نتایج لاتاری ۲۰۲۲ امشب اعلام میشود و مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری چیست؟ + پیشنهاد برتر مهاجر

نتایج لاتاری ۲۰۲۲ امشب اعلام میشود و مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری چیست؟ + پیشنهاد برتر مهاجر

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برندگان لاتاری عزیز توجه داشته باشید که فرصت برنده شدن برای تعدادی محدودی از افراد است که شما جزء آن دسته از افراد بودید که یک تبریک ویژه به شما دوست عزیز می گوییم. شما توانستید از بین بیش از ۷۵۰.۰۰۰ نفر ثبت نام کننده ایرانی برنده لاتاری گرین کارت آمریکا شوید. حالا که جز ۶۰۰۰ نفر برنده هستید، باید به اقدامات و مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری خود فکر کنید. موضوعی که قبل از هر چیز باید به آن توجه کنید این است که کلا حدود ۳۸۰۰ ویزا برای ایرانیانی که در لاتاری برنده شدند، صادر می شود؛ بنابراین اگر می خواهید شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا از دست ندهید هر چه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهید.

پکیج آموزشی مخصوص برندگان لاتاری

مجموعه برترمهاجر برای شما عزیزان یک پکیج آموزشی تهیه دیده که از طریق اون میتونید تمامی مراحل رو آموزش ببینید ، از نحوه پر کردن فرم DS-260  مخصوص برندگان لاتاری تا نحوه پیکاپ ویزا و انتخاب منطقه پستی و .. رو کامل توضیح دادیم ، برای خرید پکیج آموزشی برندگان لاتاری به وب سایت برتر مهاجر مراجعه فرمایید

اشتراک برندگان لاتاری

برندگان لاتاری میتوانند امور خودشون رو به برتر مهاجر بسپارند برای این کار باید اشتراک برندگان لاتاری تهیه کنند و بعد از آن برای مدتی که سال مالی آن هاست مجموعه برترمهاجر به عنوان پشتیبانی و حامی تمامی مراحل به این عزیزان کمک رسانی میکند .البته بعضی از عزیزان ترجیح میدهند هم پکیج تهیه کنند هم اشتراک به این صورت که خودشون آموزش ببینند و همزمان امور لاتاری را به برتر مهاجر بسپارند.

اقدامات مختص برندگان لاتاری

در ابتدا باید خونسردی خود را حفظ کنید و مراحل را یکی یکی با دقت انجام دهید. در این بخش یک نقشه راه کلی در اختیار شما گذاشته شده که می توانید دیدگاه روشن تری نسبت به اقداماتی که باید انجام دهید داشته باشید؛ مراحل برندگان لاتاری این پایین گفته شده:

اقدام اول: دریافت کیس نامبر

کیس نامبر برندگان لاتاری

زمانی که برای مشاهده نتیجه خود اقدام کنید، می توانید کیس نامبر خود را دریافت کنید. عزیزانی که در مجموعه برتر مهاجر اقدام به ثبت نام لاتاری کرده باشند، بدون هیچ اقدامی برای آن نتیجه ارسال می شود و در صورتی برنده شده باشند می توانند کیس نامبر خود را دریافت کنند.

اقدام دوم: تکمیل فرم DS-260

فرم ds-260 برتر مهاجر

 

این فرم از حساسیت های زیادی برخوردار است، از آن جایی که در این فرم باید اطلاعات زیادی وارد کرد نیاز دارید که دقت بیشتر برای تکمیل فرم داشته باشید. اگر این فرم به درستی تکمیل نشود باعث ریجکت شدن شما در سفارت می شود. البته نگران نباشید در پایان این مقاله پیشنهادی به شما دادیم تا هیچگونه اشتباهی در این فرم نداشته باشید.

اقدام سوم: جمع آوری و ترجمه مدارک

برای اکثر اطلاعاتی که در فرم DS-260 وارد می کنید باید مدرک داشته باشید و آن ها را ترجمه شده و مستند سازی کنید. در نهایت مدارکی که جمع آوری کردید را باید برای kcc ارسال کنید.

اقدام چهارم: واکسیناسیون

در این مرحله باید تعدادی واکسن با بازه زمانی مختلف تزریق کنید. برای تزریق این واکسن ها می توانید به انستیتو پاستور واقع در تهران مراجعه کنید و واکسن ها مورد نیاز مهاجرت به آمریکا را تزریق کنید. البته اگر در شهرستان ها هستید، می توانید به مراکز هلال احمر مراجعه کنید که ممکن است بعضی از این مراکز برای شما این اقدام را انجام دهند. بعد از پایان این مرحله برای شما مدرکی صادر می شود که به آن کارت زرد نیز گفته می شود.

اقدام پنجم: چک کردن ویزا بولتن

ویزا بولتن سامانه ای است که تحت نظارت وزارت امور خارجه آمریکا است و اطلاعات مفیدی در مورد ویزا های خانوادگی، لاتاری و … در اختیار شما می گذارد. شما می توانید با این سامانه متوجه شوید که کیس نامبر شما چه زمانی به جریان می افتد که در اصطلاح به آن کارنت شدن کیس نامبر گفته می شود؛ این سامانه به صورت ماهانه بروز رسانی می شود.

اقدام ششم: مدیکال

این مرحله مربوط به قبل از مراجعه به سفارت و انجام مصاحبه است. یکی از مدارکی که باید تحویل آفیسر سفارت بدهید کارت معاینه شما است. برای انجام معاینات لازم باید سراغ مرکزی که مورد اعتماد سفارت است بروید. در پایان معاینات برای شما نامه ای صادر می شود که پلمب شده است؛ مراقب باشید که آسیبی به نامه و پلمب آن وارد نشود، در غیر صورت آفیسر سفارت آن مدرک را از شما قبول نمی کند.

اقدام هفتم: انجام مصاحبه

برای انجام مصاحبه ابتدا خونسردی خود را حفظ کنید و هنگام مصاحبه به آفیسر واقعیت ها را بیان کنید؛ در صورتی که آفیسر متوجه شود که شما واقعیت را پنهان می کنید شما را ریجکت خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه برای برندگان لاتاری

واقعیتی باید شما از آن خبر داشته باشید این است که روند مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول ثبت نام شما در لاتاری و برنده شدنتان است که این بخش کاملا شانسی است و هیچ کاری از شما بر نمی آید. بخش دوم مربوط به اقدامات بعد از لاتاری است که این بخش کاملا به جدیت شما در انجام مراحل بستگی دارد؛ اگر با یک راهنمای درست اقدامات لازم را انجام دهید می توانید به راحتی بخش دوم روند مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری را پشت سر بگذارید.

مجموعه برتر مهاجر که به صورت تخصصی روی موضوع لاتاری فعالیت می کند، برای شما پکیجی آماده کرده که با استفاده از آن می توانید به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای اقدامات مورد نیاز را انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این پکیج می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

در این دوره تمامی اقدامات ذکر شده در این مقاله را با جزئیات به شما توضیح داده شده و شما را بی نیاز از هر موسسه مهاجرتی برای اقدامات لاتاری خود می کند.

توجه کنید که شانس برنده شدن در لاتاری کمتر از ۱ درصد است، الان که این شانس به شما رو کرده آن را با اهمال کاری های خود از دست ندهید. در صورت از دست دادن این شانس به هیچ عنوان معلوم نیست که بتوانید آن را در چندین دوره بعد بدست بیاورید. این موضوع را بدانید که مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری یکی از کم هزینه ترین، راحت ترین و سریع ترین راه های مهاجرت به آمریکا است که تمامی افراد در سراسر جهان آرزوی آن را دارند.

دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • جانباز اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰

    دوستمون قبول شد رفت کابل برا مصاحبه. الان تو امریکا عشق و حال میکنه. اتفاقا به بایدن رای داد.
    میگه درسته اونجا همه ترامپ ترامپ میکنن. اما این ظاهره. باطنا همه به بایدن رای میدن.

  • رضا امیری نیا اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱

    تاریخ دقیق نتایج لاتاری ۲۰۲۳ کی هست ؟ امیدوارم امسال برنده بشم بتونم برم