معرفی مایکروویو SAMI14-T Convection Grill MWO

معرفی مایکروویو SAMI14-T Convection Grill MWO

یک مایکروویو خوب مسیرهای کوتاه بسیاری را در آشپزخانه در اختیار ما قرار می دهد، به ویژه اگر بخواهیم روی یک ویژگی و کارکرد خاص تمرکز کنیم که کاربردهای مختلفی دارد. همانطور که همیشه از محصولات سامسونگ در حوزه آشپزی انتظار داریم، مایکروویو SAMI14-T Convection Grill MWO به عنوان یکی از جدیدترین، کاربردی ترین و محبوب ترین ابزارهای پخت و پز این برند یک مایکروویو چند کاره است که تمامی قابلیت های پایه را همراه با برخی قابلیت هایی که تاکنون ندیده بودیم، یکجا در خود جمع کرده است. بسیاری از وسایل خانگی برند سامسونگ دارای قابلیت های خاص خود هستند و مایکروویو SAMI14-T Convection Grill MWO نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مایکروویو SAMI14-T Convection Grill MWO با قابلیت هات بلست و ظرفیت ۳۵ لیتر، یکی از آن وسایل آشپزخانه است که تقریباً تمام نیازهای شما در حوزه آشپزی را رفع می کند. در واقع فناوری هات بلست (HotBlast) که در این مایکروویو به کار گرفته شده، یک تکنولوژی نوین در زمینه آشپزی است که مدت زمان آشپزی کردن را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد و بدین ترتیب یکی از مهم ترین دغدغه های ما در آشپزی را رفع می نماید.

در واقع در این تکنولوژی، همانطور که از نامش بر می آید، هوای داغ از طریق حفره هایی به طور مستقیم به غذا دمیده شده و بدین ترتیب تمام غذا به شکل یکنواخت پخته می شود. قابلیت گریل کردن با موتور دوگانه نیز باعث شده که مایکروویو SAMI14-T Convection Grill MWO با ظرفیت ۳۵ لیتر امکان گریل کردن بی نقص غذاها را برای ما فراهم نماید. قابلیت منحصربفرد دیگر مایکروویو SAMI14-T Convection Grill MWO سیستم و فناوری اسلیم فرای (SLIM FRY) است که به شما امکان می دهد با استفاده از کمترین میزان روغن، غذاهای شما سرخ شوند و بدین ترتیب نگرانی شما از بابت استفاده اندک از روغن های سرخ کردنی نیز رفع شود.

محفظه داخلی سرامیکی این مایکروویو کاملاٌ آنتی باکتریال و در برابر خش بسیار مقاوم است و همین موضوع تمیز کردن آن را به دلیل سطح صاف و صیقلی سرامیک، تسهیل می سازد. سینی گردان بزرگ و ۳۸ سانتیمتری مایکروویو SAMI14-T Convection Grill MWO باعث می شود بتوان غذاهایی در حجم بالاتری تهیه گردد که این مورد نیز یکی از نگرانی های دیگر آشپزها در زمینه آشپزی برای تعداد بیشتری از افراد را رفع می کند.

در واقع فضای داخلی این مایکروویو به مقدار قابل توجهی افزایش یافته و بدین ترتیب علیرغم جمع و جور بودن دستگاه، امکان پختن غذا در ظروف بزرگتر فراهم شده است. قابلیت کانوکشن (Convection) نیز باعث شده که این مایکروویو بتواند نقش فر اجاق گاز را نیز ایفا کند و بدین ترتیب امکان پخت غذاهایی مانند کیک و پیتزا و لازانیا از طریق سیستم همرفتی گرما فراهم باشد. قابلیت خودکار و دستی بودن تنظیمات این مایکروویو باعث شده هم آشپزهای حرفه ای و هم تازه کار بتوانند به راحتی و به شکلی کاربردی از طریق تنظیمات، از این مایکروویو استفاده نمایند.

از دیگر امکانات مایکروویو چند کاره و بسیار کاربردی SAMI14-T Convection Grill MWO می توان به سیستم بخارپز (Steam Cook)، بوزدایی (Deodorizer)، امکان تمیز کردن با بخار (Steam Cleaning)، حالت صرفه جویی (Eco Mode)، خاموش و روشن کردن بوق هشدار (Sound Option)، خمیرساز، ساعت، سیستم پخت یکنواخت با توزیع سه گانه، قابلیت توقف چرخش صفحه گردان، قفل کودک، ماست ساز، کنترل تماماً لمسی، قابلیت گرم نگه داشتن غذا، گریل، جوجه گردان معمولی و یخ زدایی اشاره کرد. با قدرت بالای ۲۲۵۰ واتی مایکروویو SAMI14-T Convection Grill MWO می توان غذاهای ایرانی متعددی با این مایکروویو سامسونگ پخت و این کار در زمانی بسیار کمتر از آنچه که انتظارش را دارید انجام خواهد شد. وزن این مایکروویو ۳۱ کیلوگرم بوده و درب آن از بالا به پایین باز می شود. مصرف برق آن نیز در حالت های مختلف بین ۹۰۰ تا ۲۵۹۰ وات متفاوت خواهد بود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • dj اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰

    بعد قیمتش چقدره؟
    به گاز وصل میشه؟