حواشی اضافه کردن آب به شیرهای شرکت کاله و پاسخ مدیرعامل این شرکت + ویدئو

حواشی اضافه کردن آب به شیرهای شرکت کاله و پاسخ مدیرعامل این شرکت + ویدئو

روز نوزدهم فروردین ماه با انتشار فیلمی در اینستاگرام شایعات بسیار زیادی در مورد شیرهای شرکت کاله ایجاد شد. در این فیلم چند مرد دیده می‌شوند که پشت کامیون حمل محصولات کاله، در حال پر کردن شیرهای شرکت مذکور با آب هستند. برخی از شایعات حاکی از این بود که این بطری‌ها مرجوعی بوده و خودروی حمل که یکی از وظایفش مرجوع کردن کالاست، احتمالا سعی داشته با اضافه کردن آب به آن‌ها بطری‌های بیشتری را تحویل دهد.

پلیس فتا پس از پخش این ویدئو خبر از دستگیری افرادی داد که در پر کردن بطری‌ شیر با آب دست داشتند. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ، سرهنگ داود معظمی گودرزی در این مورد گفت: «رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت و سپس پس از آن ساعاتی بعد سرنخ‌هایی از این افراد به دست آمد. هر سه نفر از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران بودند. این افراد با حکم قضایی بازداشت شده‌اند و اذعان داشته‌اند که تمام بطری‌هایی که آن‌ها در حال پر کردن آن بوده‌اند جز مرجوعی‌ها و تاریخ گذشته‌ها بوده و آن‌ها می‌خواستند با افزایش تعداد بطری‌های شیر از شرکت کاله سو استفاده کنند و قصدی برای فروش آن‌ها نداشتند.»

همچنین این اتفاق‌ها از چشم مدیر عامل شرکت کاله دور نماند و او در مورد این موارد توضیحاتی را ارائه کرد. غلامعلی سلیمانی مدیر شرکت مذکور عنوان کرد: «در خصوص این فیلم بررسی‌هایی آغاز شده است اما هنوز تحقیقات پایان نیافته و کامل نشده است. این افراد کارگر و کارمند بوده و در حال انجام عمل خلافی هستند که باید رفتار و علت این کار آن‌ها مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. این قضیه از روزهای گذشته در حال بررسی است. از کشورهای مختلف، از طرف دوستان و مسئولان مرتبط این ویدئو برای من فرستاده شده و دستور تحقیق جدی و کامل در این خصوص داده شده است.»

او همچنین افزود: «حتی احتمال دارد این یک عمل تخریبی باشد چرا که رقابت در بین شرکت‌ها زیاد است و ما به تازگی دستگاه‌هایی را وارد کشور کرده‌ایم که شیرهای پاستوریزه‌ای که تا دیروز در ایران ۵ روز امکان امکان حفظ و نگه‌داری سلامت آن‌ها وجود داشت، با تکنیک تازه به ۳۰ روز دوام و سلامت برسد.»

 

بیشتر بخوانید:

۷ استفاده غیرمعمول از شیر که می توانند روزتان را بسازد

یک نظر

ورود

  • جیم موریارتی فروردین ۲۱, ۱۴۰۰

    کاله خیلی خوبه. حتماً یه کار خرابکارانه است برای مخدوش کردن چهره شرکت.