۱۰ فیلم خنده دار سینما که بر اساس مقدار خنده تماشاچی ها انتخاب شده اند

۱۰ فیلم خنده دار سینما که بر اساس مقدار خنده تماشاچی ها انتخاب شده اند

یکی از سرویس‌های استریم فیلم از بینندگان خود در مورد ۱۰ مورد از خنده‌دارترین فیلم‌هایشان نظرسنجی‌ای را به اجرا درآورد. بینندگان نیز این تست را انجام داده و گفتند که در هر فیلم در هر دقیقه چند بار خندیده‌اند. با این که این نظرسنجی جهانی نبود اما روش آن‌ها برای این اندازه‌گیری منحصر به فرد بوده و ارزش توجه کردن به آن را داشت. با هم نگاهی به این فیلم‌ها خواهیم انداخت.

۱- ۳ خنده در هر دقیقه – Airplane!

یک خلبان را تصور کنید که از پرواز می‌ترسد. خب این خلاصه داستانی بود از فیلم Airplane! که این فضا و حتی بدتر از آن را برای ما به تصویر می‌کشد. یک خلبان سابق باید راهی برای فرود هواپیما در یک وضعیت اضطراری پیدا کند و به ترسش از پرواز غلبه کند.

۲- ۲.۴ خنده در هر دقیقه – The Hangover

هیچ جای شگفتی ندارد که بدانیم این فیلم توانست پس از موفقیت نسخه اولش در دو نسخه دیگر ساخته شده و به سه گانه تبدیل شود. داستان در مورد چند جوان است که به یک مهمانی مجردی می‌روند و صبح که از خواب بیدار می‌شوند یادشان نمی‌آید چه دست گل‌هایی به آب داده‌اند.

۳- ۲.۳ خنده در هر دقیقه – Naked Gun: From the Files of Police Squad!

این فیلم و ادامه‌های آن توانستند برای سال‌ها خنده را به روی لب مردم بکشانند. داستان فیلم در مورد کارآگاه پلیسی است که سعی می‌کند ملکه انگلیس را از اتفاقاتی که برای او رخ داده نجات دهد.

۴- ۱.۹ خنده در هر دقیقه – Superbad

داستان این فیلم خنده‌دار در مورد چند پسر دبیرستانی است که در مدرسه خود شیطنت‌هایی را انجام می‌دهند.

۵- ۱.۷ خنده در دقیقه – Borat

بورات فقط برای یک هدف به آمریکا مهاجرت می‌کند و آن ساخت یک مستند در مورد کشور است. او در این راه متوجه می‌شود آمریکا درست شبیه کشور خودش است.

۶- ۱.۶ خنده در دقیقه – Anchorman: the Legend of Ron Burgundy

ران بورگندی شخصیت اصلی این فیلم است و او و همکارانش یک مرکز اخبار را تشکیل می‌دهند. همه چیز در حالت عادی خود قرار دارد تا این که یک زن جاه طلب تصمیم می‌گیرد که به این مرکز خبری بیاید.

۷- ۱.۵ خنده در دقیقه – American Pie

در این مجموعه فیلم‌ها ما زندگی جوانان را از زاویه دیگری می‌بینیم. این فیلم به طور کل در دنیا به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد.

۸- ۱.۴ خنده در هر دقیقه – Bridesmaids

داستان در مورد دختری است که قرار است به زودی مراسم عروسی خود را برگزار کند. او دوستانش را به این مراسم دعوت می‌کند و هر کدام از آن‌ها می‌خواهند این مراسم را به شیوه خود اجرا کنند که این باعث ایجاد ماجرایی خنده‌دار می‌شود.

۹- ۱.۳ خنده در هر دقیقه – Shaun of the Dead

شخصیت اصلی در این فیلم فروشنده‌ایست که هیچ جهتی در زندگی خود ندارد. به هر حال، زندگی او تغییر کرده و اوضاع از حالت حوصله سربرشان درمی‌آیند. وقتی کل جامعه تبدیل به زامبی می‌شوند فیلم باعث ایجاد لحظه‌های کمدی بسیاری می‌شود.

۱۰- ۱.۲ خنده در هر دقیقه – Life of Brian

این فیلم به زمان رومی‌ها مربوط می‌شود. اما در عین حال در این فیلم از یک سری جوک‌هایی استفاده شده که باعث شده پخش آن در بسیاری از کشورها ممنوع شود.

 

منبع: brightside
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود