بازی ننه علی در آخرین سریال علی انصاریان + ویدئو

بازی ننه علی در آخرین سریال علی انصاریان + ویدئو

این روزها به مناسبت فرا رسیدن شب‌ های قدر، سریال «سرزده» با بازی زنده‌ یاد علی انصاریان ، به طور همزمان از شبکه های یک سیما و آی‌ فیلم در حال پخش است.

«سرزده» ساخته ی بهادر اسدی، آخرین سریال تلویزیونی مرحوم انصاریان بود که در سال ۹۹ پخش شد. مادر انصاریان نیز در سکانس کوتاهی از این سریال نقش آفرینی کرده است.

در سریال پلیسی «سرزده» علاوه بر زنده‌ یاد علی انصاریان، بهرنگ علوی، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی و رامبد شکرآبی نیز نقش‌ آفرینی کرده‌ اند.

داستان سریال «سرزده» داستان رضا و اصلان است که رقبای کشتی چوخه بوده و از دوستان قدیمی هستند. رضا، پلیس شده و اصلان هم در کارهای خلاف فعالیت دارد. رضا در چهار سال قبل موفق می شود که اصلان را دستگیر کند. اصلان اکنون از زندان آزاد شده است و در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان که شرایط کرونایی در ایران حاکم است، قصد انجام آخرین کار و توبه کردن را دارد که کارهایش خراب می‌شود؛ چون ردش توسط یکی از افراد رضا زده شده و رضا و اصلان دوباره رو به روی هم قرار می‌گیرند.

پخش سریال «سرزده» از ۱۱ اردیبهشت به مدت ۵ شب آغاز شد. این سریال در ۱۰ قسمت ساخته شده که هر روز ۲ قسمت از آن از شبکه های یک سیما و آی فیلم به نمایش گذاشته می‌ شود. علاقمندان می توانند این سریال پلیسی‌ اجتماعی را هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی فیلم و ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما تماشا کنند.

علی انصاریان بازیکن سابق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه ۱۵ بهمن بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ۴۳ سالگی از دنیا رفت.

روز هشتم بهمن ماه خبر درگذشت مهرداد میناوند ستاره ی سابق فوتبال ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و یک هفته پس از آن دوست و همبازی سابقش علی انصاریان.

گفته می شود انصاریان و میناوند در جریان بازی پرسپولیس و استقلال، در برنامه ی تصویری اپلیکیشن پرسپولیس حضور داشتند و انتقال ویروس در استودیوی همین برنامه صورت گرفته بود، برنامه‌‌ ای بدون رعایت پروتکل‌ ها که در آن مجری و مهمانان ماسک نزده بودند و فاصله‌گذاری کافی نیز بین آن ها لحاظ نشده بود.

پس از انتقال میناوند به بیمارستان لاله ی تهران به دنبال وخامت حالش، انصاریان گفته بود او نیز مبتلا شده اما شرایط خوبی دارد.

با این حال، با شدت گرفتن بیماری، انصاریان هم در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری شد. وضعیت علی انصاریان در ابتدا امیدوار کننده و رو به بهبودی اعلام می‌ شد اما پزشکان ناگهان خبر از وخامت حال او دادند.

پس از انتشار خبر درگذشت علی انصاریان، بسیاری از کاربران ایرانی با انتشار عکس‌ ها و ویدئوهای متعدد از این فوتبالیست در شبکه های اجتماعی اندوه و تأسف خود را از مرگ نابهنگام ستاره ی سابق تیم ملی ایران ابراز کردند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود