مارمولک بزرگی که در فروشگاهی به دنبال آب و غذا می‌گشت! + ویدئو

مارمولک بزرگی که در فروشگاهی به دنبال آب و غذا می‌گشت! + ویدئو

به شما قول می‌دهیم تاکنون همچین چیزی را نظاره نکرده بودید. یک مارمولک عظیم‌الجثه با حضور در قفسه‌های یک فروشگاه در تایلند تعجب همگان را برانگیخت. این خلاصه داستان یک فیلم نیست و کاملا حقیقت دارد! وقتی این مارمولک به بالای قفسه‌ها می‌رسد در پس زمینه صدای فریاد و خنده مردم را می‌شنویم. این ویدئو که تقریبا در تمام دنیا معروف شده است را یکی از شهروندان در شهر بانکوک تایلند به ثبت رسانده است.

مارمولک فروشگاه

همانطور که در تصویر هم دیده می‌شود این مارمولک (یا بزمجه) بسیار بزرگ بوده و گفته‌ها حاکی از آن است که طولی به اندازه ۲.۵ متر دارد! و دومین مارمولک بزرگ دنیاست. خریداران حاضر در فروشگاه از دیدن این صحنه بسیار هیجان زده و متعجب شده بودند. چرا که خریداران و مشتری‌ها در اکثر اوقات هنگام خرید میان وعده یا چیزهای دیگر انتظار دیدن و رد شدن هیچ حیوانی را ندارند چه رسد به این که یک مارمولک بسیار بزرگ را ببینند. یکی از شهروندان در این ویدئو دیده می‌شود که با نگرانی فریاد می‌زند: «قفسه‌ها دارند از بین می‌روند، خدای من! این دیگر چیست؟!»

مارمولک فروشگاه

خوشبختانه با اقدام به موقع، یکی از کارمندان این فروشگاه در طی تماس با پلیس از آن‌ها کمک خواست، سپس یک تیم امدادگر به سمت این فروشگاه روانه شده و این موجود غول پیکر را از فروشگاه بیرون کردند. با وجود تمام کارهای جالب و وحشتناک خود این حیوان نتوانست هیچ غذایی را برای خود دست و پا کند. بسیاری اعتقاد دارند که این موجود بزرگ برای یافتن غذا از خانه و محل زندگی خود خارج شده و با توجه به خشکسالی در ماه‌های گذشته و خشک شدن بسیاری از دریاچه‌ها این حیوان گرسنه و تشنه به دنبال آب و غذایی بوده است.

این اولین باری نیست که مارمولک‌ها به حریم انسان‌ها پا می‌گذارند. در سال ۲۰۱۶ نیز چند مارمولک (البته با اندازه کوچک‌تر!) از پارکی در بانکوک گذر کرده و به گیاهان آسیب رسانده و باعث ترس رهگذران شده بود.

 

بیشتر بخوانید:

۱۲ حقیقت جالب درباره توانایی های خارق العاده «مارمولک ها»

با ۵ گونه از مارمولک های نادری آشنا شوید که قابلیت های خارق العاده ای دارند

منبع: indiatimes
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود