واکنش سیامک انصاری به شوخی های فضای مجازی با تبلیغات تلویزیونی اش

واکنش سیامک انصاری به شوخی های فضای مجازی با تبلیغات تلویزیونی اش

سیامک انصاری به همراه علیرضا عصار مهمان این هفته ی برنامه ی گفتگو محور «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی بود که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

در بخشی از این مصاحبه انصاری در پاسخ به سؤال شهاب حسینی دراینباره که آیا از شوخی هایی که در فضای مجازی با تبلیغات تلویزیونی اش می شود دلگیر است، گفت: «من این‌ها را می‌بینم از خنده غش می‌کنم. من کمدینم، غیر از این چیزی راجع به بازیگری در ذهنم نیست و کمدی را به خاطر روحیه‌ام انتخاب کرده‌ام. وقتی در سریالی مثل “در حاشیه” بازی و با مشاغل مختلف شوخی می‌کنم اگر خودم این ظرفیت را نداشته باشم که وقتی کاری می‌کنم با من شوخی کنند، فردا به من چه می‌گویند؟ واقعاً چه می‌شود؟»

او ادامه داد: «به نظر من کسانی ناراحت می‌شوند که علی‌رغم کاری که می‌کنند و برداشتی که اجتماع از آن‌ها دارد خودشان در خلوت خودشان تصور دیگری از خود دارند. مثل این که من تصور کنم استاد فلسفه‌ام اما وقتی این جا می‌آیم و می‌گویم “سلام، من…” مردم می‌توانند باقی جمله‌ام را حدس بزنند. تصور مردم این است و من این را به وجود آورده‌ام. شهاب جان شما بازیگری، چقدر با صحنه‌هایی از بازی شما در فیلم‌های مختلف شوخی کرده‌اند و کمدی و جذاب هم بوده است، این توهین‌آمیز نیست و چیزی نیست که کسی را ناراحت کند.»

انصاری با بیان این‌که «وقتی شغل بازیگری را انتخاب می‌کنی درجا به ۸۰ میلیون نفر اجازه می‌دهی که راجع به شما نظر بدهند و نقدت کنند»، افزود: «از آن لحظه به بعد حق هیچ‌گونه شکایت و گله‌ای نداری چون شما این شغل را انتخاب کرده و این اجازه را به آن ۸۰ میلیون نفر داده‌ای.»

این صحبت های سیامک انصاری و استقبال وی از شوخی ها و پذیرش انتقادات مورد تحسین کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

سال گذشته سیامک انصاری در مجموعه تبلیغات تلویزیونی یک وبسایت کسب و کار حضور داشت که با حواشی رو به رو شد.

تکرار بیش از اندازه ی این آگهی تبلیغاتی در تلویزیون و همزمانی آن با پخش سریال «صفر بیست و یک»، اولین تجربه ی کارگردانی انصاری که خود نیز در آن حضور داشت، سبب شد این تبلیغات به جای اثرگذاری بر مخاطب، بیشتر مورد انتقاد قرار گیرد و سیامک انصاری خود نیز سوژه ی شوخی های کاربران شبکه های اجتماعی شود.

روزنامه ی فرهیختگان نیز در گزارشی به محاسبه ی تخمینی هزینه ی پخش آگهی های تبلیغاتی این وبسایت پرداخت. بر اساس محاسبات این روزنامه، این مبلغ در ماه چیزی در حدود ۵۸۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود و این سؤال را به ذهن می آورد که وقتی مالکان این برند حاضر به چنین مبلغی برای تبلیغات بودند، چه مبلغی برای چهره تبلیغاتی خود یعنی سیامک انصاری در نظر گرفته بودند.

بیشتر بخوانید:

داستان زبل خان؛ «سلام، من سیامک انصاری هستم»

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • کوروش اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰

    درود بر شما جناب سیامک انصاری.
    جنتلمن یعنی همین