ساخت اسپین آف جدیدی با عنوان Ballerina بعد از انتشار جان ویک ۴

ساخت اسپین آف جدیدی با عنوان Ballerina  بعد از انتشار جان ویک ۴

به نظر می رسد دنیای John Wick بزودی گسترش یابد. در حالی که شبکه Starz هنوز در حال کار بر روی The Continental است- پیش درآمدی که ماجراهای آن دهه ها قبل از سه گانه اصلی رخ می دهد- استودیو Lionsgate ساخت فیلمی با عنوان Ballerina را از روی این فرانچایز در دست اقدام دارد. آنطور که مشخص شده، ظاهراً این فیلم در واقع از فیلم John Wick 4 مشتق خواهد شد. در روزهای اخیر درخواستی برای تست بازیگری در فضای آنلاین منتشر شده که نشان می دهد شخصیت بالرینا در چهارمین فیلم از مجموعه John Wick ظاهر شده و پس از آن در فرانچایز خود بازی خواهد کرد.

دنیای John Wick بزودی گسترش یابد زیرا استودیو Lionsgate ساخت فیلمی با عنوان Ballerina را از روی این فرانچایز در دست اقدام دارد.

این درخواست بازیگری می گوید که به دنبال یک بازیگر زن ۲۰ تا ۳۰ ساله است تا نقش بی نام یک بالرین را بازی کند. این نقش در کنار نقش کیانو ریوز و یک نقش بی نام که با عنوان مرشد آسیایی از آن یاد شده و سنی برای آن در نظر گرفته نشده، جزو نقش های اصلی اعلام شده اند. این درخواست تست بازیگری می گوید که ساخت این قسمت از مجموعه جان ویک هنوز در مرحله بازنویسی سناریو قرار دارد. از آنجایی که این ماجرا به فوریه گذشته باز می گردد، کاملاً امکان دارد که بازیگران این اسپین آف انتخاب شده باشند. در واقع، کیانو ریوز ماه گذشته در برلین دیده شد در حالی که خود را برای نقش آفرینی در قسمت چهارم آماده می کرد. ماه می گذشته نیز اعلام شد که کلویی گریس مورتز برای بازی در نقش شخصیت بالرینا در نظر گرفته شده است.

دنیای John Wick بزودی گسترش یابد زیرا استودیو Lionsgate ساخت فیلمی با عنوان Ballerina را از روی این فرانچایز در دست اقدام دارد.

در آن دوران، نام این شخصیت رونی براون اعلام شده و انتظار می رفت که به مقابله با تروریست ها و سندیکاهای جنایی در سراسر جهان بپردازد. همچنین انتظار می رود که این فرانچایز جدید شاهد حضور شخصیت هایی باشد که برای اولین بار توسط آنجلیکا هیوستون در John Wick: Chapter 3- Parabellum معرفی شدند. ظاهراً چاد استاهلسکی نقشی در کارگردانی Ballerina نداشته و لن وایزمن به جای وی کارگردانی را بر عهده خواهد داشت. اما استاهلسکی به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت تا مطمئن شود فیلم جدید در زمینه روایت با فیلم های قبلی جان ویک سازگار باشد. تاریخ اکران فیلم Wick: Chapter 4 در آخرین بروزرسانی، ۲۷ می ۲۰۲۲ اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی و نقد فیلم Nobody ؛ باب اودنکرک در قالب John Wick در یک اکشن معمولی

منبع: comicbook
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود