هستم که عاشق پورشه‌ها و همسر زیبایم می‌باشم و کفش پاشنه بلند و دامن نیز در کمد من یافت می‌شود.»

مارک که ۳ فرزند دارد می‌گوید نوع لباس پوشیدنش ربطی به جنسیت او ندارد و او این گونه انتخاب کرده است تا هم شیک‌تر بنظر برسد و هم هنجارهای جنسیتی را از بین ببرد. او اشاره می‌کند چیزی که او را به پوشیدن دامن سوق داده است، مد روز، آسایش و تفاوتی است که می‌خواهد با دیگران داشته باشد. او می‌گوید: «لباس پوشیدن من ربطی به مرد بودنم ندارد. من با این نوع پوششم همچنان یک مرد، یک همسر و یک پدر هستم. حتی بعضی روزها دخترم می‌خواهد کفش‌های مرا قرض بگیرد.» او ادامه می‌دهد: « وقتی این نوع پوشش را شروع کردم همکارانم با آن مشکلی نداشتند. من خیلی از روزها دامن و کفش پاشنه بلندم را پوشیده‌ام و این دیگر برای آن‌ها هیچ شگفتی به همراه ندارد.»

در خلال همه گیری نیز او هم مانند همه خانه نشین شده است اما این باعث نشده که او از نوع پوشش خود دست بردارد. او مد و فشن خود را در خانه نیز به راه انداخته است. اکثر افرادی که با مارک سر و کار دارند از این که او هر روز این کفش‌ها را به پا می‌کند بسیار متعجب شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

کتب درسی انگلیس علیه کلیشه های جنسیتی؛ زنان مکانیک و مردان کیک پز می شوند

مبارزه برند گوچی با کلیشه های جنسیتی با طراحی پیراهن های بلند برای آقایان!

 

منبع: mirror
یک نظر

ورود

  • منم فروردین ۹, ۱۴۰۰

    تورو خدا اینا رو مد نکنین