رقص هندی رامبد جوان در شبکه نسیم + ویدئو

رقص هندی رامبد جوان در شبکه نسیم + ویدئو

تازه ترین قسمت پخش شده از سری جدید خندوانه رقص هندی رامبد جوان را به همراه داشت. در ایام نوروز و پخش سری جدید خندوانه، این برنامه هر روز با یک تم و مضمون خاص بر روی آنتن می‌رفت. برای مثال تم ژاپنی، دهه شصتی و ترسناک را در این برنامه پر بیننده شبکه نسیم دیدیم. سری جدید نیز مانند سری‌های قبلی این برنامه تا به امروز کم حاشیه نداشته است و این نشان می‌دهد که حاشیه حالا حالاها همراه رامبد جوان و برنامه‌اش خواهد بود.

پس از پخش قسمت ژاپنی خندوانه بود که رویا شریف (تهیه کننده) این قسمت از برنامه خندوانه را توهین به فرهنگ ژاپن خواند و گفت: «جناب رامبد جوان، واقعا متاسفم که بی برنامگی و هجو، جنابعالی را به جایی رسانده که یک برنامه کامل را به مسخره کردن فرهنگ غنی و شرافت اصیل سامورایی اختصاص داده‌اید. قطعا از شما شکایت رسمی خواهیم کرد و شما و آقای احسانی (مدیر شبکه نسیم)، باید پاسخگوی این بی حرمتی بی شرمانه به فرهنگ غنی یک کشور اصیل باشید.»

حال در تازه‌ترین قسمت پخش شده از سری جدید خندوانه، رامبد جوان به سراغ فرهنگ هندوستان رفته و با گریم خود که شبیه آمیتا باچان است، انواع و اقسام رقص و حرکات موزون را به همراه چندین نفر دیگر با آهنگ‌های هندی به نمایش می‌گذارد.

قرار بود سری جدید خندوانه در سال قبل و برای ایام نوروز سال ۱۳۹۹ پخش شود که شیوع و همه گیری ویروس کرونا، رامبد جوان را از این کار منصرف کرد. سپس با مشخص شدن این که ویروس کووید-۱۹ به زودی ریشه کن نخواهد شد ساخت سری جدید خندوانه در دستور کار قرار گرفت و رامبد جوان هم در صفحه اینستاگرام خود به دعوت از علاقمندان برای حضور در قسمت سوم خنداننده شو پرداخت. در آخر نیز از ۷ اسفند سال ۱۳۹۹ فیلمبرداری این برنامه شروع شد و به صورت رسمی از ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ به روی آنتن رفت.

 

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • xپلاس فروردین ۷, ۱۴۰۲

    این اسکول سینمای ایران رو لطفاً این قد بهش بها ندین