اعترافات جدید میلادی حاتمی: «هرچه دیدید اجاره ای بود»

اعترافات جدید میلادی حاتمی: «هرچه دیدید اجاره ای بود»

رسول کوهپایه زاده طی چند روز اخیر در مورد آخرین اوضاع موکلش اعلام کرد که هفته گذشته بازپرس با ملاقات او و میلاد حاتمی موافقت کرده است. کوهپایه زاده در ادامه گفت اتهامات وارده به موکلش در دو زمینه اخلاقی و مالی است و تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.

میلاد حاتمی

اسفند ماه سال ۱۳۹۹ بود که میلاد حاتمی به پلیس ایران تحویل داده شد. در زمان دستگیری، از میلاد حاتمی به عنوان یکی از سردسته‌های باندهای شرط‌بندی و کلاهبردار یاد شده است. البته دستگیری میلاد حاتمی توسط پلیس ترکیه مربوط به اوایل زمستان سال ۱۳۹۹ است.

میلاد حاتمی

میلاد حاتمی

میلاد حاتمی

او طی اعترافات خود اعلام کرد که تمام سایت‌ها متعلق به دو فردی به نام فرشید امیر شقاقی و پدرش سعدالله بوده است. این دو نفر خانه، ماشین و باقی وسائل لاکچری را برای مبلغان خود اجاره می‌کردند و در ماه فقط ۲۰ درصد از پول‌هایی که از مردم گرفته می‌شد را به حساب آن‌ها واریز می‌کردند و ۸۰ درصد پول‌ها مستقیما توسط فرشید امیر شقاقی برداشت می‌شده است. هر چند ماه یکبار برای آن که آدرس و محل اقامتشان لو نرود فرشید امیر شقاقی برایشان خانه و ماشین اجاره می‌کرده است. او می‌گوید: «من از خودم چیزی نداشتم و ندارم بلکه تمام آن‌هایی که می‌دیدید همه اجاره بود. نه تنها من بلکه همه کسانی که سایت شرط‌بندی دارند به همین شکل هستند.»

میلاد حاتمی

میلاد حاتمی متولد سال ۱۳۶۰، تا قبل از دستگیری توانسته بود در صفحه اینستاگرام خود ۳ میلیون دنبال کننده را جذب کند. او در ابتدا با انتشار تصاویری از دختران جوان ادعا می‌کرد که مربی بدنسازی آن‌هاست و خود را «آقای مربی» می‌خواند. پس از مدتی گذشتن از این ماجراها او به ترکیه مهاجرت کرد. او در ترکیه فعالیت‌های خود را شروع کرد و سعی کرد با انتشار پست‌های مبتذل به جذب دنبال کننده بپردازد. وی سپس بعد از این کار به سایت‌های شرط‌بندی روی آورد.

میلاد حاتمی

میلاد حاتمی در زمان حضورش در ترکیه ۲ سایت شرط‌بندی را اداره می‌کرد و به گفته خودش با انجام بازی‌هایش در ماه ۳۰۰ میلیون تومان درآمد داشت. او مانند دیگر شاخ‌های اینستاگرامی با انتشار تصاویر از زندگی لاکچری خود به جذب دنبال کننده می‌پرداخت. حضور دختران جوان در تصاویر او نیز یکی از دلایل دنبال کننده‌های بالای او بود. او در زمان حضورش در اینستاگرام جوانان و دنبال کننده‌های خود را به انجام چالش‌هایی دعوت می‌کرد که حرمت خانه و خانواده را بیشتر از قبل از بین می‌برد. او پس از آشنایی با «سحر» ارتباط و پست‌هایش راجع به دختران و زنان قبلی را از بین برد و در ادامه فقط با او در اینستاگرام پست می‌گذاشت. این دو پس از مدتی آشنایی با هم ازدواج کردند که حاصل آن یک فرزند دختر است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات دستگیری میلاد حاتمی؛ مدیر سایت های شرط بندی به ایران بازگردانده شد

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود