اعلام تاریخ انتشار سریال مشترک اپرا وینفری و پرنس هری با حضور چهره های مشهور

اعلام تاریخ انتشار سریال مشترک اپرا وینفری و پرنس هری با حضور چهره های مشهور

تاریخ پخش یک سریال مستند از اپرا وینفری و هری، دوک ساسکس، اعلام شده است. وینفری و هری کار تهیه کنندگی این سریال را به طور مشترک برعهده دارند.

اپل تی وی پلاس دیروز دوشنبه اعلام کرد سریال مستند «آن منی که نمی توانی ببینی» (The Me You Can’t See) از روز ۲۱ ماه مه از این سرویس پخش خواهد شد. این مستند به مقوله ی سلامت روانی و عاطفی می پردازد و با روایت داستان هایی قصد آگاهی بخشی درباره ی  این مسأله را دارد.

بر اساس اخبار منتشر شده درباره ی این سریال، اپرا وینفری و پرنس هری هدایت گر گفتگوهایی صادقانه ای درباره ی سلامت روانی و عاطفی خواهند بود و خود نیز از تجربه ها و مشکلاتی که در رابطه با مقوله ی سلامت روان داشته اند، صحبت خواهند کرد.

در این مستند علاوه بر چهره های مشهور، افرادی از سرتاسر دنیا حضور خواهند داشت که با چالش های مرتبط با سلامت روان دست و پنجه می کنند و به صحبت درباره ی این موضوع خواهند پرداخت. این سریال قصد دارد از مسائلی چون فرهنگ، سن، جنسیت و موقعیت اجتماعی – اقتصادی فراتر رود تا باورهای رایج منفی را درباره ی موضوعی از میان ببرد که به شدت مورد سوء تعبیر قرار گرفته است و به بینندگان خود که متوجه خواهند شد تنها نیستند، امید دهد.

تهیه کنندگان این سریال از همکاری ۱۴ کارشناس و نهاد معتبر و مورد احترام از سرتاسر دنیا بهره برده اند تا درباره ی روش های درمانی مختلف روشنگری کنند.

وینفری در بیانیه ای اظهار کرد: «حالا بیش از هر زمان دیگر نیاز مبرمی وجود دارد تا ننگ و شرمساری پیرامون مقوله ی سلامت روان با درایت، همدردی و صداقت جایگزین شود. هدف سریال ما به راه انداختن گفتگو درباره ی این موضوع است.»

پرنس هری، دوک ساسکس نیز دراینباره گفت: «هر کدام ما زندگی متفاوتی داریم، در محیط های متفاوتی پرورش یافتیم و در نتیجه در معرض تجارب مختلفی قرار داریم. اما تجربه ی مشترک مان این است که همه ی ما انسان هستیم. بیشتر ما ضربات روحی، کمبودها یا غم هایی داریم که شخصی به نظر می رسند و همینطور هم هست. اما سالی که گذشت به ما نشان داد همه ی ما باهم مرتبط هستیم و امیدوارم این سریال بتواند نشان که در آسیب پذیری قدرت، در یکدلی ارتباط و در صداقت استواری هست.»

لیدی گاگا، گلن کلور و سن آنتونیو اسپرز برخی از چهره های مشهوری هستند که در این سریال مستند حضور خواهند داشت.

منبع: cnn
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود