هدیه لوکس جیم کری به یکی از دست اندرکاران فیلم Sonic the Hedgehog 2

هدیه لوکس جیم کری به یکی از دست اندرکاران فیلم Sonic the Hedgehog 2

جیم کری بخاطر کار سختی که تیم کرکنان فیلم Sonic the Hedgehog 2 در طول ساخت آن انجام می‌دهند یک ماشین را قرعه کشی کرده و به یکی از آن‌ها اهدا کرد. جیم کری چند سالی می‌شد از کانون توجهات و تولیدات مهم در هالیوود جدا بود اما این کمدین افسانه‌ای در سال ۲۰۲۰ بود که با نسخه اول فیلم Sonic the Hedgehog به سالن‌های سینما بازگشت.

این فیلم لایو اکشن بر پایه بازی ویدئویی بسیار محبوب سونیک شرکت سگا ساخته شده است. بن شوارتز  و جیمز ماردسن نیز به ترتیب وظیفه اجرای شخصیت‌های سونیک و تام را بر عهده داشته‌اند اما این تصمیم به استفاده از جیم کری به جای دکتر روبوتنیک بود که علاقه بسیاری از مردم را به فیلم ایجاد کرد.

فیلم سونیک در زمانی اکران شد که پس از مدت کوتاهی از آن سینماها بخاطر شیوع ویروس کرونا بسته شدند اما این اتفاق نیز دلیلی نشد تا فیلم یک موفقیت را تجربه نکند. فیلم Sonic the Hedgehog توانست در مجموع ۳۰۰ میلیون دلار در دنیا به فروش برسد و نظرات مثبتی هم نسبت به تغییر چهره سونیک دریافت کرد. همین موفقیت باعث شد تا سازندگان آن به فکر ساخت نسخه دوم این فیلم بیفتند.

ساخت نسخه دوم این سری هم اکنون در حال انجام است و جیم کری، ستاره این فیلم هم به یکی از کارکنان این فیلم یک ماشین هدیه داده است تا از او بخاطر کار و تلاش سختش تشکر کند. ماشین مذکور شورلت بلیزر RS بوده و طبق گفته یکی از سایت‌ها ۴۰ هزار دلار ارزش دارد. این جایزه چیزی بود که سازندگان فیلم هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد و دریافت یک ماشین جدید از یک برند کاملا شناخته شده می‌تواند امتیازی باشد که نصیب همه نمی‌شود.

گفته می‌شود این تنها هدیه جیم کری نخواهد بود و او در ادامه باز هم قرعه‌کشی‌های بیشتری را انجام خواهد داد و این کار او بخاطر بالا بردن روحیه اعضای تیم سازنده فیلم است. ماشین هدیه دادن کری نشانه از این دارد که او کار بر دنباله فیلم را آغاز کرده و در آن حضور جدی دارد. یک سری تصاویر از جریان ساخت فیلم لو رفته است اما هنوز خبری از تصویر دکتر روبوتنیک با بازی جیم کری نشده است.

بیشتر بخوانید:

همه چیز در مورد فیلم جیم کری که این روزها در نتفلیکس بسیار محبوب شده است

منبع: screenrant
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • محمد اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰

    احسنت آفرین #خدایاشکرت

  • سرزی اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۰

    شما به یه ماشین ۴۰هزار دلاری می‌گید لوکس؟ رولزرویس بشنوه سیگاری می‌شه…