حمله کیهان به سلبریتی‌ های مخالف توافق ایران و چین

حمله کیهان به سلبریتی‌ های مخالف توافق ایران و چین

از زمان اعلام توافق ایران و چین این موضوع واکنش های متفاوتی را در میان اقشار مختلف مردم کشور به دنبال داشته است.

در این میان، برخی چهره های مشهور نیز به دلایل مختلف با آن مخالفت کردند. تعدادی از آن ها این توافق را فروش ایران می دانند و آن را با قرارداد ترکمنچای مقایسه می کنند.

روزنامه کیهان از برخی سلبریتی ها و بازیگران به خاطر موضع گیری آن ها در برابر توافق ایران و چین انتقاد کرد. این روزنامه در مطلب خود از سه تن از بازیگران یعنی گلشیفته فراهانی، رضا کیانیان و پرستو صالحی که در روزهای گذشته به انتقاد از این توافق پرداخته بودند نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم نام برد.

کیهان در اینباره نوشت:

برخی سلبریتی‌های بی‌سواد و دوتابعیتی به بهانه امضای سند جامع راهبردی همکاری‌های ایران و چین، نگران منافع و امنیت ملی ‌شدند. اما مضحک بودن نگرانی سلبریتی‌ها از سند یاد شده تنها به دوتابعیتی بودن برخی از آنها برنمی‌گردد. نکته بامزه‌تر و البته مضحک‌تر این است که این حضرات پرحاشیه، بدون اینکه یک خط یا یک بند از سند راهبردی را خوانده باشند در حال‌ گریبان چاک کردن و هیاهو هستند و دقیقاً چیزی را می‌گویند که رسانه‌های معاند و وهابی و بهایی و صهیونیستی نشخوار و حقنه می‌کنند.

یکی از این سلبریتی‌ها «ر.ک» است که بازیگر فیلم‌های مدیر تولید شرکت فیلمسازی‌ اشرف پهلوی شناخته می‌شود. فرد دیگر گلشیفته فراهانی است که با تظاهرات جنسی، هیچ نسبتی با ایرانی بودن و فرهنگ ایرانی ندارد. فرد دیگر زنی موسوم به «پ.ص» است که به‌دلیل منزوی شدن در عرصه بازیگری، از هر موضوعی برای مطرح کردن خود استفاده می‌کند ولو به قیمت تمسخرش توسط مردم!

جالب است که هیچ از سلبریتی‌های هدف نظر، به‌دلیل تحریم‌ها و جنایت‌های آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران نگران نشده‌اند و تنها در برابر سند و رویدادی به تکاپو افتاده‌اند که دقیقاً خلاف منافع آمریکا و غرب است.

این مطلب کیهان اما واکنش پرستو صالحی را به دنبال داشت.

او در پستی اینستاگرامی در پاسخ به روزنامه کیهان نوشت:

در جواب تراوشات ذهنی کیهان

یک _بنده دو تابعیتی نیستم کلا در تمام عمرم فقط ترکیه رفتم.

دو _ فرمودین یک خط از سند راهبردی را نخوانده اند، دقیقا مسئله مطرح شده از جانب خیلی از دوستان همین بود، “دانستن” که حق شهروند هر کشوری ست و عدم شفافیت است که باعث بروز شک و تردید در دل مردم می شود.

سه_ برای من (پ ص )فقط و فقط منافع کشور و مردمم مهم است گور پدر دولتمردان و سیاستمداران آمریکا، چین، اسرائیل و …

طبق معمول استاد ( ر ک ) رو بستین به پهلوی، گلشیفته فراهانی رو هم کلا از ایرانی بودن خلع فرمودید منم که یک زن منزوی در سینمام (وقتی به یک فرد یا موضوعی پرداخته میشود قطعا آن شخص یا موضوع مهم و اثرگذار هستند).

و اما تمایل به مطرح شدن ، دوستان گفتم متذکر شم که از طریق صفحه ی تلویزیون و پرده سینما بیشتر و بهتر میشود مطرح و دیده شد تا صحبت از حق و حقوق مردم کردن و عواقبش که کمترینش بیکاری ست متحمل شدن و خدارو شکر بنده شانس دیده شدن در کسوت بازیگری را با افتخار سالها برخوردار بودم و با این اوصاف دغدغه ی دیده شدن در ۴۳ سالگی ام منتفی ست !!!

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • میهمان فروردین ۱۵, ۱۴۰۰

    باید به کیهان فرمود دقیقا شما که زحمت کشیدی این همه ملت رو مسخره کردی یکم زحمت می دادی مفاد و بندها رو مطرح بفرمایید تا لازم نباشه انقدر همه رو به سخره بگیرید کلا عادت کردید به غدم شفافیت تازه کسی هم می یاد مفادش رو بگید تا بدونید انگ وهابی و بهایی و معاند و … می زنید منطق جنگله مگه

    • L فروردین ۱۵, ۱۴۰۰

      دقیقا