چند پیشنهاد هدیه برای روز معلم ۱۴۰۰

چند پیشنهاد هدیه برای روز معلم ۱۴۰۰

دیگر چیزی تا ۱۲ اردیبهشت ، روز معلم باقی نمانده، روزی که به بزرگداشت مقام معلم اختصاص داده شده است.

روز معلم فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات معلمین است. در این روز بسیاری به روش های مختلف از معلمان خود تقدیر و تشکر می کنند، از ارسال پیام تبریک گرفته تا خرید انواع هدیه.

ما هم در این مطلب چند پیشنهاد برای هدیه روز معلم داریم که با هر بودجه ای سازگار هستند. با ما همراه باشید.

روسری از آن چیزهایی است که همیشه می تواند گزینه ی مناسبی برای هدیه دادن به خانم ها باشد و هر خانمی را خوشحال می کند. و چه چیزی بهتر از این روسری گلدار زیبا که تداعی گر طراوت بهاری ماه اردیبهشت هم هست.

[affiliate_card id=”313894″]

عطر هم از آن هدیه هایی است که همه از آن استقبال می کنند. این عطر مردانه که رایحه ی گرمش ترکیبی از بوی میوه و گل است، قیمت مناسبی هم دارد.

[affiliate_card id=”313897″]

کیف های کمری چند سالی است دوباره به صحنه ی مد روز دنیا بازگشته اند و البته به دلیل کاربردی بودن و سبکی، طرفداران زیادی هم دارند. این کیف چرم زنانه که حتماً شما هم با شیک بودن آن موافقید، می تواند هدیه ی خوبی باشد.

[affiliate_card id=”313901″]

کمربند یکی از کاربردی ترین هدیه ها است و شاید بیراه نباشد اگر بگوییم هر قدر از آن داشته باشیم کم است. این کمربند چرم مردانه ی قهوه ای رنگ با لباس های زیادی هم ست می شود.

[affiliate_card id=”313904″]

هدایای ست معمولاً به صرفه تر از خرید جداگانه ی چند قلم هدیه هستند. این ست ادوتویلت جذاب زنانه شامل ادوتویلت، اسپری و لوسیون بدن می شود و بوی شیرینی ترکیبی از رایحه ی میوه و وانیل دارد.

[affiliate_card id=”313914″]

یک ست بهداشتی پرکاربرد هم برای آقایان داریم که شامل شامپو (سر و بدن)، کرم مرطوب کننده ی ضد چروک و ضد آفتاب، لوسیون بعد از اصلاح، نرم کننده لب و ژل شستشوی صورت می شود که همگی مناسب انواع پوست هستند.

[affiliate_card id=”313918″]

این کیف دوشی چرم زیبا با آن رنگ ملایمش بسیار مناسب استایل های خنک بهاری و تابستانی است و می تواند برای بسیاری از خانم ها جذاب باشد.

[affiliate_card id=”313923″]

این ست چرم مردانه که شامل کمربند، کیف پول و جاکلیدی می شود، هم بسیار شیک و کاربردی است و هم با جعبه ی زیبایی که دارد گزینه ی مناسبی برای هدیه دادن محسوب می شود.

[affiliate_card id=”313927″]

یک ست مشابه زنانه هم در نظر گرفته ایم که شامل کیف پول و جاکارتی چرم می شود و آن هم دارای جعبه است.

[affiliate_card id=”313931″]

کیف های اداری هم طرفداران زیادی میان آقایان دارند. این کیف چرم جادار و زیبا که رنگ قهوه ای بسیار شیکی هم دارد، مکمل خوبی برای یک استایل جذاب مردانه است.

[affiliate_card id=”313934″]

زیورآلات یکی از گزینه های همیشگی برای هدیه دادن به خانم هستند. این آویز گردنبند طلا که دارای سنگ سواروسکی هم هست، طرح بسیار زیبا و لطیفی دارد.

[affiliate_card id=”313937″]

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • شهرزاد اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰

    سلام.دوستان اصفهانی یه سر به پیج زیر بزنید چیزای قشنگی داره برای هدیه دادن با قیمت مناسب